راکت بازرسی راکت فلزیاب موبایل یاب دستی گروه مهندسی رسا | zoomfing

روش بعدی استفاده از گیت های بازرسی بدنی نفر بود که این مدل دستگاه‌ها نیاز به مصرف هزینه های هنگفت برای خرید و نگهداری داشت و بسیاری از مراکز و امکان انجام چنین هزینه را نداشتند. از این رو راکت های بازرسی موبایل یاب ( راکت بازرسی بدنی) برای پیدا شدن موبایل ساخته شد، که این دستگاه ها از لحاظ اقتصادی به صرفه تر و عملکرد آنها دقیق تر و دارای کمترین ضریب خطا و همچنین قابلیت حمل آسان نیز بود. در خصوص قیمت راکت فلزیاب دستی یا راکت بازرسی بدنی باتوجه به نوسانات ارز امکان درج قیمت وجود ندارد. راکت بازرسی بدنیZK D180, جز یکی از تجهیزات کنترل بازرسیشرکت zkteco چین می باشد. یکی از فلزیاب‌های دستی با سایز بسیار مناسب که دارای نشانگر تشخیص دقیق در بدنه اصلی دستگاه قرار دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با  دستگاه فلزیاب و انواع فلزیاب اینجا را کلیک کنید و توضیحات بیشتر را مطالعه کنید.

طراحی ارگونومیک و وزن پایین استفاده از این راکت فلزیاب ها را آسانتر مینماید. از عمده مشکلات سازمان ها ، ادارات ، دانشگاه ها ، مدارس و مراکز آموزشی حمل و بکارگیری تجهیزات ممنوع ، همانند سلاح سرد ، چاقو ، موبایل ، تجهیزات شنود بوده که توسط کارکنان ، ارباب رجوع ، دانش آموزان و سایر افراد میباشد. با توجه به تردد کارکنان خانم و دانش آموزان و دانشجویان دختر مسئله بازرسی با مشکلات بیشتری دست به گریبان است و سازمان ها با مشکلات بیشتری مواجه هستند.

گیت فلزیاب بازرسی بدنی

راکت بازرسی راکت فلزیاب موبایل یاب دستی گروه مهندسی رسا | zoomfing

در راکت بازرسی بدنی هر چقدر میدان الکترومغناطیسی که به وجود می آید، زیاد باشد، شناسایی قطعات و لوازم فلزی دقیق تر انجام می گیرد. هرچند راکت فلزیاب های دستی، ابزار مفیدی برای غربالگری امنیتی هستند، اما توجه داشته باشید که آنها بدون خطا نیستند. این دستگاه ها ممکن است انواع خاصی از فلزات مانند آلومینیوم یا مس را تشخیص ندهند و همچنین می توانند تحت تأثیر تداخل سایر دستگاه های الکترونیکی یا اجسام فلزی بزرگ در نزدیکی قرار گیرند.

هر سازمانی که برای دارایی های مادی و معنوی خود ارزش قایل باشد از دستگاه های کمک بازرسی با بهترین عملکرد استفاده می وبسایت زوم فینگ کند. باتری این تجهیزات معمولاً بین 1.5 الی 2 ساعت، به صورت کامل شارژ می شود و نیازی نیست به مدت زیاد به برق متصل باشد، چرا که اتصال بلند مدت به برق حتی برد دستگاه آسیب جدی برساند. با این حال، این سرگرمی اخیراً به دلیل پیشرفت های تکنولوژیکی اخیر که این روند را تسهیل کرده است، اهمیت زیادی پیدا کرده است. اما دلایل دیگری نیز وجود دارد که این روزها مردم به دلایل مهم فلزیاب می کنند.

  • که با نشانگر تشخیص در وسط بدنه اصلی وجود دارد و بستگی به اندازه اشیاء، و در رنگ‌های مختلف ( سبز تا قرمز ) نشان می‌دهد.
  • همچنین با استفاده از این نوع راکت فلزیاب ریسک عبور اشیاء ممنوعه را کاهش داده می‌شود.
  • راکت بازرسی در اماکن مختلف اعم از فرودگاه ها، سالن‌های امتحانات و مدارس، ادارات خاص، ترمینال‌های اتوبوسرانی، باشگاه‌های ورزشی، استادیوم‌ها, واحدهای تولیدی و هر مکانی که نیاز دارد که از امنیت بالاتری بهره‌مند شود استفاده می‌شود.