رزرو Iberflora 2024 26٪ افزایش یافته است با 80٪ از فضای نمایشگاه فروخته شده است

Iberflora، نمایشگاه بین‌المللی گیاهان و گل‌ها، باغبانی، فناوری و باغ DIY در نمایشگاه امسال فروش فضا را آغاز کرده است و رزروها در همین زمان در سال گذشته 26 درصد افزایش یافته است و در حالی که چندین ماه تا برگزاری نمایشگاه باقی مانده است، 80 درصد از فضای موجود نمایشگاه قبلاً گرفته شده است.

مهمترین نمایشگاه تجاری اسپانیا برای این بخش، همچنین یکی از نمایشگاه های اروپایی پیشرو برای صنعت، از 1 تا 3 اکتبر 2024 در سالن های 6، 7 و 8 در Feria Valencia، همزمان با چهار رویداد بین المللی دیگر برگزار می شود: Eurobrico، Feria Hábitat València، Textilhogar و Espacio Cocina – SICI. پنج رویدادی که همزمان اتفاق می‌افتند و عرضه گسترده محصولات و راه‌حل‌های Iberflora برای بخش سبز با هدف قرارداد، مهمان‌نوازی و بازارهای خانگی، هم‌افزایی بین تمام صنایع درگیر را تقویت می‌کند.

افزایش تعداد غرفه داران بین المللی
ارقام مربوط به رزرو فضا همچنین نشان دهنده افزایش شرکت‌های بین‌المللی است که این رقم برای این دوره بعدی نمایشگاه در مقایسه با تعداد رزرو شده در این زمان در سال گذشته 75 درصد بیشتر است. این رقم استراتژی رویداد را برای تقویت نمایه بین‌المللی آن تأیید می‌کند، که قرار است به حضور غرفه‌دارانی از فرانسه، آلمان، هلند، ایتالیا، پرتغال، ترکیه و بریتانیا و غیره تبدیل شود.

برای ماکسیمو سولاز، مدیر ایبر فلورا، این ارقام “تأیید می کند که هر نسخه ایبرفلورا انتظارات زیادی را ایجاد می کند، زیرا ویترین اصلی اسپانیا برای صنعت و انجمنی برای مردم برای اطلاع از روندهای بازار است”. به گفته سولاز، «همچنین امسال، سایر نمایشگاه‌های بین‌المللی مهم که همزمان با ایبرفلورا برگزار می‌شوند، ارزش قابل‌توجهی دارند، زیرا برای آن دوره والنسیا مرکز جهانی کل تجارت گل، باغ‌بانی، قراردادی و داخلی خواهد بود». .

مدیر نمایشگاه خاطرنشان می کند که “ایبرفلورا در حال تغییر مکان خود در فریا والنسیا است و به سه سالن در سطح خیابان بازمی گردد که برای قدیمی ترین غرفه داران آشنا خواهد بود و ما از تجربه می دانیم که آنها از نظر انتخاب عالی هستند. تامین نیازهای غرفه داران و ارتباط با رویدادهای دیگر.”

برای اطلاعات بیشتر:
ایبر فلورا
iberflora.feriavalencia.com

منبع