“در میان دسته ادریسیاهای حلقه ای می توان آن را به عنوان یک (r) تکامل در نظر گرفت”


“این اولین گل ادریسی از نوع گلدسته است که در تمام طول ساقه های زیبا به جای سر گل توری دارای گل های کامل موپ سر است. این منجر به گل های بسیار بیشتر، رنگ بیشتر و شگفت انگیزتر می شود! در محل فروش – بهترین پایه برای تند بودن فروش می گوید، گری گروبر، مدیر عامل شرکت Cultivaris GmbH، هنگام صحبت در مورد آخرین پیشرفت پرورشی از پرورش دهنده ژاپنی Ushio Sakazaki برای معرفی در سال 2023. “در میان دسته گل های گلدسته، بولرو فرانسوی ‘Evolution’ را واقعاً می توان به عنوان یک محصول در نظر گرفت. ر) تکامل!”


گری گروبر از شرکت Cultivaris GmbH با بولرو فرانسوی تماشایی، Evolution (عکس: Kittitouch Wuthipand)

به گفته گروبر، برای مصرف کننده، مراقبت از بولرو جدید فرانسوی بسیار آسان است. این تنوع سال به سال بدون نیاز به هرس زیباتر می شود. مانند سایر گل های هندی، pH خاک/کمپوست تعیین می کند که رنگ گل صورتی ملایم (در خاک خنثی/کمپوست) یا آبی بچه (در خاک/) باشد. کمپوست با pH پایین).


نسل جدید: بولرو فرانسوی، تکامل، با گل‌های موپینگ صورتی

او اضافه می‌کند که بولرو جدید فرانسوی در ظروف بزرگ یا سبدهای آویزان بسیار خیره‌کننده است. “واریته ایده آل شریک در رنگ سفید خالص اولین گل ادریسی، عروس فراری است که در سراسر جهان بسیار موفق بوده است. با توجه به شباهت در قدرت، رشد و عادت گلدهی، هر سه رنگ را می توان در کنار یکدیگر پرورش داد و می توان آنها را پرورش داد. با هم در POS نمایش داده شوند – یک نمایشگر مقاومت ناپذیر ایجاد می کنند. صنایع عمده فروشی و خرده فروشی باغبانی می توانند به شبکه بین المللی ما از تولیدکنندگان با تجربه و حرفه ای در اروپا تکیه کنند.” (برای مروری بر شبکه پرورش دهندگان آنها، اینجا را کلیک کنید.)

شکل‌های خاص این ادریسی‌های گلدسته، به‌عنوان مثال، اهرام و تراس‌ها – شکل‌های محصولی که فقط با این نوع ادریسی امکان‌پذیر است، برای شرکای تجاری مورد توجه خاص قرار می‌گیرد. «فرم‌های محصول هیجان‌انگیز دیگر در حال حاضر در خط لوله قرار دارند».


فرم تخصصی بولرو فرانسوی، Evolution ‘با گل های موپ سر: اهرام هیدرانسی با عروس فراری در آبی بچه

Garry Grüber با معرفی هورتانسیاهای گلدار، استانداردی کاملاً جدید را در طیف محصولات هیدرانسی ایجاد کرده است – “این را نمی توان تنها در باغ استفاده کرد، با عملکردهای استثنایی، اما کاربردها و کاربردهای بی شماری از این گونه ها در بالکن ها، تراس ها و تراس ها وجود دارد. در گل فروشی.”

او توضیح می‌دهد که مزیت بزرگ همه پرورش‌دهندگان شبکه‌شان این است که نه تنها پشتیبانی فنی، بلکه پشتیبانی بازاریابی جامع را نیز دریافت می‌کنند – گلدان‌های رنگارنگ، برچسب‌ها، بنرها، بیانیه‌های مطبوعاتی و رسانه‌های اجتماعی. “تا به امروز، گل ادریسی به طور برجسته در چندین برنامه تلویزیونی برجسته در سراسر اروپا ارائه شده است.”

بولرو فرانسوی ‚Evolution’ برای اولین بار در IPM Essen 2023 از 24 تا 27 ژانویه 2023، هم در مرکز دیسکاوری و هم در مسابقه جدید ZVG نمایش داده می شود. Garry Grüber در این نمایشگاه بزرگ باغبانی حضور خواهد داشت تا شخصاً این معرفی هیجان انگیز جدید را ارائه دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
عروس فراری
hydrangearunawaybride.com
بولرو فرانسوی
hydrangeafrenchbolero.com



منبع