دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت

از خصوصیات بارز درب وزنه ایِ دریچه بازدید داکت اسپلیت جداشدنِ کاملِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان بازدید و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت می باشد. شایان ذکر است دریچه بازدید داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می شود و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد. با توجه به موارد کاربرد فراوان جهت ایجاد تهویه مطبوع از طریق داکت اسپلیت برای محیط های خانگی،اداری،تجاری و حتی صنعتی،لذا طراحی و اجرای یک سیستم استاندارد کانال کشی داکت اسپلیت از اهمیت فراوانی برخوردار است.در سال های اخیر از روش های مختلف از جمله انواع داکت های هوارسان با مقاطع گرد و چهارگوش برای کانال کشی داکت اسپلیت بهره گرفته می گردد.به همین منطور به بررسی و معرفی انواع روش های گوناگون جهت کانال کشی داکت اسپلیت می پردازیم. برای زیباتر شدن و افزایش قابلیت دکوراتیو نمای دریچه داکت اسپلیت، بر روی کلیه ی سطوح از پوشش رنگ کوره ای پودری استاتیک استفاده می شود.

این دریچه بازدید داکت اسپلیت از دو طریق پیچ از رو و پیچ از روی کلاف به محل مورد نظر نصب می‌شود. برای اینکه از خش دار شدن سطوح داخلی و بیرونی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنی ساده جلوگیری به عمل آوریم قبل از رنگ آمیزی باید جای پیچها نیز تعبیه گردد. این رنگ دارای مزایای بسیاری می‌باشد، از جمله برای تناسب نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت با نمای داخلی محیط و همچنین محافظت سطوح بیرونی و داخلی دریچه بازدید داکت اسپلیت استفاده می‌گردد.

اجرای خط کشی خیابان با دستگاه های پیشرفته

دریچه داکت اسپلیت فروش تلفنی،خضوری و آنلاین دریچه داکت اسپلیت در تهویه مارکت این اتصال توسط یک لولای ورقیِ ظریف ولی محکم صورت میگیرد تا هم نمای دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از تکمیل، زیبا و شیک نمایان گردد و هم در زمان کاربرد و باز و بستن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت، مشکلی در استحکام و ایستایی دریچه بازدید داکت اسپلیت مشاهده نگردد. این دریچه بازدید فن کویل هوای مورد نیاز برای مکش دستگاه فن کویل را از طریق شیارهای خطیِ کله قندی تامین می‌کند. در واقع این دریچه بازدید فن کویل هم نقش درب را برای بازدید فن کویل و هم نقش هوارسان را برای دستگاه فن کویل ایفا می‌نماید.برای ساخت این دریچه بازدید فن کویل احتیاج به فریم و یک درب است.با توجه به جداشوندگیِ مدلِ دربِ این دریچه بازدید فن کویل،نوع فریم باید طوری انتخاب گردد که در حاشیه‌ی داخلیِ خود یک نشیمن گاه ایجاد نماید.

مزایای دریچه بازدید داکت اسپلیت

پس از طراحی و مونتاژ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به طراحی و ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت آهنیِ ساده لولایی می‌رسد. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک به دو صورت وزنه‌ای و لولایی با قفل زیمنس تعبیه می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک هم به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی قابل نصب است. بدنه دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک در رنگ های گوناگون و متناسب با محیط سطح به صورت رنگ کوره‌ای پوشش داده می‌گردد.

  • دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی برای بازدید و تعمیرِ دستگاههایی به کار می رود که مکشِ دریچه بازدید داکت اسپلیت از طریقِ دریچه خطی کله قندیِ تعبیه شده بر روی بدنه ی دریچه بازدید داکت اسپلیت انجام می پذیرد و دلیلِ نامگذاریِ این دریچه بنام دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندی نیز وجودِ این دریچه خطی می باشد.
  • ضمناً اگر بخواهیم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردار لولایی را به صورت پیچ مخفی نصب نماییم این جای پیچها در قسمت دیواره‌ی داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت حک می‌گردد.
  • اسپلیت , روفتاپ پکیج , وی آر اف , هواساز , ایرواشر , اکونوپک , هواساز هایژنیک ( سیستم های تهویه مطبوع آرن…
  • از سویی دیگر، اگر نصب را باید به شکل پیچ مخفی انجام داد پیچ ها باید در ساختار داخلی و دیواره ی سه پری فریم تعبیه شوند.
  • پس از اینکه درب دریچه بازدید داکت اسپلیت روی فریم آن تعبیه شد این محصول توسط رنگ پودری الکترواستاتیک پوشش داده می‌گردد و درون کوره قرار می‌گیرد.
  • ابعاد درب بر اساس ابعادِ داخلیِ فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت شیاردارِ لولایی تعیین می‌شود.
رنگ های عُرفی که برای نقش دهی به بدنه ی دریچه داکت اسپلیت استفاده می شود عبارت از سفید،کرم،قهوهای،طوسی،نقرهای،مشکی و…است ولی محدودیتی در انتخاب کدرنگ های دیگر برای پوشش دهی به ساختار دریچه داکت اسپلیت دریچه بازدید داکت اسپلیت وجود ندارد. شایان ذکر است دریچه داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعادِ اعلامی از سوی کارفرما طراحی و ساخته می شود و هیچ محدودیتی در ساخت دریچه داکت اسپلیت در سایز و ابعاد وجود ندارد.پس از ساخت و پایان مراحل مونتاژ دریچه داکت اسپلیت برای محافظت از کیفیت رنگ و بدنه ی دریچه داکت اسپلیت در مسر کارخانه تا محل پروژه ، از کاور یا روکش مشماییِ ضخیم و ضدصربه استفاده می شود تا دریچه داکت اسپلیت با کیفیت عالی به بهره برداری برسد. دریچه بازدید داکت اسپلیت در انواع، مدل‌ها و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند همچنین دریچه داکت اسپلیت تولید شده شامل فلزات، مواد پلاستیکی مقاوم می باشد. داکت اسپلیت pvc از پلیمر ساخته می‌ شود و به تبع در برابر اکسید شدن، رطوبت، هجوم حشرات و … مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل از این نوع دریچه بازدید ؛ بیشتر در محیط های مرطوب و شرجی مانند شهرهای شمالی و جنوب ایران، مورد استقبال بسیاری از کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.