رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها پس از آپدیت سیستم عامل اندروید مجله خبری گوشی شاپ | WikiHola

ابتدا صفحه کلید را به سیستم وصل کرده و منتظر بمانید تا ویندوز، آن را شناسایی کنید. پس از آن، تمامی مراحل نصب درایورها را مطابق دستور‌العمل‌های سیستم عامل دنبال کنید تا کیبورد با موفقیت نصب شود. به احتمال زیاد یکی از کلیدهای ترکیبی بالا، برای فعال کردن تاچ پد لپ تاپ، جواب خواهد داد. شرکت شیائومی با ارائه رابط کاربری اختصاصی خود یعنی MIUI 14 برای گوشی شیائومی، پوکو و ردمی گام بزرگی در راستای کاربر پسندتر کردن محصولات خود برداشت. آهنگ استارت آپ ویندوز بعد از شروع به کار ویندوز پخش میشود. وجود نرم افزارهای سنگین در شروع به کار (مثل آنتی ویروس) میتواند باعث تاخیر در پخش این آهنگ شود.

دلیل باز نشدن برنامه های دانلود شده در لپ تاپ

اگر برنامه های اندروید شما ناگهان خراب می شوند، برای رفع مشکل، به تنظیمات سیستم بروید، سپس مدیر برنامه را انتخاب و آن را باز کنید و Android System WebView را انتخاب کنید. از آنجا ، روی گزینه «uninstall updates» ضربه بزنید، احتمالاً مشکل حل می شود. سلام،بعد از بروز رسانی دو تا مشکل برای گوشیم پیش اومده یکی باگ تنظیم روشنایی خودکار صفحه ودومی نخواندن پیامهای کد تایید بصورت خودکار برای همراه بانک و برنامه آی کاپ،هر کاری کردم درست نشد لطفاً راهنمایی کنید،ممنون. طبق بررسی های صورت گرفته، در صورتی که گوشی شما واجد شرایط دریافت رابط کاربری MIUI 14 است، پیشنهاد می کنیم که فعلا آن را آپدیت نکنید چرا که کاربران دچار مشکلات عدیده ای شده اند! در حال حاضر بهتر است کمی صبر کنید تا آپدیت های پایدارتری ارائه شود.

  • حالا برنامه ای که همه فایل ها با آن باز میشوند را پیدا کنید و آن را Uninstall کنید.
  • شما می توانید با دانلود و نصب نرم افزار حرفه ای تست و عیب یابی قطعات کامپیوتر AIDA64 Extreme Edition 2.7 مشکل نرم افزاری سیستم حود را حل کنید.
  • پیشنهاد میکنیم مقالات آموزشی سایت در مورد نصب ویندوز 8 و ویندوز 10 را مطالعه کنید و خودتان ویندوز نصب کنید.
  • “آیا سعی کرده ای آن را خاموش و دوباره روشن کنی؟” این عبارت ممکن است شوخی باشد اما راه اندازی مجدد سریع دستگاه شما می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.
  • مودم را یک بار ری استارت کنید تا مطمئن شوید مشکل از مودم نباشد.

Windows Store Apps را انتخاب کنید ، و در کادر زیر آن گزینه Run the troubleshooter را انتخاب کنید. اگر این در حال حاضر غیرفعال باشد ، ویندوز از شما می خواهد آن را فعال کنید. گزینه دیگر برنامه CleanMyPC است که مخصوص پاک کردن سیستم‌های ویندوز است. کار این برنامه پیدا کردن و حذف فایلهای اضافی و به دردنخور است. استفاده از آن بسیار آسان است و به افراد عادی امکان می‌دهد تا مانند یک حرفه‌ای کامپیوتر شخصی‌شان را پاک‌سازی کنند.

ویندوز نسخه 7، 8، 10 در حال حاضر رایج ترین استفاده را در میان کاربران دارند. در این مطلب از تکفای سعی کردیم تا چند مورد از شایع ترین مشکلات رابط کاربری می یو ای 14 را که در برخی موارد در miui 13 نیز دیده شده بودند، را ذکر کنیم. اگر شما نیز با مشکلی برخورده اید که در این لیست قرار ندارد، می توانید از طریق بخش نظرات آن را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید. ویندوز 10 اکنون رایج ترین ویندوز مورد استفاده کاربران است که مشکلاتی را به خود به همراه داشته است. در صورتی که راه حل های قبلی بازده مناسبی برای شما نداشت و از ورژن های کرک شده ویندوز 10 استفاده می‌کنید، احتمال دارد که منشا مشکل با کرکی بودن این سیستم عامل ارتباط داشته باشد! بنابراین توصیه داریم در صورت امکان ویندوز 10 اورجینال را روی سیستم نصب کنید.

رفع مشکل اجرا نشدن برنامه ها پس از آپدیت سیستم عامل اندروید مجله خبری گوشی شاپ | WikiHola احتمالا فایل ها سالم هستند و این مشکل مربوط به خرابی ویندوز یا نرم افزارهای پخش کننده است، و با نصب مجدد ویندوز مشکل برطرف خواهد شد. همانطور که قبلا هم گفتیم عدم وجود فضای کافی برای ذخیره سازی اطلاعات و نصب برنامه ها روی ویندوز می‌تواند منجر به بروز ارور در حین نصب شود! بنابراین حتما دقت داشته باشید که قبل از شروع نصب، فضای خالی مورد نیاز روی هارد کامپیوترتان وجود داشته باشد. همچنین مطمئن شوید که مسیر نصب برنامه را به گونه‌ای انتخاب کرده‌اید که نصب بر روی درایو دارای فضای خالی کافی صورت پذیرد. پس در حین نصب نرم افزارها به این مسئله دقت داشته باشید تا همین موضوع ساده منجر به بروز اختلال در نصب برنامه نشود. تبلت را خاموش/روشن کنید تا اگر مشکل به دلیل یک باگ در رابط کاربری است برطرف شود.

آموزش تغییر خودکار Lock Screen آیفون با تغییر فوکوس مود