بهترین مودم همراه 5 انتخاب برتر مجله برقچی

قیمت مودم‌های قابل حمل با توجه به نوع، برند و سایر قابلیت‌های آن متغیر است. اما به‌طورکلی، قیمت این دستگاه در بازار ایران بین 700 هزار تومان الی eight میلیون تومان است. البته شما می‌توانید با مبلغ حدودا 3 الی 4 میلیون تومان، بهترین مودم جیبی بازار را خریداری کنید.

مودم همراه چیست ؟

ارسال کالا در تهران با پیک و برای سایر شهرستان‌ها با پست پیشتاز صورت می‌پذیرد. تحویل کالا در تهران در چندین ساعت و برای شهرستان‌ها 1 الی 2 روز کاری طول راهنمای خرید ماشین اصلاح صورت می‌کشد. مودم همراه ایرانسل قابل حمل FD-M60 که از بهترین مودم های قابل حمل بازار است و مانند TF i60 شخصی سازی شده خود کمپانی ایرانسل است و فقط از سیم کارت ایرانسل پشتیبانی می کند.

سوالات متداول در مورد خرید مودم همراه

به نوشتن هم علاقه زیادی دارم و سعی می کنم با مقالاتی که منتشر می کنم نیازتون رو برطرف کنم. تمام محتویات سایت از تجربیات شخصی خودم هست و هدف اصلیم انتقال آن ها به شماست. کلیه حقوق این سایت متعلق به گروه بازرگانی پاساک (فروشگاه اینترنتی پاساک) می باشد.

  • اکر کار و زندگی شما با اینترنت در پیوند است، می‌ارزد که بر خرید مودم سیمکارتی با این دامنه قیمت سرمایه‌گذاری کنید.
  • اگر محل کار و زندگی شما به خط تلفن مجهز نیست و امکان استفاده از اینترنت ADSL و VDSL را ندارید، مودم همراه بهترین گزینه است.
  • که سرعت دانلود تست شده ی آن ها بین 200 تا 700 مگابیت در ثانیه اندازه گیری شده است.
  • همچنین این مودم دارای four عدد آنتن خارجی با قدرت آنتن‌دهی بالا است که پوشش دهی بسیار مناسبی دارد و حداکثر سرعت وایرلس آن، 150 مگابیت بر ثانیه است.
  • تنها با یک سیم‌کارت و مودم DWR-932C-E1 می‌توانید استفاده از یک اینترنت لذت‌بخش را تجربه کنید.
به همین دلیل در این مقاله از برقچی قصد داریم به معرفی و بررسی بهترین مودم همراهدر برندهای مختلف بپردازیم. همچنان دسترسی به اینترنت 5G و گجت های هوشمند ارائه دهنده نسل پنجم، برای کاربران ایرانی دشوار است. به همین دلیل انتخاب و خرید بهترین مودم همراه 4G برای بسیاری از افراد به یک معضل بزرگ تبدیل شده است. در ادامه با یک معرفی بی طرف بهترین مودم های همراه 4G با شما همراه هستیم. همچنین بهترین مودم های جیبی 5G مطرح در دنیا را به شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین مودم همراه 5 انتخاب برتر مجله برقچی

سعی کنید سرویس TDLTE رو بگیرید تا از نظر هزینه های بسته مناسب تر باشه. مهم ترین خصوصیت مودم سیار که بین بیشتر کاربرها مشترکه اول آنتن دهی هست و بعد باتری. شما اگه بخواید به کیفیت عالی دست پیدا کنید یا باید بیشتر هزینه کنید یا یک سری معایبش رو نادیده بگیرید. در هر صورت عامل اصلی، دلیل استفاده ی شما از مودم جیبی هست که همه چی رو تعیین می کنه. Tfi60 مودم ثابت هست اگه میخواید از قابلیت های شبکه کابلی استفاده کنید و Fdm60 هم مودم همراه هست که باطری خوره و می تونید توی جیبتون حمل کنید. منظور از پشتیبانی کننده از ۴G یا همون نسل چهارم هم اینه که هم گوشی یا مودم ، هم منطقه و هم سیم کارت (دقت کنید هر سه تاش!!) قابلیت استفاده از این تکنولوژی رو داشته باشند.

بهترین گوشی ارزان قیمت لمسی و اندرویدی

این مودم که تا ۳۲ نفر به طور همزمان می‌توانند از آن استفاده کنند، همانطور که از نامش متوجه می‌شوید؛ تنها از سیم کارت ایرانسل پشتیبانی می‌کند. مودم استوانه‌ای ایرانسل توانسته نسبت به مودم‌های قدیمی کمی از نظر ظاهر جذاب‌تر باشد و خبر از نسلی مدرن با خود داشته باشد. از وضعیت مختلف مودم می‌توانید با کمک چراغ‌های روی مودم مطلع شوید. از ویژگی‌های اصلی این مودم دانلود با سرعت ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود تا سقف ۵۰ مگابیت بر ثانیه است. این به معنای سرعتی باورنکردنی در عرصه مودم‌های جیبی و همراه است.