جشنواره شکوفه در هزه، زادگاه گل صد تومانی ها برگزار شد



از آنجایی که گل صد تومانی ها به وفور شکوفا می شوند، گردشگران از داخل و خارج از کشور به هزه در استان شان دونگ شرق چین، زادگاه گل صد تومانی ها، برای یک رویداد خاص هجوم آورده اند. جشنواره بین‌المللی گردشگری فرهنگی گل صد تومانی 2024 در شهر با یک مکان ماهواره‌ای دیگر در شیمانه ژاپن افتتاح شد. این نوع گل از زمانی که برای اولین بار در زمان سلسله تانگ (618-907) به ژاپن معرفی شد، به عنوان یک سفیر فرهنگی عمل کرده و باعث تقویت مبادلات بین دو کشور شده است.

باغ گل صد تومانی Caozhou که در زمان سلسله مینگ (1368-1644) تأسیس شد، خانه بیش از 100 گل صد تومانی است و شاهد تحولات و شکوه این سرزمین بوده است. این باغ که بیش از 300 گونه را در بر می گیرد، با ترکیبی از نژادهای کلاسیک داخلی و واردات کمیاب می درخشد، در حالی که گونه های تازه کشت شده با عطر، حس لذت بخشی را به آن اضافه می کنند.

در فرهنگ سنتی چین، گل صد تومانی اغلب نماد ثروت، افتخار، رفاه و خوشبختی است و تصویری از تجمل و شکوه را ترسیم می کند.

“در مقایسه با فرهنگ گل در سایر نقاط جهان، فرهنگ گل چینی دارای یک گرایش زیباشناختی معمولی و روانشناسی سنتی است که “تصویر” گل ها را احاطه کرده است. گل ها و درختان ارتباط نزدیکی با استانداردهای ایدئولوژیک، ارزشی، اخلاقی و زیبایی شناختی مردم چین دارند. هان فی، دانشیار دانشگاه ارتباطات چین گفت: روح ادبیات سنتی چین و مفهوم ساده “هماهنگی بین انسان و طبیعت” در پرورش، قدردانی و بیان هنری گل ها نیز منعکس می شود.

در globaltimes.cn بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع