داکون دفتر مرکزی Kula Bio را تکمیل می کند و از آموزش باغبانی به سالمندان حمایت می کند


شرکت داکون ساخت و ساز دفتر مرکزی Kula Bio را به پایان رسانده و از کمبریج به Natick نقل مکان کرده است. Kula Bio یک استارتاپ 4 ساله که در بازار راه حل های کشاورزی قرار دارد، یک هدف رشد سالم و بالا دارد – افزایش عملکرد محصول و کاهش اثرات زیست محیطی از طریق کودهای نیتروژن پایدار.

همه انسان ها برای حفظ رشد به نیتروژن نیاز دارند. محصول این شرکت، Kula-N، یک کود زیستی پرجمعیت با باکتری‌های غیر اصلاح‌شده ژنتیکی است که برای حمل ذخایر بزرگ انرژی و مواد مغذی به خاک غنی شده است. دلیل وجودی این محصول بر افزایش عملکرد و کیفیت خاک متمرکز شده است و در نتیجه تولید مواد غذایی را برای شرکت های کشاورزی بهینه می کند. این ستاد متشکل از 4 فضای تحقیقاتی است که توسط دفاتر اجرایی و فضاهای مشترک احاطه شده است. برای پشتیبانی از این آزمایشگاه ها، یک اتاق مکانیکی اختصاصی برای قرار دادن هوای فشرده، یک سیستم آب DI، اتوکلاوها و یک دستگاه ضدعفونی کننده UV ساخته شد.

پایداری مواد غذایی به عنوان یک نگرانی اجتماعی همچنان در حال افزایش است، که با حفظ محیط زیست، کاهش ردپای کربن و دسترسی به آب پاک ترکیب می شود. بیل بردی، مدیر عامل شرکت، خاطرنشان می کند: “بیش از 90 درصد کودهای مورد استفاده هنوز مصنوعی هستند و سهم قابل توجهی در انتشار گازهای گلخانه ای جهانی و آسیب به منابع آب محلی و زمین دارند.” Kula-N به دو عامل می پردازد که اغلب راه حل های پایدار را مسدود می کنند – دسترسی و مقرون به صرفه بودن. در ژانویه، این شرکت یک سرمایه گذاری 50 میلیون دلاری به رهبری Lowercarbon Capital دریافت کرد که برای ساخت تأسیسات تولیدی در نزدیکی تولیدکنندگان کلیدی کشاورزی استفاده خواهد شد.

به منظور قدردانی از Kula Bio و کار پیشگامانه آنها، خیریه Dacon’s Designed with Dignity یک برنامه گیاه شناسی 6 هفته ای توسط انجمن باغبانی ماساچوست برای سالمندان در Carmel Terrace تامین مالی می کند. Carmel Terrace یک جامعه زندگی غیرانتفاعی با کمک 69 ساکن است که بر ارزش‌های شفقت، علاقه شخصی و مراقبت محبت‌آمیز متمرکز است که از تقدس زندگی حمایت می‌کند. ساکنان در مورد گرده افشان ها، گل آرایی، گیاهان خانگی و مراقبت از گیاهان سالم یاد خواهند گرفت.

میشل درام، مدیر فرصت های اجتماعی، می گوید: «سالمندان ما احساس انزوای قابل توجهی از کووید داشتند. کار با گیاهان یک فعالیت پرورشی است که زیبایی و یادگیری جدید را تحریک می کند. این کلاس ها نه تنها یک فعالیت اجتماعی بلکه هدیه ای از مهربانی، خلاقیت و رضایت برای ساکنین ما هستند. اخیراً ما ارائه‌دهنده کلاس درس طبیعت خود را به دلیل تأثیرات تجاری مرتبط با کووید از دست دادیم، بنابراین زمان‌بندی نمی‌توانست بهتر باشد. ما خیلی هیجان زده ایم!». کارن داوبمن، مدیر باغ و برنامه‌های MHS، می‌افزاید: «مأموریت ما (Commune Bonum – For the Common Good) به مردم و جوامع کمک کرده است تا زندگی را از طریق رشد گیاهان برای 192 سال تغییر دهند. این برنامه تطابق بسیار خوبی بین هدف ما از کار با افراد ارشد و نیاز جامعه است. ما مشتاقانه منتظر یک برنامه سازنده و مفرح هستیم.»

طرح بشردوستانه Dacon’s Designed with Dignity بر این باور است که سازمان های محلی به تغییر قدرت می دهند و تغییر مثبت می تواند مسیر زندگی افراد را تغییر دهد. DwD به دنبال تأیید، تشویق و برجسته کردن کار سازمان هایی است که تفاوت قابل اندازه گیری ایجاد می کنند. DwD که در تقاطع فعال‌سازی، آگاهی و پشتیبانی کار می‌کند، از نظر مالی به افرادی که به اندازه کافی شجاع هستند کمک می‌کند تا تأثیری طولانی‌مدت داشته باشند. تا به امروز، زندگی 1190 با این برنامه بهبود یافته است.

برای اطلاعات بیشتر:
داکون
www.dacon1.com



منبع