بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون

اگر ویژگی های این محصول را نسبت به لپتاپ های دیگر مقایسه کنید در بخش های مختلفی یک سرگردن از انها بالاتر خواهد بود که شرکت لنوو بادرنظر گرفتن کمترین سود دهی در LENOVO ThinkBook 14-BK توانست سخت افزار خوب و قدرتمندی را در اختیار کاربران قرار دهد که با استفاده از آن میتوانید بسیاری از اقدامات خودرا انجام دهید. ایسوس از نامهای مشهور لپتاپ گیمینگ در بازار است و تعداد زیادی نماینده در لیست ما دارد. در مقاله لپ تاپ های از بیست تا بیست و پنج میلیون تومان به دو محصول مشابه برخورد خواهید کرد که یکی Asus VivoBook R465EP-EB047 و دیگری Asus VivoBook R565EP نام دارد که از لحاظ سخت افزاری هردو با یکسری منابع مشخص عرضه شده اند. در این مقاله با بهترین لپ تاپ گیمینگ جهان، لپ تاپ برای بازی با قیمت ارزان، انواع لپ تاپ مخصوص بازی در بازار و بهترین لپتاپهای گیمینگ ایسوس آشنا میشوید. با توجه به تغییر قیمت دلار در ایران بسیاری از لپ تاپ هایی که در ادامه معرفی می کنیم ممکن است قیمتش مقداری با لحظهای که این مقاله نوشته می شود متفاوت باشد. هر چند می توانید با قیمت کمتر یک سیستم گیمینگ قدرتمند راه اندازی کرده و از آن لذت ببرید!

ضمناً نکته مثبت و قابل توجه در مورد این لپتاپ، کیبورد خوش دست و نرم آن است که به صورت ارگونومیک طراحی شده تا در طولانی مدت انگشتانتان را خسته نکند. همچنین بلندگوهای Hi-Res برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر به بیشترین حد ممکن برسد. لپ تاپ مزبور، همچنین به یک باتری 3 سلولی، یک وبکم، دو پورت USB 3.0 و یک پورت HDMI مجهز است. حافظه کش این پردازنده هم در حد ۶ مگابایت تعیین شده است. ایسوس VivoBook S15 با داشتن 15 اینچ صفحه نمایش HD کامل ، صفحه کلید با نور پس زمینه ارگونومیک و ماندگاری بالای باتری ، در بین سایر مدعیان در همین بازه قیمتی قوی است. صفحهکلید این مدل از بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس دارای نور پسزمینه است و ۳ پورت USB 3، یک پورت USB 2 و یک پورت USB Type-C در کنار بلوتوث و وای-فای، ارتباطات کاملی را در این سیستم ترتیب داده است. 32 گیگابایت رم DDR4 و صفحه نمایش 165 هرتزی این لپتاپ در کنار یک سیستم خنک کننده حرفه ای، باعث گردیده تا گیمرهای حرفه در سطح جهانی، این محصول را به عنوان لپ تاپ گیمینگ خود برمی گزینند. صفحه کلید بزرگی را روی این لپتاپ مشاهده خواهید کرد.

و اینکه دو قطعه هارد و رم قابل تعویض هستند یعنی اگه شما از قدرت این دو قطعه ناراضی باشید میتونید اون ها رو تعویض کنید. سعی کردیم در لیست بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون از برندهای مختلف استفاده کنیم تا حق انتخاب بیشتری داشته باشید. لپ تاپهایی که در بازه قیمتی 20 تا 30 میلیون قرار میگیرند، لپ تاپهای متوسط روبهبالا هستند و برای افرادی که قصد انجام کارهای نیمه سنگین با لپ تاپ را دارند مانند طراحها و تدوینگران ویدیویی، مناسب است. یک نکته خیلی مهم که باید بدانید، این است که ظاهر لپتاپهای گیمینگ هم در بازه قیمتی 30 میلیون تومان تغییر میکند و با طراحیهای خاص و متفاوت به همراه کیبورد با نور پسزمینه رنگارنگ مواجه خواهید شد. برای رسیدن به این رکورد نور پس زمینه صفحه کلید خاموش بود و میزان روشنایی صفحه نمایش هم روی ۷۵ درصد قرار داشت.

