راه حل های LED برای 20 هکتار گلخانه هوشمند در بندر بین المللی گل Baiyi Yinong

زتیان لی، معاون مدیر کل بندر بین‌المللی گل Baiyi Yinong گفت: “ما از شراکت با Signify بسیار خرسندیم. از طریق فناوری پیشرفته نور LED مکمل فیلیپس، ما به وضوح می‌توانیم نقش مهم فناوری را در توسعه پایدار و احیای روستایی ببینیم. ما مشتاقانه منتظر همکاری بیشتر با Signify برای پیشبرد توسعه اقتصادی منطقه ای و حمایت از احیای روستایی و توسعه صنعتی چین به صورت محلی هستیم.

حمایت از اهداف “احیای روستایی” چین و شرکت های پایدار
در مقایسه با منابع نور سنتی، LED ها دارای سطوح کم نور انعطاف پذیرتر، اتلاف گرما و مصرف انرژی کمتری هستند. آنها را می توان برای مدت طولانی تری به عنوان روشنایی تکمیلی برای برآورده کردن نیازهای گل بیشتر در فصول اوج تعطیلات استفاده کرد و به سود پرورش دهندگان کمک کرد. تولید کارآمد گل رز در تمام طول سال، تقاضای نیروی کار بیشتری را ایجاد می‌کند و کشاورزان محلی را قادر می‌سازد تا منابع جدید درآمد تکمیلی را در فصل خارج از فصل ایجاد کنند.

Udo van Slooten، رهبر کسب و کار راه حل های LED باغبانی، گفت: “ما خوشحالیم که راه حل های LED فیلیپس GreenPower را برای اولین بار در چین در گلخانه های تولید گل رز در مقیاس بزرگ به کار می گیریم و به ما این امکان را می دهد تا یک بار دیگر مزایای برتر LED ها را در چین به نمایش بگذاریم. تولید گل. بر اساس تجربه انباشته Signify در تولید گل رز، ما معتقدیم که می‌توانیم از تولیدکنندگان چینی بیشتری با راه‌حل‌های روشنایی برای بهبود کارایی تولیدشان حمایت کنیم.»

با راه حل های ال ای دی فیلیپس GreenPower، گلکاری شکوفا می شود
این پروژه با راه‌حل‌های ال‌ای‌دی GreenPower فیلیپس، از جمله نیروی نورپردازی بالای LED فیلیپس GreenPower و سیستم کنترل GrowWise، با نصب توسط شریک Signify، Yunnan Aibida Horticulture Tech، مجهز شد. راه حل های ال ای دی فیلیپس گرین پاور به طور موثری رشد گل رز از جمله بهبود رنگ جوانه، افزایش عملکرد گلخانه و افزایش کیفیت را افزایش می دهد و در نتیجه نسبت گل کلاس A تا 80% ایجاد می شود. به عنوان مثال نائومی را در نظر بگیرید، نصب راه‌حل‌های ال‌ای‌دی GreenPower فیلیپس، سطح تولید در هر متر مربع را از 160 تا 180 ساقه اصلی به 300 ساقه، با نسبت گل کلاس A به 85 درصد افزایش داد.

جان وانگ، رئیس شمال شرق آسیا و معاون ارشد، گفت: “Signify مفتخر است که با ارائه راه حل های علمی روشنایی LED، پیشرو در کشاورزی سبز است. محصولات و سیستم های کنترل کارآمد و پایدار ما به طور موثر عملکرد و کیفیت را برای شرکای خود در کشاورزی ارتقا می دهند.” رئيس جمهور. ما همچنان متعهد به ترویج توسعه پایدار همه مناطق و صنایع با نوآوری در فناوری، باز کردن پتانسیل فوق‌العاده نور برای زندگی روشن‌تر و جهانی بهتر، و کمک به اهداف دو کربنی چین، احیای روستایی و توسعه صنعتی هستیم.»

Signify راه‌حل‌های LED GreenPower فیلیپس را به بندر بین‌المللی گل Baiyi Yinong، یکی از شرکت‌های تابعه Linxia Yinong Agriculture & Animal Husbandry Investment Co., Ltd. تحویل داده است. رشد گیاه، تولید گل، بهره وری انرژی و سایر چالش ها برای ایجاد یک پایگاه تولید گل در سطح جهانی مطابق با استانداردهای بین المللی است که معیارهای جدیدی را در چین تعیین می کند. این همکاری کیفیت و مزایای اقتصادی تولید گل در غرب چین را بهبود می بخشد، به طور موثری تحول سریع اقتصاد محلی را هدایت می کند و شرکت ها را قادر می سازد به اهداف توسعه پایدار خود دست یابند.

برای اطلاعات بیشتر:
دلالت کند
Daniele Damoiseaux، مدیر گلوبال مارکوم باغبانی
[email protected]
www.philips.com/horti



منبع

تولید پایدار که توسط راه‌حل‌های ال‌ای‌دی GreenPower فیلیپس فعال می‌شود، می‌تواند به طور مؤثری به اهداف «کربن دوگانه» چین کمک کند، زیرا به تولیدکنندگان کمک می‌کند تا به انتشار گازهای گلخانه‌ای صفر نزدیک‌تر شوند. در آینده، Signify به همکاری با شرکای بیشتری در چین ادامه خواهد داد تا امکانات بی‌نهایت نورپردازی را کشف کند و توسعه پایدار چین را با نوآوری‌های تکنولوژیکی تقویت کند.