“دیگر زحمت و دردسر برای Flower Power وجود ندارد”

مفهوم همه جانبه
البته نیاز به سرمایه گذاری دارد. اما Flower Power مطمئن است که هزینه های تمرین به سرعت جبران خواهد شد. ویم توضیح می‌دهد: «و این فقط به خاطر شیوه‌های کاری کارآمدتر نیست». “همچنین با برنامه ما برای ارائه Flower Power به عنوان یک مفهوم دیجیتالی همه جانبه مطابقت دارد. پلتفرمی که مصرف کنندگان می توانند از طریق کدهای QR روی محصولات ما اطلاعات اضافی و الهام بگیرند، برای مثال. این ساده و تعاملی است. علاوه بر این، این سیستم همچنین به ما اجازه می‌دهد تا «داده‌های بزرگ» را استخراج کنیم، که به ما کمک می‌کند تا خرید خود را تنظیم کنیم.

این باید مقدار زیادی در زمان صرفه جویی کند و هزینه ها را کاهش دهد، درست است؟ ویم توضیح می دهد: «البته. ناگفته نماند که دیگر نیازی به ثبت نام محصولات فروخته نشده که بازگردانده می شوند. تمام کارهای اداری را انجام دهید، و این زمان زیادی می برد.

Flower Power با جدیدترین راه حل موبایل ارائه شده توسط ALFA PRO IT برنده شد. چند هفته پیش، دفترچه های دست نویس و فاکتورهای کاغذی به گذشته تبدیل شد. مدیر عامل ویم لینسن توضیح می دهد: “ما برای همه رانندگان خود تبلت هایی را صادر کرده ایم که اکنون می توانند همه چیز را روی آنها ثبت کنند.” “این معمولاً می تواند به صورت آنلاین انجام شود، بنابراین جزئیات را می توان بلافاصله از طریق نرم افزار مدیریت ما پردازش کرد. با فاکتورهای دیجیتالی که اکنون با لمس یک دکمه ارسال می شوند، مدیریت فیزیکی اسناد به سطل زباله منتقل شده است.”

برای اطلاعات بیشتر:
AlfaPRO
alfapro.com



منبع

جای تعجب نیست که توزیع کنندگانی که به خرده فروشان عمده مانند سوپرمارکت ها و دیگر فروشگاه های زنجیره ای گل و گیاه عرضه می کنند، می خواهند این کار را تا حد امکان بهینه انجام دهند. Flower Power مبتنی بر Venlo یکی از این توزیع کنندگان است. این شرکت به ارائه، چیدمان، و عرضه نمایشگرهای سلف سرویس در کمتر از 150 سوپرمارکت آلمانی رسیدگی می کند. هدف این بود که بسیاری از کارهای یدی تکراری و انبوهی از کاغذبازی های موجود در این فرآیند را از بین ببریم.

آسان برای استفاده
راه حل موبایل ALFA PRO IT تنها به مدت سه هفته در Flower Power راه اندازی شده بود. ویم: “البته، همه باید به روش جدید کار عادت کنند. از این نظر، ما خوشحالیم که استفاده از سیستم بسیار آسان است. عملکردهای مختلفی به طور ویژه برای سازمان خودمان توسعه داده شده است. در ابتدا، ما ممکن است با چیزی روبرو شویم که در عمل کاملاً کار نمی‌کند. ما آن اطلاعات را پس می‌دهیم، و اصلاح می‌شود. بنابراین در زمان کوتاهی، شما سیستمی دارید که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند.”