حال و هوای مثبت در اولین روز IPM ’23

کالینا کونوننکو، ساسکیا ریمان کارولین تیل و توماس ورمر

این روز معمولی آب و هوای آلمانی شما در اسن است، بنابراین زمان مناسبی برای شرکت در IPM برای روشن کردن روز است. سال گذشته، IPM یک نسخه تابستانی داشت. در حالی که هنوز یک نمایش بسیار ارزشمند بود، تجربه یک IPM کلاسیک وجود نداشت. بنابراین، تعجب آور نبود که مردم مشتاقانه منتظر این نسخه بودند. در واقع ترافیک کمی برای رسیدن به محل نمایش وجود داشت – اگرچه مسلماً، این امر در آن منطقه کاملاً معمول است.

منتظر آپدیت فردا باشید!



منبع مارک ون دایک و لئون استریک از Svensson توسط John van Haasenbroek en Jack van der Voort با SchermNed ملاقات می کنند.

شما همچنین می توانید از غرفه ما، سالن GA دیدن کنید
ایستاده GA-47، جایی که می توانید راهنمای گلخانه ما را به صورت رایگان دریافت کنید.

فضای نمایش بسیار مثبت است و انرژی خوبی پس از سال ها به تعویق افتادن پروژه و مواردی از این دست وجود دارد. با بالا رفتن قیمت انرژی و مواد خام در نهایت، پروژه ها دوباره در حال افزایش هستند. در عین حال، تجربه همه‌گیری و همه چالش‌هایی که پس از آن به وجود آمد، مردم را به این فکر می‌کند که نمایش در حال حاضر و به طور کلی در آینده نزدیک چگونه ادامه خواهد داشت.

پیتر دکر با پیتر دکر اینستالاتیز، مارک وردو با اولستورن، جلمر هویزینگ با هاو و دنیس زوینکلز با اولستورن

این همچنین این سوال را ایجاد می کند که چرا برخی از بازیکنان بزرگ MIA هستند، مانند Danziger، Florensis، و Royal van Zanten. به غیر از این، این نمایشگاه با 1330 غرفه‌دار که از 46 کشور مختلف آمده‌اند، مملو است.