تیم هلورین همواره سعی می کند که بهترین ها را برای شما آماده کند تا شما خریدی مطمئن و هوشمندانه را تجربه کنید. از طرفی، وجود کانفیگهای مختلف لپتاپ که متاسفانه برخی از آنها تناسب خوبی با یکدیگر ندارند، میتواند به تجربه خرید لپتاپ گیمینگ آسیب جدی وارد کند. این لپتاپ جزو معدود محصلواتی هست که هم در بخش پردازنده و هم در بخش کارتگرافیک از محصلوات ایامدی استفاده میکند و این تمام ایامدی بودن باعث شده تا با استفاده از تکنولوژی SAM هر دو بخش عملکرد بهتری داشته باشند. ایسر نیترو 5 به کارت گرافیکی GeForce RTX 3080 مجهز شده که یکی از بهترینها در دنیای لپ تاپ های گیمینگ به حساب میآید. لازم به ذکر است بدانید در میان تمام محصولات مربوط به بهترین لپ تاپ ها تا 25 میلیون پردازنده گرافیکی این لپتاپ بهعنوان بهترین مورد شناسایی شده است. اگر واقعا به دنبال یک لپتاپ گیمینگ با قیمت نسبتا مناسب میگردید، این محصول میتواند انتخاب اول شما باشد. اکثر علاقه مندان بازی های کامپیتری به دنبال این هستند که بدانند بهترین لپ تاپ گیمینگ چه خصوصیاتی دارد و در حال حاضر بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب کدام برند است؟

حتی اگر قیمت بالا شما را از خرید این سیستمها باز میدارد، خرید لپتاپ دست دوم گیمینگ 4k یک راه حل مطمئن و عالی خواهد بود. ما قویا پیشنهاد میکنیم در محدودهی قیمتی ۲۵ میلیون تومانی، بهسراغ دستگاه دیگری جز مکبوک ایر M1 نروید؛ اما چنانچه ترجیح میدهید که با پرداخت این مبلغ، اولترابوک ویندوزی داشته باشید، لپتاپ ۱۴ اینچی ذنبوک مدل UM425 با پردازندهی قدرتمند Ryzen 5 4500U، رم ۱۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایت SSD و باتری حجیم ۶۷ واتساعتی، یکی از بهترین گزینههای ویندوزی برایتان خواهد بود. کارتگرافیک به کار رفته در این لپتاپ از نسل 3000 انویدیا بوده که عملکرد بسیار مناسبی دارد. انتخاب لپتاپ دل برای کارکردهای مختلف و در ردههای قیمتی مختلف میتواند انتخاب مناسبی باشد. این سری لپ تاپ ، یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ دل در سال 2022 است.

لازم به ذکر است بدانید که صفحه نمایش این لپتاپ نیز امکان اجرای بازی های گرافیکی را پوشش خواهد داد که از این بابت مشکلی نخواهید بهترین لپ تاپ تا ۲۵ میلیون داشت. پردازنده گرافیکی: برخورداری از دو پردازنده گرافیکی مستقل به شما این امکان را میدهد تا برای کار های سبک و سنگینی که قرار است در لپتاپ انجام دهید سخت افزار متفاوت را در اختیار داشته باشید که از GPU های Intel IrisPlus Graphics و NVIDIA MX330 در این محصول استفاده شده است. حافظه داخلی نیز در واقع بیشتر از جهت نوع حافظه اهمیت دارد، البته که ظرفیت حافظه نیز بسیار مهم است مخصوصا اگر قرار است بازی به روی لپ تاپ داشته باشید ولی مهمتر از ظرفیت حافظه داخلی، HDD یا SSD بودن آن است. همچنین دارای یک شکاف رم اضافی و یک دیسک خالی برای گسترش فضای ذخیره سازی آن در آینده است که اگر از لپ تاپ به عنوان وسیله بازی بهره بگیرید یا از این دستگاه برای عملیات سنگین استفاده مینمایید، یک امتیاز عالی است.

در بازه قیمتی لپ تاپ های زیر 50 میلیون، شما قطعا لپ تاپ های گیمینگ بسیار قدرتمند با پردازنده های Core i7 و Core i9 پیدا خواهید کرد. چرا که در ابتدا نوع کارایی لپ تاپ برایمان مشخص میشود(کار گرافیکی، بازی، برنامهنویسی یا مصارف خانگی)، سپس بودجه مشخص را که در اختیار داریم تعیین میکنیم و در نهایت باید ببینیم که آیا سختافزار خاصی را در نظر داریم که میخواهیم روی لپ تاپ یا کیس کامپیوتر مد نظر باشد؟ به همین دلیل سختافزار و کارت گرافیک آنها از اهمیت ویژهای برخوردار است. به روز رسانی قطعات یک سیستم دسکتاپ برای گیمرها لذت بخش است. تفاوت مدل Legion 7 با Legion 5 علاوه بر روز رسانی سخت افزاری، استفاده از فلز، باز طراحی و نور پردازی خروجیهای هوا و دور قاب است که پیشرفت چشمگیری داشته است. مات بودن صفحه باعث میشود تا بازتاب نور از صفحه به پایینترین سطح برسد. از لحاظ سختافزاری کاملا میتوان روی این مدل حساب کرد. در مقایسه با قیمت باید گفت که لپتاپ TUF برند ایسوس قدرت سختافزاری واقعا خوبی دارد و در زمینه پردازش گرافیکی به خوبی عمل میکند. در بازه ی قیمتی 25 میلیون تومان لپ تاپ های گیمینگ، برای اجرای گیم با رزولوشن Full HD و تنظیمات گرافیکی متوسط عرضه می شوند؛ شاید بهترین لپ تاپ گیمینگ با قیمت مناسب همین مدل باشد.

