راهنمای حقوق حفظ تنوع گیاهی اتحادیه اروپا تحت قوانین بریتانیا

واریته‌های دارای حقوق تنوع گیاهی اتحادیه اروپا که توسط CPVO اعطا شده و از 31 دسامبر 2020 لازم‌الاجرا می‌شوند، همچنان تحت قوانین بریتانیا در بریتانیا برای طول عمر باقی‌مانده‌شان محافظت می‌شوند و به عنوان حقوق حفظ تنوع گیاهی اتحادیه اروپا شناخته می‌شوند.

مدیریت فرآیند انتقال توسط آژانس سلامت حیوانات و گیاهان (APHA) تحت هدایت دفرا و با کمک دولت اسکاتلند، دولت ولز، و وزارت محیط زیست و امور روستایی ایرلند شمالی (DAERA NI) انجام می شود.

منبع: cpvo.europa.eu



منبع به دنبال توافق خروج بریتانیا (بریتانیا) از اتحادیه اروپا (EU)، آژانس سلامت حیوانات و گیاهان (APHA) به CPVO با توجه به عناوین موجود در حال حاضر در بریتانیا به این ترتیب اطلاع داده است:

آژانس سلامت حیوانات و گیاهان (APHA) توصیه می‌کند که دارندگان حقوق حفظ تنوع گیاهی اتحادیه اروپا تأیید می‌کنند که می‌خواهند این حق را تحت قوانین بریتانیا حفظ کنند یا اینکه این حق را تسلیم کنند.

همه پرورش دهندگانی که مایلند از 1 ژانویه 2024 به حفظ حق تنوع گیاهی اتحادیه اروپا بر اساس قوانین بریتانیا ادامه دهند، باید اطلاعات بیشتری از آنچه که با انتقال داده اتحادیه اروپا ارائه شده است، از جمله آدرس خدمات در بریتانیا یا نام ارائه کنند. و آدرس یک نماینده در بریتانیا.