حدس بزنید رنگ های مورد علاقه در ایالات متحده چیست؟

مطالعه ای توسط Pixlr.com، ویرایشگر عکس مبتنی بر وب شماره 1، جستجوهای گوگل را برای 22 رنگ مختلف همراه با 25 عبارت مختلف مرتبط با رنگ تجزیه و تحلیل کرد و متوجه شد که RED برنده جایزه برتر است.

در این تحقیق جستجو برای عبارات مرتبط با رنگ در اقلام لباس، دکور و مضامین گنجانده شد.

بر اساس این مطالعه، 30 ایالتی که بیش از همه اقلام قرمز را در گوگل جستجو می کنند عبارتند از کانکتیکات، نیومکزیکو، آلاسکا، هاوایی، یوتا و ویسکانسین، با جستجوهای پرطرفدار از جمله “موی قرمز”، “لباس قرمز” و “کاغذ دیواری قرمز” و “پس زمینه قرمز” در 30 ایالت، 25 عبارت مختلف جستجوی مربوط به قرمز در مجموع 844,190 بار در هر ماه در گوگل جستجو می شوند.

صورتی در رتبه‌بندی جستجوی رنگ در برخی از پرجمعیت‌ترین ایالت‌های کشور صدرنشین است و ثابت شده است که رنگ مورد علاقه در کالیفرنیا، فلوریدا، تگزاس و نیویورک است. جستجوهای محبوب صورتی در تمام ایالت‌ها شامل «گل‌های صورتی» و «زیبایی‌شناسی صورتی» است.

ادامه مطلب را در flowerpowerdaily.com بخوانید



منبع بله، رنگ رز قرمز در 30 ایالت از 50 ایالت بیشتر مورد علاقه بود. پینک در 12 ایالت از جمله کالیفرنیا، نیویورک و تگزاس محبوب‌ترین لایک ثبت‌شده بعدی بود. آبی در شش ایالت بیشترین جستجو را داشت و پس از آن در دو ایالت باقیمانده رنگ قهوه ای قرار داشت. این مطالعه سیاه یا سفید را شامل نمی شد – فقط رنگ ها.