خرید آداپتور لپ تاپ لیست قیمت شارژر لپ تاپ های مختلف تاپ رایان ۳۰ آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

از نظر فیزیکی این کمیت نشان دهنده اختلاف پتانسیل میان دو نقطه است. به زبان ساده تر این کمیت باعث به وجود آمدن نیرویی می شود تا باتری شارژ شود. بلافاصله پس از آن، کادر “Power Options” روی صفحه نمایش شما ظاهر می‌شود. اکنون در تب «Advanced Settings»، گزینه «Battery» را از منوی کشویی باز کنید. در زیر آن گزینه، روی «Critical Battery Action» کلیک کنید و «On-Battery» را روی «Hibernate» قرار دهید. سپس، روی سومین مورد به نام «Critical Battery Level» کلیک کنید و هر دو گزینه «On battery» و «Plugged in» را روی «5٪» تنظیم کنید.

شارژر لپ تاپ معمولاً از یک مغزی سوکت شارژ تشکیل شده که دقیقاً داخل آن قرار گرفته و توسط لایه‌ای پوشانده می‌شود. نکته مهم اینکه ممکن است شارژر لپ تاپ شما دارای مغزی نبوده و تنها لایه آن را دارا باشد در این صورت باید لایه مغزی را بریده و اتصال جدید ایجاد کنید. برای آزمایش سلامت شارژر لپ تاپ ابتدا قطب مثبت و منفی آن را به اهم متر متصل کرده سپس شارژر را به برق متصل می‌کنیم بعد از اتصال شارژر پراپ منفی را به خروجی منفی و پراپ مثبت را به خروجی مثبت لپ تاپ متصل می‌کنیم.

گوشی موتورولا Moto G۵۳ معرفی شد +عکس

اگر می‌خواهید به‌روز باشید، شبکه‌های اجتماعی دیجیاتو را دنبال کنید. برای گفتگو با کاربران ثبت نام کنید یا وارد حساب کاربری خود شوید. در نمایشگاه CES معمولاً گجت‌های عجیب‌وغریبی نمایش داده می‌شوند و حالا لنوو پیش از شروع CES 2023، این روند را با Go Desk Station withً… ولتاژ ورودی مناسب برای این محصول در حدود ۲۲۰ ولت در نظر گرفته شده است. در صورتی که شارژر قبلی خود را در دسترس ندارید، اصلا نگران نباشید، زیرا با جست و جو کردن پارت نامبر دستگاه می توانید به راحتی اطلاعات مربوط به شارژر قدیمی خود را به دست آورید.

عیب یابی شارژر لپ تاپ

خرید آداپتور لپ تاپ لیست قیمت شارژر لپ تاپ های مختلف تاپ رایان ۳۰ آذر-شارژر لپتاپ مستر جانبی

همچنین تعمیر بوی سوختگی از جمله مواردی است که برای آن به ما مراجعه می‌شود. برخی از شارژر های لپ تاپ در محل برخورد دو قسمت شارژر (آداپتور برق متناوب و کابل برق) صدای ترق می‌دهند. برای شارژرهای تلفن، بیشتر قطعاتی که می‌توانند نویز ایجاد کنند، داخل مبدل برق AC/DC هستند، که بخشی است که به پریز دیواری می‌رود. تعمیر و تعویض شارژر های لپ تاپ از این جهت متفاوت هستند که از چندین قسمت تشکیل شده اند. نگهداری صحیح و مراقبت از شارژر یکی از مهم ترین کارهایی است که باید انجام داد تا هم لپ تاپ بیشتر عمر کند و هم سایر اجزای آن دچار آسیب نشوند.

شارژر 90W برای لپتاپ لنوو 20V 4.5A سوکت دایره 5.5 * 2.5 میلی متر

تنها کافیست چند دقیقه زمان بگذاری تا کارشناسان در اسرع وقت به منزل شارژر لپ تاپ توشیبا 15 ولت 5 آمپر شما اعزام شوند. هیچ‌گاه اجازه ندهید سیم شارژر روی سطوحی مثل لبه‌ میز ساییده شوند، چون به مرور زمان روکش سیم از بین ‌می‌رود و باعث ساییده شدن سیم‌های داخلی آن می‌شود. ⊗ نکته ۳ –منظور از ۱۹ ولت یا بیشتر، مشاهده عدد ۲۰ ولت نیست ، بلکه منظور ارقام اعشاری آن است، اگر شارژر شما ۱۹ ولت باشد و خروجی ۲۰ ولت را نشان دهد ، شارژر خراب است . با اتصال پراپ‌­های مثبت به خروجی مثبت و اتصال پراپ منفی به خروجی منفی در حالت عادی باید اهم متر ولتاژ ۱۹ ولت یا کمی بیشتر را نشان دهد .

  • به عنوان ابزاری برای جلوگیری از آسیب به شارژر لپتاپ استفاده کنید.
  • با توجه به مفاهیمی که توضیح داده شد اگر شارژری با مشخصات یکسان (ولتاژ، جریان و توان) یکسان در اختیار داشتید می توانید از آن برای شارژ کردن باتری لپ تاپ استفاده کنید.
  • بنابراین برای تست شارژر علاوه بر تکرار چندباره تست اجازه دهید برای چند دقیقه اهم متر به آن متصل باشد.
  • شرکت ایسوس در همایش ویژه خود که در حاشیه نمایشگاه IFA 2020 برگزار شد.