تلویزیون شهری و ویدیو وال شرکت رسانه مدرن شهر آقابابایی | asilight

با این توصیف قیمت فروش تلویزین شهری کاملا به نوع کاربرد و محیط استفاده بستگی دارد. یک تلویزیون شهری باید بتواند اطلاعات تصاویری که از کاربر دریافت می‌کند را روی مانیتور خود نمایش دهد. با کمک یک برد کنترل که امکان اتصال به درگاه‌های شبکه LAN و USB را دارد، می‌توان دیتای تبلیغاتی را به راحتی به نمایشگر انتقال داد. برای افزایش امنیت تلویزیون شهری و ویدئو وال محل نصب آن باید از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری بررسی شود و نحوه دسترسی اپراتور نیز ایمن باشد.

تلویزیون شهری و ویدیو وال شرکت رسانه مدرن شهر آقابابایی | asilight

(از P2.5 تا P10 در بازار موجود است، باقی موارد در حال حذف هستند) عدد جلوی P بر حسب میلی‌متر است و فاصله مرکز یک پیکسل تا پیکسل مجاور را نشان می‌دهد. برای پاسخ به این سوال مهم آن است که توجه کنیم video wall سیستمی یکپارچه و مجموعه ای از صفحات نمایش با وضوح بالا است که توسط یک پردازشگر قدرتمند هدایت می شوند. به طور کلی تکنولوژی پشت آن بسیار پیچیده تر از سایر ابزارهای نمایش است. این سیستم میتواند عملکرد بالا، انعطاف پذیری و قابلیت تعاملی فراتر از دیگر تجهیزات معمول نمایش تصویر ارائه نماید. مواردی که ممکن است به سادگی هنگام استفاده از سایر تجهیزات در دسترس نباشد.

ویدئو وال (تلویزیون شهری داخل سالن)

یا یک دستگاه پزشکی و صنعتی را به مانیتور یا کارت کپچر وصل کنید. ممکن در بسیاری از مواقع از شکل ظاهری رابط ها و پورت های تلویزیون توانسته باشید دستگاه های ویدئویی را توسط کابلها به همدیگر وصل کنید بدون اینکه اطلاعاتی از آن کابل یا رابط ویدیویی داشته باشید. در صورتیکه از نام کابل ها و اتصالات خروجی و ورودی دستگاه های ویدئویی اطلاعی نداشته باشید برای اتصال آنها احتمالا با مشکل روبرو می شوید. اما اگر از اسم و شکل ظاهر و کاربرد پورت های ویدیویی اطلاعات کافی داشته باشید نه تنها در اتصال دستگاه ها به مشکل نخواهید خورد، بلکه می توانید از تفاوت و برتری آن ها نسبت به بک دیگر آگاه شوید. در این مقاله قصد داریم اطلاعات پورت های ویدیویی را به صورت ساده و البته کامل ارائه دهیم. ویدئو وال VIDEO WALL یک سیستم نمایش عریض صنعتی و یکپارچه با کار کرد 24 ساعت و هفت روز هفته در 365 روز سال با قابلیت پخش تعداد زیادی از ورودیهای ویدئویی در فرمت های مختلف می باشد .

موارد استفاده تلویزیون شهری

سازه باید متناسب با نیرو های وارد شده توسط نمایشگر محاسبه و طراحی شود. همچنین فضای تعمیرات و نصب باید برای موارد ضروری در نظر گرفته شود. ویدیو پروسسور متناسب با نوع آن دارای ورودی و خروجی های متفاوت می باشد ،رایج ترین پورت هایی که روی ویدیوپروسسور تعبیه می شود ‘ hdmi , dvi , av , vga , sdi , ویدئو های تلویزیون شهری usb ‘ می باشد . دارای درجه ممتاز رضایتمندی مشتریان و دریافت لوح و تندیس رضایت مندی مشتریان در سال 1400 است. در ادامه واحد های سازمانی شرکت کیان ال ای دی را به شما معرفی می کنیم. مفتخریم طی سال‌های گذشته، تعداد زیادی پروژه‌های موفق فروش و نصب را تحویل مشتریان گرامی داده‌ایم.

  • همچنین مسئولیت روشن و خاموش‌کردن نمایشگر نیز بر عهده اتاق فرمان است.
  • در ساخت تلویزیون های شهری، موارد و المان های بسیاری را باید در نظر گرفت و صرفا اعلام قیمت بدون در نظر گرفتن عوامل محیلی و جوی و محل نصب نمایشگر به صورت تقریبی اعلام می گردد.
  • قبل از اینکه به توضیح نمایشگر های تبلیغاتی بپردازیم بهتر است درباره نمایشگر های شهری که نام دیگر آن ها تلویزیون شهری ، تلویزیون LED است بپردازیم.
  • صفحه نمایش در تابش مستقیم نور خورشید از فاصله 450 متری قابل رویت است.
  • تلویزیون شهری دات پیچ از گوشه‌های بسیار باریکی به نام بزل تشکیل شده است که وجود این گوشه‌ها مانع محسوس شدن اتصال میان نمایشگر‌های ویدئویی می‌شود و کیفیت تصاویر را افزایش می‌دهد.

به طور کلی تلویزیون شهری با وجود اینکه از نظر کیفیت تصاویر با video wall‌ برابری نمیکند اما ظاهر یکدست تری داشته و از نظر استحکام برتری هایی نسبت به ویدئو وال دارد. اجاره تلویزیون شهری به همراه خدمات نصب و راه اندازی برای شما عزیزان امکانپذیر است. قبل از اجاره تلویزیون شهری بهتر است اطلاعات کوتاه و مفید در مورد کیفیت پنل های نمایشگر را مشاهده نمایید تا انتخاب بهتری و دقیق تری داشته باشد. ویدئوها، تصاویر، صداها، متن و محتواهای دیگر باید برای نوع ویدئو وال یا تلویزیون شهری که استفاده می کنید بهینه شوند. هیچ چیز به اندازه فونت های ریز، ناخوانا و تصاویر با وضوح پایین، یک ویدیو وال را غیرحرفه ای جلوه نمی دهد. هر دو باید به اندازه کافی بزرگ و واضح باشند تا به راحتی قابل درک باشند.