تلاش های پایدار Mystic Flowers در ویدیوهای کوتاهی ثبت شده است

پایداری در شرکت گل اکوادوری Mystic Flowers از اهمیت بالایی برخوردار است. برای نشان دادن تمام شیوه‌های پایداری که به عنوان یک مزرعه دارند، اخیراً چندین ویدیوی کوتاه را با موضوع «داستان پشت هر گل را کشف کنید» راه‌اندازی کردند.

پایداری و گلهای عرفانی
در سال 1997، Mystic Flowers شروع به رشد گل های ممتاز اکوادور کرد و از همان ابتدا، آنها بر روی عملکرد، کامل، نوآورانه و پایدار کردن هر مرحله از فرآیند تمرکز داشتند. این را مدیر بازاریابی ماریا بلن مونوز توضیح داده است. او توضیح می دهد که پایداری آنها بر سه رکن اصلی استوار است: مسئولیت اجتماعی، مراقبت از محیط زیست و استانداردهای کار.

مسئولیت اجتماعی
«زمانی که در مورد مسئولیت اجتماعی صحبت می کنیم، از نیازهای اجتماعی جوامع خود آگاه هستیم؛ می دانیم که اقدامات و تعهد ما به عنوان یک شرکت تأثیر قدرتمندی خواهد گذاشت و امکان تغییر واقعی را افزایش می دهد.

مراقبت از محیط زیست
با توجه به مراقبت از محیط زیست، آنها از هر منبعی که در فرآیند تولید گل دخیل است مراقبت می کنند. برای مثال، آن‌ها از تمام قوانین و مقرراتی که توسط دولت و گواهی‌نامه‌هایشان، مانند فلور اکوادور، در سطوح لجستیکی و اجتماعی وضع شده است، پیروی می‌کنند و فراتر می‌روند. آنها در توسعه کودهای آلی و مواد مغذی جدید ساخته شده با میکروارگانیسم ها پیشگام هستند که خاک خود را متعادل، غنی از مواد مغذی و حاصلخیز نگه می دارند، آنها 100٪ فاضلاب خود را تصفیه و دوباره استفاده می کنند، آب باران آنها گرفته، ذخیره و استفاده می شود. محصول و در آخر اما نه کم‌اهمیت، آن‌ها در حمل و نقل اقیانوسی از اکوادور به جهان متخصص شده‌اند.

استانداردهای کار
در این ویدیوی بالا یک روز از زندگی آداماری یکی از 3500 همکار آنها را مشاهده می کنید. او 26 سال سن دارد و اکنون سه سال است که به عنوان دروگر مزرعه در میستیک فلاورز کار می کند. هر روز صبح، اتوبوس Mystic او را در مرکز Cayambe می‌برد و او را برای یک روز کار به مزرعه می‌برد. ویدیو را ببینید تا ببینید چه شکلی است.

وقتی در مورد نیروی کار و استانداردهای کار صحبت می شود، در Mystic، آنها 100٪ با چارچوب تنظیمی شرایط کار اکوادور، یکی از سخت ترین، اگر نه سخت ترین، در منطقه، مطابقت دارند. برنامه های آموزشی مداوم برای کارمندان به آنها اجازه می دهد تا رشد شخصی و حرفه ای خود را حفظ کنند و از برنامه دولت “اولین شغل شما” حمایت می کنند. 46 درصد از همکاران عرفان زن و 54 درصد مرد هستند که محل کار برابری جنسیتی ایجاد کرده است. 2 درصد کارکنان آنها بین 18 تا 20 سال و 21 درصد بالای 40 سال سن دارند. به گفته بلن، از آنجایی که اقتصاد اکوادور دلاری شده است، هزینه های زندگی بسیار گران است، ما مفتخریم که بگوییم همه کارگران ما دستمزد منصفانه همراه با یک برنامه عالی CSR دریافت می کنند که باعث می شود کارگران ما سالم، تلاش و احساس قدرت کنند.

بخشی از این شرایط و برنامه CRS، ارائه مزایای زایمان به کارکنان، مانند 3 ماه مرخصی زایمان با حقوق، رفت و آمد به خانه و برگشت، وعده های غذایی، و ارائه چکاپ های پزشکی برای کارکنان خود است. این به ما کمک می کند کمتر از 1 درصد غیبت های ناشی از بیماری را حفظ کنیم.»

کیفیت
با این حال، کسب و کار موفق بیش از مسئولیت اجتماعی و محیطی است. کیفیت محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. در ویدیوی بالا، نگاهی به داخل منطقه پس از برداشت میستیک. “این مرحله برای ما در حفظ کیفیت، طراوت و ماندگاری گل‌هایمان بسیار مهم است. پس از برداشت گل‌ها، آنها از یک اتاق خنک‌کننده قبل و یک تونل میکرو اسپری که گل‌ها را تمیز می‌کند، عبور می‌کنند. سپس به گل‌ها می‌رسند. منطقه خنک شده پس از برداشت، جایی که آنها به طبقه بندی کننده متخصص تحویل داده می شوند، که گل را بر اساس طول، شاخ و برگ و اندازه جوانه انتخاب می کند. در سطل هایی با محلول آبرسانی قرار دهید که عمر گلدان عالی را تضمین می کند.

بهره وری لجستیک
با این حال، رشد و بسته بندی یک محصول با کیفیت بالا منجر به یک محصول باکیفیت برای مصرف کننده نهایی نمی شود. بنابراین لجستیک کارآمد بسیار مهم است. در ویدیوی زیر، آنها توضیح می‌دهند که چگونه بسته‌بندی آنها به حفظ تازگی محصول و بسته‌بندی کمک می‌کند که به آنها اجازه می‌دهد در مسائل لجستیکی در رابطه با وزن و حجم رقابت بیشتری داشته باشند.

ویدیوهای بیشتر در مورد مسئولیت اجتماعی شرکت در Mystic
مایلید در مورد مسئولیت اجتماعی شرکتی در Mystic Flower اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ ویدیوهای زیر را ببینید.


برای اطلاعات بیشتر:
ماریا بلن مونوز
گلهای عرفانی
ایمیل: با [email protected] تماس بگیرید
www.mysticflowers.com

منبع