دسته بندی دانستنی مجله اکالا

بهمین دلیل کسانی کـه علاقه ي زیادی بـه خوردن سیر دارند، بوی ناخوشایند آن نه تنها از دهان شان بلکه ازبدن شان هم احساس میشود. ولی تنوع این همه جاندار متفاوت در یک زیستگاه کوچک با تنوع مواد؛ به نظر یکسان، بسیار شگفت انگیز است. دانستنیهای جالب54- درتمام انسانها ی کره زمین ۹۹۹ % شباهت ژنتیکی وجود دارد. 17- ۱۰ % وزن بدن انسان (بدون آب ) را باکتریها تشکیل می دهند.

ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ اطلاعات در مورد استخراج، کیف پول و خرید این ارز

مهندسی های بسیار پیچیده در برج پیزا به کار رفته است که همگان آن را می دانند . در طول قرن ها تلاش های زیادی برای ساخت برجی این چنینی شده اما هنوز کسی به این موفقیت دست نیافته است . کوتاه ترین جنگ در تاریخ جهان جنگی ست که بین بریتانیا و کشور آفریقایی زنگبار روی داد.

حداقل ۳ ماه قبل از حامله شدن سعی کنید وزن ایده آل داشته باشید، زیرا سلامت جنین داخل رحم شما وابسته به وزن است. اگر خانمی وزن اضافی دارد یا چاق است در معرض خطر افزایش فشار خون، دیابت دوران حاملگی و امکان زایمان سزارین وجود دارد. بنابراین قبل از حاملگی باید تغذیه صحیح و سالم داشته باشید. این سه واکسن، مخلوطی از سم تغییر شکل یافته ( توکسوئید ) دیفتری، کزاز و میکروب کشته شدۀ سیاه سرفه است که در یک آمپول تهیه شده و در قسمت جلو و طرفی ران در عضلۀ کودک تزریق می گردد. این ویتامین در کنترل تشکیل گلبولهای قرمز خون، به اسیدفولیک کمک می کند و در بهره گیری از آهن نیز مفید است.

مقالات و دانستنی ها

5.آیا می دانید خطوط هوایی آمریکا با حذف یک زیتون از سالاد هر مسافر توانست 40 هزار دلار صرفه دانستنی جویی نماید. 3.آیا می دانید سرعت تولید مثل در چین آنقدر زیاد است کارگر آنها مقابل شما حرکت کنند هیچ گاه به پایان نمی رسد. صاحبان گربه ها معمولا به چرایی این اتفاق جواب روشنی می دهند. گربه ها نه تنها در زمان خوشحالی این صدا را در می آورند ، بلکه می توانند هنگام جنگ یا گرسنگی نیز این صدا را از خود تولید کنند و حمایت یا تهدید را به گربه مقابل نشان دهند.

  • پرندگان نر توانایی زیادی برای جلب توجه پرندگان ماده دارند .
  • اعتقاد بر این اسـت کـه این رشد سریع مربوط بـه فعالیت بیشتر خورشید اسـت.
  • در هر شماره یک موضوع متفاوت که عکس مربوط به آن بر روی جلد است و توضیح مفصلی دربارهٔ آن داده شده‌است.
  • حیوان خانگی تان می‌تواند حتی کوچک‌ ترین تغییر در حالت صورت، زبان بدن و صدای شـما را تشخیص دهد.
  • اگر خانمی وزن اضافی دارد یا چاق است در معرض خطر افزایش فشار خون، دیابت دوران حاملگی و امکان زایمان سزارین وجود دارد.

دسته بندی دانستنی مجله اکالا

در این بخش به شگفتی‌های دنیای طبیعت مثل جانورشناسی، گیاه‌شناسی، دیرینه‌شناسی، محیط زیست و…پرداخته می‌شود. در این بخش به شگفتی‌های دنیای تکنولوژی مثل جنگ‌افزار، مهندسی، فضانوردی، سازه‌ها، الکترونیک و…پرداخته می‌شود. در این بخش به شگفتی‌های دنیای علم مثل پزشکی، فیزیک، شیمی، ریاضی، نجوم، روانشناسی و…پرداخته می‌شود. ۵۰ %جمعیت جهان هیچگاه در طول حیات خود از تلفن استفاده نکرده اند. مجله دلتا در این مطلب به بررسی راه های تسکین فوری سوزش دهان می‌پردازد. در این مطلب مجله دلتا می‌خواهد چند مورد از رایج‌ترین و متداول‌ترین تصورات نادرست درباره پیری زودرس پوست را با همدیگر بررسی کنیم.