“تمرکز بر آینده باغبانی” موضوع تعریف IPM Essen

پس از آخرین جلسه هیئت مشورتی IPM ESSEN، شرکت کنندگان موافقت کردند: باغبانی با چالش های بزرگی روبرو است. علاوه بر کمبود کارگران ماهر و تغییرات آب و هوایی، بحران انرژی برای بخش سبز نگرانی خاصی دارد. فناوری مدرن می تواند ابزاری برای مناسب ساختن تولید برای آینده باشد. بنابراین IPM ESSEN از 24 تا 27 ژانویه 2023 بر بخش فناوری تمرکز خواهد کرد. “مرکز نوآوری فناوری باغبانی” جدید اولین نمایش خود را در سالن 4 جشن خواهد گرفت.



منبع مرکز نوآوری فناوری باغبانی – آنچه برنامه ریزی شده است
شرکت ها و استارت آپ ها و همچنین تحقیقات و علم، محصولات و پروژه های خود را در یک منطقه مشترک در سالن 4 ارائه خواهند کرد. علاوه بر این، میزگردها و سخنرانی های اصلی باعث تشویق تبادل و ارائه اطلاعات در مورد وضعیت فعلی علم می شود. اینکه باغبانی در حال حاضر با موفقیت از چه امکاناتی برای تولید پایدار و صرفه جویی در انرژی استفاده می کند، موضوع نمایش آموزشی در مرکز اطلاعات باغبانی در شهر سبز نیز خواهد بود. شعار “باغبانان می توانند این کار را انجام دهند! – حفظ منابع و تولید پایدار” است.

برای اطلاعات بیشتر:
IPM Essen
www.ipm-essen.de

“ما در حال مقابله با چالش‌های صنعت هستیم. بهترین فرصت برای این کار IPM ESSEN بعدی است. در ابتدای سال، این پلت فرم تعیین‌کننده روند برای بخش سبز خواهد بود، جایی که موضوعات ما به طور گسترده مورد بحث قرار خواهند گرفت. و ابداعات ارائه خواهد شد.”

تورهایی با موضوع آب و هوای درختان و گیاهان چند ساله
درختان آینده چیست؟ کدام گیاهان در برابر گرما، خشکی، باران شدید و طوفان مقاوم هستند؟ تغییر اقلیم در فضاهای سبز شهری نیز خود را نشان می دهد. مسئولان و برنامه ریزان فضای سبز می خواهند از گیاهانی استفاده کنند که بتوانند با شرایط سخت آب و هوایی نیز کنار بیایند. بنابراین، IPM ESSEN یک بار دیگر تورهایی را با موضوع “درختان آب و هوا” ارائه می دهد. به منظور تمرکز بر ارتقای تنوع زیستی، این پیشنهاد برای IPM ESSEN 2023 تمدید خواهد شد. با همکاری Bund Deutscher Staudengärtner، Stauden Ring، و غرفه داران منتخب، تورهای گیاهی چند ساله ارائه خواهد شد. محل ملاقات برای این سالن 6 است.