بهترین لپ تاپ با قیمت 10 میلیون تومان در مرداد 1401 ، این لپ تاپ است که به نسبت قیمت بازخورد و کارایی بسیار خوبی دارد و ارزان ترین لپ تاپ لنوو هم هست. در این حالت تنها به وب گردی و تماشای ویدئو و ویرایش فایلهای ورد پرداختیم. بر اساس آزمایشهایی که روی باتری این محصول انجام شده، باتری میتواند ۱۲ ساعت و سی دقیقه ویدئو پخش کند. هر کاری که بخواهید با لپ تاپ انجام دهید پردازنده مرکزی باید آن را پردازش کند و از این جهت سرعت و نهایت قدرت آن اهمیت زیادی دارد. به بیان سادهتر، برخی افراد از لپ تاپ برای بازی استفاده میکنند پس لپ تاپ های گیمینگ باید از لحاظ سخت افزاری قدرتمند باشند. اگر محصول دیگری را مدنظر دارید که در لیست لپتاپ های لنوو مناسب گیم وجود نداشت میتوانید آنرا در بخش نظرات برای ما به اشتراک بگذارید تا کاربران دیگر نیز امکان استفاده و برخورداری از آنرا داشته باشند. همچنین باتری 3 سلولی که لنوو در این لپتاپ استفاده کرده هنگام بازی تا یک ساعت شارژدهی خواهد کرد که به هیچ وجه قابل قبول نیست و در نتیجه همواره نیاز به یک آداپتور برق در کنار خود احساس میکنید.

لپ تاپ Acer An515 ایسر به 16 گیگابایت حافظه رم DDR4، 256 گیگابایت حافظه SSD و 1 ترابایت حافظه HDD مجهز است ؛از این رو، کاربر برای ذخیره و آرشیو اطلاعات خود نیز به مشکلی بر نمیخورد. برخی به شما میگویند قید لپتاپ گیمینگ را بزنید و به جای آن، کنسول بازی بخرید؛ برخی دیگر که خود را «پیسی گیمر» میدانند، فهرست بلندبالایی از معایب لپتاپ گیمینگ پیش روی شما قرار میدهند و خرید یک کامپیوتر رومیزی گیمینگ را گزینهی صحیح میدانند.درنهایت، حرف هیچکدام از آنها مهم نیست؛ چراکه شما تصمیمتان را گرفتهاید و دلایل خاص خودتان را برای خرید لپتاپ گیمینگ دارید. اگر بدنبال یک لپتاپ کم مصرف در مقاله لپتاپ تا سقف 25 میلیون هستید پیشنهاد میشود این مورد را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم بهترین لپتاپهای گیمینگ بازار ایران را معرفی کنیم. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید. سلام دوست عزیز، واقعیتش برای این منظور نیاز نیست کلی هزینه کنید، پیشنهاد می کنم به پست بهترین لپ تاپ تا 10 میلیون تومان مراجعه کنید تا با مدل های مناسب این فعالیت ها بیشتر آشنا بشید، در حقیقت لپ تاپ های 10 میلیونی برای این فعالیت های شما ایده ال هستند.

نرخ تأخیر مدت زمانی است که طول میکشد تا پنل بتوانید محتوای در حال نمایش را تغییر دهد. Makbook Air 2020 مجهز به صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS LCD با رزولوشن 2560 در 1600 پیکسل است که میتواند نیازهای مورد انتظار شما را از یک نمایشگر بر آورده کند. لپ تاپ گیمینگ مدل G513QY-A نیز از بهترین لپ تاپ های گیمینگ این برند بوده و در بازار ایران هم طرفداران خاص خود را دارد. از اصلی ترین قابلیت های Asus VivoBook R565EP میتوان به دو هارد اشاره داشت که یک هارد از نوع HDD و دیگری از نوع SSD بوده که به نسبت نیاز خود میتوانید از آنها استفاده کنید.