“دوشنبه، 8 مه شلوغ ترین روز در عملیات لجستیکی ما تا کنون در سال جاری بود.”

“در ماه آوریل، اولین ماه از فصل اوج، ما واقعاً آزمایش نشدیم. ما از ابتدای آوریل برای اوج ترافیک آماده بودیم. نه فقط ما، بلکه کل صنعت. همه در بلوک های شروع بودند، اما شروع کار این اتفاق نیفتاد. سال گذشته به دلیل حرکت جریان مستقیم به ساعت، ما دچار افزایش ناگهانی حجم شدیم. امسال خدایان هوا پیش‌بینی‌های ما را بهم ریخته‌اند. هوای تقریباً پاییزی در ماه آوریل تأثیر زیادی داشت. در مورد تولید و تقاضا. زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، آب و هوای باغ به ندرت به این خوبی بوده است. هیچ بخش دیگری به اندازه بخش ما به آب و هوا وابسته نیست و هیچ چیز به اندازه آب و هوا متغیر و غیرقابل پیش بینی نیست. با این حال هیچ کس در صنعت شک ندارد که رونق هنوز در راه است. فقط کمی آفتاب بیشتر و دماهای بالاتر، و ما سیر خواهیم شد.”

“بنابراین ما آماده ایم. و این چیز خوبی است، زیرا حجم در حال افزایش است. هیچ کس در آن شک ندارد. تنها سوال این است که چه زمانی و چقدر. با همکاری و هماهنگی خوب، می توانیم این دوره اوج را به موفقیت برسانیم. ما قله ها را با هم انجام دهید.”

بران: رویال فلورهلند



منبع

“به طور سنتی، این یک هفته اوج برای صنعت است. ما به این موضوع با کارکنان اضافی و سایر اقدامات پاسخ می دهیم، و دوشنبه نیز روز حراج زودهنگام بود. در این روز شلوغ، همکاران لجستیک ما موفق شدند طبق پیش بینی ارائه دهند. آخرین گیاهان در Aalsmeer حدود ساعت 14:00 تحویل داده شدند. گلها خیلی زودتر به همه مکانها تحویل داده شدند، مانند گیاهان در Naaldwijk. با توجه به حجم تحویل، زمان بسیار خوبی بود. پس از ماه نسبتاً آرام آوریل، این اولین عملی بزرگ بود. تست اقدامات اوج ما: شروع سریع برای گل ها، فشار نهایی برای گیاهان و حجم بالاتر در هر حراج. من نمی خواهم خیلی هیجان زده باشم، اما از عملکرد عملیات لجستیکی خود راضی هستم. امیدوارم این منادی باشد. از ادامه موفقیت آمیز فصل اوج.”

“زمانی که در آوریل عجله ای وجود نداشت، برخی از مردم نیاز به اقدامات اوج را زیر سوال بردند. همین امر در مورد استفاده از روزهای اولیه حراج نیز صدق می کند. ما با اقداماتی که می توانیم به طور انعطاف پذیر اجرا کنیم، آمادگی بیشتری داریم. اگر بیرون بروید و چتر یا چتر بیاورید یا بیاورید. وسایل بارانی و خشک می ماند، در گذشته، ممکن است لازم نبوده باشد، اما مطمئناً بی دلیل نیست. اگر باران شروع به باریدن کرد و چیزی ندارید، پشیمان خواهید شد. روزهای اولیه حراج نیاز به برنامه ریزی اولیه دارد. تولیدکنندگان، خریداران، حمل و نقل، و کارکنان باید این را در برنامه ریزی خود در نظر بگیرند. بر اساس بحث با کشاورزان و خریداران، ما ماه ها پیش مبادلاتی انجام دادیم. انجام هیچ کاری یک گزینه نبود، بنابراین ما اقدامات انعطاف پذیری را اعمال کردیم. این اقدامات فقط تا حد محدودی مورد نیاز بود. در آوریل گسترش می یابد، اما وجود آنها اطمینان بخش است. خدمات لجستیکی قابل پیش بینی برای ما بسیار مهم است.”

“با اطمینان منتظر آن هستم. از آنجایی که ما کاملا آماده هستیم، علیرغم همه کمپین های استخدامی که به ثمر نشسته است، هنوز هم در برخی روزها کمبود نیروی تدارکاتی داریم. کمبود بر اساس مکان و روز متفاوت است و نسبت به سال گذشته کمتر است. در دوره گذشته همکاران دفتر به عنوان اوج یاور وارد عمل شده اند و این کمک است. همچنین شاهد هستیم که اقدامات پیک در حال به ثمر نشستن است. ما فقط در مواقع لزوم از “حجم های بالاتر در هر حراج” استفاده می کنیم. در فروردین ماه نیز وجود داشت. به سختی نیازی به آن وجود دارد، اما این هفته حراج‌دهندگان از آن به روشی بسیار هدفمند استفاده می‌کنند. و همانطور که اعلام شد، فقط در جایی که فکر می‌کنند می‌توان آن را انجام داد. همین امر در مورد «شروع سریع گل‌ها، فشار نهایی برای کاشت» صدق می‌کند. در Aalsmeer، این معیار در 5 روز از 18 روز حراج مورد استفاده قرار گرفت. در Naaldwijk، اکنون این روش استاندارد است. این رویکرد در عمل خود را ثابت کرده است. من به ویژه از این که واکنش های بسیار مثبتی از خریداران گیاه دریافت می کنم خوشحالم. جایی که در ابتدا صداهای شک و تردید وجود داشت، اکنون بسیاری از این واقعیت استقبال می‌کنند که محصولات را در مدت زمان کوتاه‌تری دریافت می‌کنند، که به آنها اجازه می‌دهد کارکنان خود را به طور مؤثرتری مستقر کنند. این یک نمونه عالی از یک اثر جانبی مثبت است که ما داریم. هرگز خودمان به عنوان استدلال استفاده نکردیم.”

دوشنبه 8 مه شلوغ ترین روز در عملیات لجستیکی ما تا کنون در سال جاری بوده است. Leendert-Jan Plaisier، مدیر ارشد اجرایی در Royal FloraHolland در ستون مدیریت خود می گوید: این تعجب آور نیست، زیرا هفته قبل از روز مادر است.