تورنمنت گل رز پاسادنا دومین نگاه دزدکی از شناورهای رژه رز 2023 را ارائه می دهد.


در حالی که تورنمنت گل رز پاسادنا برای صد و سی و چهارمین رژه رز ارائه شده توسط هوندا آماده می شود، ما هیجان زده هستیم که دومین مورد از یک سری پیش نمایش های مخفیانه از ورودی های شناور گل را ارائه دهیم که منظره رنگارنگ و خلاقانه ای را که در کنار خیابان ها و بینندگان پخش جهانی در انتظار است را نشان می دهد. دوشنبه، 2 ژانویه 2023 – فقط 59 روز دیگر!

برای بیش از 130 سال، گل‌های رنگارنگ، تفسیر موضوعی و طرح‌های خلاقانه از ویژگی‌های بارز شناورهای رژه رز بوده‌اند و آثار امسال این سنت زیبا را ادامه خواهند داد. موضوع رژه رز 134 – “چرخش در گوشه” – در رندرهای رسمی برای شرکت کنندگان شناور کالج Claremont McKenna، Mutual of Omaha’s Wild Kingdom، San Diego Zoo Wildlife Alliance، و Sierra Madre Rose Float Association منعکس شده است.

چهار مفهوم شناور از عجیب و غریب گرفته تا واقع بینانه تا صمیمانه را شامل می شود، که بازتابی از طیف داستان های دیدنی و بزرگی است که برای نسل ها پذیرفته شده است. آنها در میان ده‌ها شناور تجاری، غیرتجاری و خودساخته هستند که راهپیمایی 5 و نیم مایلی را در امتداد بلوار تاریخی کلرادو پاسادنا تشکیل می‌دهند و میلیون‌ها نفر از خیابان‌ها را سرگرم می‌کنند و بینندگان را از سراسر کشور و سراسر جهان پخش می‌کنند.

لیست را اینجا ببینید.

برای اطلاعات بیشتر:
مسابقات پاسادنا گل رز
[email protected]
tournamentofroses.com



منبع