بیش از 525 غرفه در گرین تک آمستردام

ماریسکا می گوید: «ما اکنون 525 غرفه داریم و ممکن است چند غرفه دیگر نیز وجود داشته باشد، اما خوشحالیم که 525 رهبر و مبتکر بازار فوق العاده داریم که بازدیدکنندگان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند. ما به این شرکت‌های بین‌المللی که دانش جدید خود را در سراسر جهان در غرفه‌های خود به نمایش می‌گذارند، بسیار افتخار می‌کنیم و من انتظار دارم که نمایشگاه تجاری موفقی داشته باشند.»



منبع

نمایشگاه بین المللی باغبانی گرین تک، امسال با 525 غرفه رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. به گفته Mariska Dreschler، مدیر باغبانی – GreenTech Global، موضوعاتی مانند کشاورزی بدون مواد شیمیایی و انرژی های تجدیدپذیر در صنعت رواج یافته است، همچنین تاکید فزاینده ای بر تنوع زیستی و کارآفرینی مسئولیت پذیر اجتماعی وجود دارد. Mariska همچنین خاطرنشان می کند که پایداری فقط به آنچه تامین کنندگان ارائه می دهند نیست، بلکه نحوه عملکرد آنها در کسب و کار خود است.

امسال، دسترسی به نمایشگاه تجاری برای کسانی که توسط یک غرفه‌دار دعوت شده‌اند رایگان است، در حالی که سایر بازدیدکنندگان می‌توانند بلیت تهیه کنند. این تا حدی برای افزایش کیفیت بازدیدکنندگان و همچنین برای اطمینان از کیفیت برنامه های دانش است. گرین‌تک سرمایه‌گذاری زیادی روی این برنامه‌ها و غرفه‌ها، مانند انرژی‌های تجدیدپذیر و روباتیک دارد تا این رویداد را تا حد امکان جذاب کند.

GreenTech همچنین برنامه های جانبی مختلفی را ارائه می دهد که روندها و ابتکارات جدید در صنعت باغبانی را به نمایش می گذارد. تامین مالی یک موضوع حیاتی هم برای تولیدکنندگان و هم برای تامین کنندگان است و در پاسخ به آن، یک “چالش سرمایه گذاران” سازماندهی شده است که به شرکت های نوپا اجازه می دهد تا مفاهیم خود را برای سرمایه گذاران بالقوه مطرح کنند. غرفه شاهدانه برای تمرکز بر روی ترکیبات به عنوان یک کل گسترش یافته است و فناوری هایی را نشان می دهد که می توانند برای چندین محصول استفاده شوند. این در پاسخ به تقاضای فزاینده برای مواد فعال در محصولات طعم، سلامت و زیبایی است که کشاورزی سرپوشیده نقش مهمی ایفا می کند. سپس، برای برنامه «Powerday» از تولیدکنندگان هلندی و بین‌المللی دعوت می‌کند تا در مورد تولید غذای پایدار برای آینده بحث کنند. در این روز، GreenTech به دنبال برقراری ارتباط با سهامداران خارج از صنعت باغبانی است.

RAI آمستردام بار دیگر از 13 تا 15 ژوئن به یک مرکز جهانی برای صنعت باغبانی تبدیل خواهد شد. در مقایسه با سال گذشته، نمایشگاه تجاری یک سالن افزایش یافته است تا تعداد فزاینده غرفه داران را در خود جای دهد. Mariska توضیح می دهد که انرژی جدیدی در صنعت وجود دارد و شرکت ها بر نوآوری در راه حل ها و عملیات متمرکز هستند. موضوعات کلیدی رویداد امسال شامل مدیریت یکپارچه آفات، انرژی های تجدیدپذیر، ردپای صفر محیطی و حفظ کیفیت محصول در عین کاهش هزینه ها است. هوش مصنوعی و رباتیک به دلیل کمبود نیروی کار همچنان موضوعات مهمی هستند و تنوع زیستی نیز اهمیت پیدا می کند.

پیش ثبت نام برای بازدیدکنندگان به طور پیوسته در حال افزایش است و تعداد قابل توجهی از 14 ثبت نام از نمایندگی های تجاری، از جمله کره جنوبی، چین، کانادا، آمریکا، رومانی و بلغارستان به ثبت رسیده است. GreenTech با همه ذینفعان صنعت، از تامین کنندگان و دولت گرفته تا سازمان های تجاری بزرگ مانند AVAG، Topsector Horticulture & Starting Materials، RVO Enterprise Europe Network، FarmTech Society و DGD همکاری می کند.