روندهای آینده گیاهی 2022 توسط MNP / Suntory: ثبت نام باز شد

بزرگترین معرفی جهان در پرورش گل را تجربه کنید
در 1 نوامبر، MNP/ Suntory این محصول بی بدیل و شگفت انگیز را در یک کمپین آنلاین عرضه خواهد کرد. یک هفته بعد، شما این شانس را دارید که این محصول پرطرفدار را در زندگی واقعی ببینید، احساس کنید و تجربه کنید. بازدید از “پیشگامان گیاه” در طول “FPT” اولین و تنها فرصت در سال 2022 برای دیدن این نوآوری عظیم خواهد بود. بنابراین، منتظر این افشاگری جسورانه آنلاین و آفلاین باشید، شبکه‌های اجتماعی mnpsuntory@ را دنبال کنید و اکنون ثبت‌نام کنید.

“ما پشتیبانی سفارشی، توصیه‌های فنی و تماس‌های تجاری خود را به شما پیشنهاد می‌کنیم. علاوه بر این، می‌توانیم در مورد در دسترس بودن، راه‌اندازی آزمایش‌ها یا ترتیب مواد آزمایشی صحبت کنیم. می‌خواهیم شما را با محصولات پیشرفته آشنا کنیم. و اروین گیزن، رئیس بخش بازاریابی، ارتباطات و تجارت گفت: عامل اتصال در زنجیره تامین باشد.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
MNP / Suntory
mnpflowers.com

این را برای هفته 45 به تقویم خود اضافه کنید: Future Plant Trends 2022 ثبت نام خود را برای بازدید از شرکت پرورش MNP / Suntory در Leimuiderbrug، هلند باز کرده است.

بازدید خود را ترکیب کنید
شما به راحتی می توانید بازدید خود از “نمایشگاه تجاری Aalsmeer” در هفته 45 را با بازدید از “Future Plant Trends 2022” ترکیب کنید. از Aalsmeer و فرودگاه Schiphol، تنها 15 دقیقه با ماشین تا Leimuiderbrug فاصله دارد.

جلوتر، عقب نمانید شعار این رویداد است. برای MNP / Suntory، پیشگام بودن به معنای جلوتر ماندن و انجام کارها متفاوت است. به همین دلیل است که آنها این کار را به عنوان کار اصلی خود تبدیل کرده اند. آنها شرکت پرورش متوسط ​​شما نیستند. آنها گیاهان را تکثیر، رشد و فروش نمی کنند، اما آنها را برای شما پرورش می دهند. به همین دلیل، آنها “پیشگامان گیاه” هستند.

این همه در مورد چیست؟ شرکت پرورش هلندی/ژاپنی درهای مرکز تجربه خود را به مدت چهار روز باز خواهد کرد تا گیاهان آینده را به شما نشان دهد. و اجازه دهید آنها را تجربه کنند که از چشم یک پیشگام گیاه نگاه کردن چیست.

اینجا ثبت نام کنید: https://mnpflowers.com/events/future-plant-trends/

مدیران دسته و خریداران می خواهند
این رویداد برای چه کسانی است؟ همه مدیران پرشور محصول، دسته و فروش در زنجیره تامین گل و گیاه اروپا. MNP / سانتوری به عنوان پرورش دهنده گیاهان گلدانی و بستر به طور کامل در ابتدای این زنجیره قرار دارد. آنها یک شرکت دمدمی هستند و دوست دارند با دیدگاه استثنایی و دانش عمیق خود از بازار خارج از چارچوب فکر کنند.