بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop

این مدل 512 گیگابایت حافظه از نوع SSD (درایو حالت جامد) را برای ذخیره‌سازی اطلاعات در اختیار شما قرار می‌دهد. شرکت اچ‌پی از گرافیک GeForce MX350 GDDR5 برای این مدل استفاده کرده که قدرت و توان پردازشی و اجرایی این لپ‌تاپ را بالا می‌برد. سری TUF لپ‌تاپ‌های ایسوس تا کنون توانسته‌اند با استفاده از مشخصات فنی مناسب، عملکرد بسیار بهترین لپ تاپ ایسوس برای برنامه نویسی خوبی داشته باشند. در بین محصولات این سری، ایسوس تلاش داشته تا برخی از لپ‌تاپ‌ها را با قیمت اقتصادی‌تری روانه بازار کند. این لپ‌تاپ در سری‌های میان رده شرکت لنوو قرار دارد و مجهز به پردازنده‌های نسل 11 شرکت اینتل است. استفاده از تلفیق فلز و پلاستیک بسیار با کیفیت سبب شده تا ضخامت این لپ تاپ 18.9 میلی‌متر و وزن آن 1.7کیلوگرم باشد که اعدادی فوق العاده برای یک لپ تاپ 15 اینچ به شمار می‌آیند.

مقایسه گلکسی S23 با گلکسی S22 ؛ بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها

برای عملیات برنامه‌نویسی، لپ‌تاپ‌هایی با سری های اداری به بازار عرضه ‍شده‌اند. فرکانس این پردازنده بین ۲.۸ تا ۴.۲ گیگاهرتز متغیر است و بسته به نوع کاری که با این لپ تاپ انجام می‌دهید این فرکانس تغییر می‌کند. این پردازنده می‌تواند برای کارهای عادی و حتی مالتی‌مدیا کافی باشد. در کنار این پردازنده از 16 گیگابایت رم از نوع دی دی آر 4 استفاده شده است که یکی از امتیازات خوب این لپ تاپ به حساب می‌آید. و حالا بریم سراغ اولین لپ تاپ از گروه بهترین لپ تاپ های زیر 30 میلیون. با توجه به قیمت زیر 25 میلیون تومانی و مشخصاتی که داره، یکی از بهترین گزینه ها توی این رنج قیمت میتونه باشه و خریدش رو توصیه میکنم.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ تا 40 میلیون تومان

همچنین در نظر داشته باشید با توجه به بودجه و نیاز شما، مشخصات لپ تاپ خوب مخصوص شما می‌تواند متغیر باشد. ما در این پست “بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان” محصولاتی با کیفیت و ایده الی را برای شما آماده کرده ایم. پیشنهاد میشود به دنبال محصولی باشد که حافظه کارت گرافیک آن حداقل 2 گیگابایت، سری پردازنده آن حداقل Core i5 و حافظه رم آن حداقل 8 گیگابایت باشد. گزینه دیگری که در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان به آن اشاره می‌کنیم، لنوو IdeaPad 5 است. این لپ‌تاپ به نسبت به آیدیا پد 3 که بالاتر معرفی کردیم پردازنده ضعیف‌تری دارد ولی در عوض کیفیت ساخت بالاتری دارد و بدنه آن آلومینیومی است. همین موضوع سبب شده وزن لپ‌تاپ زیاد نباشد و بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید.

  • لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ZenBook UX425EA-KI506 از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان است، که از مدل‌های بسیار شیک ایسوس به شمار می‌آید.
  • اگر دلیل شما هم برای خرید لپ تاپ در همان حد استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و حضور در کلاس‌های آنلاین است، پیشنهاد می‌شود لپ تاپی با قیمت زیر 20 میلیون تومان خریداری کنید و هزینه‌ی اضافی صرف نکنید.
  • این لپ تاپ با قیمتی در حدود ۳۵ میلیون تومان در دسترس است و کانفیگ مناسبی را به همراه دارد.

سخت افزار فوق العاده و قوی این لپ تاپ نیز سبب می‌شود برای خرید به یکی از مدل‌های بسیار پرطرفدار تبدیل شود. سری لپ تاپ‌های ROG ایسوس مربوط به قدرتمندترین محصولات این شرکت است و شاید بتوان گفت در لیستبهترین لپ تاپ های دنیا هم حتماً تعدادی از لپ تاپ های ROG ایسوس حضور دارند. لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G14 GA402RK – A یکی از بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران محسوب می‌شود و از کارهای روزمره تا گیمینگ متوسط، تمام نیازهای کاربر را پاسخگوست. آیا به دنبال خرید یکی از بهترین لپ تاپ ها تا سقف 30 میلیون هستید؟ با راهنمای خرید لپتاپ در حد ۳۰ میلیون همراه پلازا باشید تا با برترین لپ تاپ ها در این بازه قیمتی آشنا شویم.

بهترین لپ تاپ ایسوس تا 30 میلیون 2022 آبان 1401 رایااستور | behtarin-laptop