تور زميني ارمنستان دستگاه

تور زميني ارمنستان دستگاه

اارمنستان یکی از کشورهای آسیایی است که دارای آب و هوای معتدل قاره ای است. این کشور اولین کشوری است که در اوایل قرن چهارم میلادی، دین مسیحیت را به عنوان دین رسمی پذیرفت. این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیاری است که می توانید توسط تورهای مسافرتی، راحت، سریع و ارزان از آن دیدن کنید. فرودگاه زوارتنوتس تنها فرودگاه بین المللی ارمنستان است و مسافرانی که می‌خواهند به ایروان سفر کنند باید در این فرودگاه فرود بیایند.

  • آب و هوای معتدل دارد و می‌تواند ساعت‌های خوشی را برای شما رقم بزند.
  • البته کسانی که تمایل دارند با قطار به ارمنستان بروند می‌توانند از با قطار تهران به ایستگاه جلفا رفته و از آنجا پس از عبور از مرز نوردوز، سفر زمینی خود را با خودرو ادامه دهند.
  • پیشنهاد می‌شود برای سفر به هر مقصد خارجی، مقدار از بودجه سفر را به واحد پول رایج آن کشور و بخش قابل توجهی را دلار یا یورو به همراه داشته باشید.
  • برای رفت و آمد به این فرودگاه می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی همچون اتوبوس‌های شهری استفاده کنید.

با مراجعه به سایت سفرمارکت دیگر این چنین دغدغه‌ها را نخواهید داشت زیرا سفرمارکت یک موتور جستجو سفر و تور است که می‌توانید از میان صدها تور ارائه شده، تور مورد نظر خود را انتخاب و برای زمان مورد نظر خود رزرو کنید. در فصل زمستان به دلیل کاهش دمای هوا، تقاضای سفر به ارمنستان نیز کاهش پیدا می‌کند و خدمات گردشگری با نرخ‌های نسبتا کمتری ارائه می‌شوند. پیشنهاد می‌شود برای سفر به هر مقصد خارجی، مقدار از بودجه سفر را به واحد پول رایج آن کشور و بخش قابل توجهی را دلار یا یورو به همراه داشته باشید. تور ارمنستان را علاوه بر تهران، از تبریز هم می‌توانید تهیه کنید. این در حالی است که اگر بخواهید خودتان همین خدمات را به صورت جداگانه تهیه کنید، گرانتر خواهد شد.

ساعت حرکت ۱۸:۰۰

ایروان کلی مکان دیدنی و جذاب داره که از دیدنشون حیرت زده می شید. نزدیک به 4 هزار کلیسا در کشور کوچکی مانند ارمنستان وجود دارد که هرکدام تاریخچه جالبی پشت سرشان است. کلیساهایی که برای ساختش بیشترین دقت را پیاده کردند تا زیبایی‌اش در جهان نظیر نداشته باشد و همچنین کلیساهایی وجود دارند که بیشتر برای محافظت و نگهبانی از شهر ساخته شدند تا محلی برای عبادت مردم.

اطلاعات تماس

اولین مقصد گردشگران ارمنستان اغلب شهر ایروان پایتخت زیبای این کشور است، نقطه مرکزی این شهر میدان جمهوری نام دارد که نام قبلی آن لنین بود. این میدان در شب به دلیل نور پردازی و فواره های آبی تعبیه شده بسیار دیدنی می باشد،میدان جمهوری ایروانمحل تقاطع خیابان های اصلی شهر است. معماری این میدان به صورت بیضی شکل است و محل برگزاری مراسمات مختلف از قبیل کنسرت های موسیقی به زبان های ارمنی، انگلیسی و روسی می باشد.

سوغاتی و صنایع دستی در هر شهر و کشوری یکی از خاطره انگیزترین چیزهایی است که در یاد و خاطر آدم ها می ماند.

امّا اگر قصد دارید هتل ارزان قیمت‌تری انتخاب کنید بهتر است انتخابتان از میان هتل‌های 3 ستاره مثل شیرک و کامفورت باشد. در صورت دلخواه می توانی در برنامه های گشت از جاذبه های ارمنستان نیز ثبت نام کنی تا همراه با لیدر فارسی زبان از آن ها تور لحظه اخری ارمنستان گشت نامه دیدن کنی. سبک آشپزی مردم ارمنستان، متاثر از غذاهای اروپایی و مناطق شرقی دریای مدیترانه است. اما غذاهای سنتی و لذیذ بسیاری در این کشور وجود دارد که امتحان کردن آن‌ها، بر مسافرین تور ارمنستان واجب است. از غذاها و خوراکی‌های سنتی ارمنستان می‌توان به شامپوز ، قاپاما ، خاش یا کله‌پاچه ، چورچخلا ، چولومبور آپور ، چورگ ، تیسژیک ، هاریسا ، اسپاس و برش اشاره کرد. افزون بر طبیعت خیره کننده و منحصر به فردی که تنها در کشور ارمنستان شاهد آن هستیم، در این کشور دیدنی های بی نظیری هم وجود دارد که در ادامه هزینه بازدید از هر یک را ذکر کرده ایم.