تولیدکننده دیگ‌های زیست توده آلمانی به آمریکای شمالی گسترش می‌یابد



پس از یک سری پروژه ها و مشارکت در بازار آمریکای شمالی، Schmid اولین شعبه خود را در تورنتو افتتاح کرد. این مرحله بخشی از استراتژی توسعه است و اشمید را قادر می‌سازد تا با شرکا و مشتریان نزدیک‌تر کار کند. نزدیکی به بازار و تمرکز بر نیازهای مشتری بخش مهمی از جهت گیری استراتژیک گروه اشمید است.

این شرکت که در حال توسعه راه حل های انرژی های تجدیدپذیر است، از سال 1936 دیگ های زیست توده را توسعه داده و می سازد و در صنایعی مانند جنگلداری، ساخت و ساز الوار، باغبانی، کشاورزی و نیروگاه های گرمایشی برای ساختمان های عمومی مشتریان پیدا می کند. طیف وسیعی از سیستم‌های احتراق زیست توده و فناوری پشت آن‌ها توسط راه‌حل‌های انرژی Schmid توسعه و تولید می‌شوند.

شعبه جدید در تورنتو نقطه تماس شرکا، دفاتر برنامه ریزی، نصاب ها، نمایندگان فروش و سازمان های دولتی است. موقعیت مرکزی این امکان را فراهم می کند که پروژه ها و درخواست های زیست توده به طور موثر و نزدیک به مشتری پردازش شود.

آندریاس وینتزر، مدیر عامل شرکت Schmid Energy Solutions آمریکای شمالی، دهه ها در پروژه های تولید انرژی زیست توده شرکت داشته است. Schmid Energy solutions بیان می‌کند که این متخصص انرژی، بازار آمریکای شمالی را از درون می‌شناسد و می‌داند چه چیزی برای پایداری در پروژه‌ها مهم است.

“فناوری نوآورانه بویلرهای ما با سیستم کنترل تطبیقی ​​انقلابی منحصر به فرد و جدید توسعه یافته، عملکرد عالی را از نظر بهره وری و کارایی انرژی ممکن می سازد. دیگ های Schmid نیز کم تعمیر و نگهداری و بادوام هستند. این نیز به پایداری کمک می کند و باید در نظر گرفته شود. محاسبه سرمایه گذاری»، فیلیپ لوشر، مدیر عامل اشمید گروپ می گوید. “تعهد ما به برتری فناوری و پایداری ما را به کشف راه‌های جدید و توسعه راه‌حل‌های نوآورانه سوق می‌دهد. تحولات کنونی نه تنها بر تخصص ما در فناوری انرژی‌های تجدیدپذیر تاکید می‌کند، بلکه بر چشم‌انداز ما برای کمک قاطع به آینده‌ای پایدار تاکید می‌کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
محلول های انرژی اشمید AG
هورنلیستراس 12
صندوق پستی 42
CH-8360 اشلیکون
0041 (0) 71 973 73 73
[email protected]
www.schmid-energy.com

تاریخ انتشار:

منبع