“روندهای باغبانی برای سال 2023 در مورد شخصی سازی است”

کیتی تامونی، مدیر ارشد بازاریابی مونروویا، می‌گوید: «شخصی‌سازی فضای بیرونی شما می‌تواند ویژگی‌های طراحی خاصی داشته باشد، اما در بسیاری از موارد، بیش از این است. تحقیقات ما به ما می گوید که باغبانی یک ارتباط منحصر به فرد را ارائه می دهد. این می تواند ارتباطی با محیط زیست باشد – علاقه به گرده افشان هایی مانند زنبورها و پرندگان. برای برخی، ایجاد فضایی کاربردی و زیبا است که به آنها امکان می دهد با خانواده و دوستان خود ارتباط برقرار کنند. برای دیگران، این در مورد ایجاد یک پناهگاه آرام برای استراحت و آرامش است.”



منبع ایجاد یک واحه مجلل
این گرایش باغبانی در مورد ایجاد فضایی الهام بخش برای استراحت در هر روز معین است و احساس تعطیلات در حیاط خلوت شما را فراهم می کند. این بیماری همه گیر بسیاری از افراد را تشویق کرده است که از فضاهای بیرونی خود بیشتر لذت ببرند. آنها در حال سرمایه گذاری بر روی اثاثیه باکیفیت تر، امکانات آب، مناطق پخت و پز در فضای باز و آتشدان ها هستند تا یک واحه آرامش بخش ایجاد کنند که می توانند بعد از یک روز کاری طولانی یا فعالیت تجربه کنند.

در آغاز همه‌گیری، باغبانی به عنوان راهی سودمند برای گذراندن ساعت‌ها و فرصتی برای شاداب کردن فضاهای بیرونی که بسیاری از ما بیش از هر زمان دیگری در آن زمان می‌گذرانیم، محبوبیت زیادی پیدا کرد. روندهای باغبانی برای سال 2023، فضاهای بیرونی را از طریق شخصی سازی متحول خواهد کرد.

گیاهان مقاوم به خشکی
صرفه جویی در آب دیگر موضوعی محدود به کسانی نیست که مشتاق حفاظت از محیط زیست هستند. اکنون این موضوع برای بسیاری از ساکنان و جوامع مهم است زیرا شرایط خشکسالی در سرتاسر آمریکای شمالی به واقعیت تبدیل شده است. در حالی که باغبانان آماده خرید گیاهانی هستند که برای تحمل خشکی پرورش داده می شوند، آنها نگران فدا کردن زیبایی هستند. بیشتر و بیشتر تولیدکنندگان شروع به آزمایش گیاهان مقاوم به خشکی می کنند که زیبایی طبیعی خود را حفظ می کنند و در عین حال مصرف آب خود را کاهش می دهند و بسیاری از آنها در حال حاضر در بازار وجود دارند.

مینیمالیسم اسکاندیناوی
مفهوم دانمارکی hygge که به معنای یافتن یا ایجاد حس آرامش و راحتی در محیط شماست، احساس بیرون بودن در جنگل را تقلید می‌کند که گل‌ها و گیاهان به آرامی و هنرمندانه روی سنگ‌ها و دیگر عناصر سخت می‌خزند. این فضای رویایی و غریب، آجر و سنگ را با ظروف روستایی، مخروطی‌های روان، و رنگ‌های جسورانه که با رنگ تیره غنی خاک و شاخ و برگ سبز برجسته می‌شوند، پیوند می‌دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
شرکت های HC
www.hc-companies.com

در زیر چند روند محبوب باغبانی برای سال 2023 آورده شده است که مطمئناً شاهد رشد آنها در محله های ساحلی به ساحل خواهیم بود.