برندگان جوایز گلزن تولپ 2023 چه کسانی هستند؟


پس از تقریبا یک سال مبارزات انتخاباتی، نامزدی، دو دور رای گیری و داوری، زمان آن فرا رسیده بود: اعلام اینکه چه کسی جایزه گلزن تولپ 2022 را دریافت می کند. پس از دو سال بدون مراسم اهدای جوایز زنده و با برندگان جوایز در پنج دسته مختلف. ، یک عصر بسیار جشن بود. در زیر همه برندگان و همچنین شماره دو و سه را خواهید یافت. موفقیت آنها قطعاً شایسته تبریک است.

برنده جایزه گلزن تولپ 2022-2023: گل های بریده
شماره یک بدون شک (با 54 امتیاز) Bredefleur با محصول Lilium Apricot Fudge است. به گفته داوران، این گل واقعاً نوآورانه است! با این حال، مصرف‌کنندگان برچه‌ها را از بین می‌برند. اما ارزش تزئینی این گل در متفاوت بودن گل است.

مقام دوم به Monarch Flowers (42 امتیاز) با Ranunculus Poodle Ramlia می رسد. داوران فکر می کنند که این یک گل زیبا و غنی است و رنگ گل بسیار روشن و زیبا است. به اندازه‌ای قوی است که نمی‌تواند غوطه‌ور شود، دوست‌داشتنی برای ترکیب یا ترکیب به عنوان یک نفره.

آرکادیا داودی (پرورش دهنده: Dekker Chrysanten) با تایفون داودی در رتبه 3 با 36 امتیاز قرار گرفت. هیئت داوران: “تضاد رنگی شدید، گلی با اندازه متوسط، قابل استفاده به عنوان تکی اما برای دسته گل نیز مناسب است. شکل زیبا فقط کمی متفاوت است.”


Bredefleur برنده گل لاله در دسته گل های بریده شده است


محصول برنده Lilium Apricot Fudge

برنده جایزه گلازن تولپ 2022-2023: گیاهان آپارتمانی سبز
در مقام اول، با 46 امتیاز به پایان رسید: Richplant BV با محصول Geogenanthus ciliatus Midnight Pearl. هیئت داوران این گیاه را “یک نوآوری واقعی، واقعا متفاوت می‌داند! کنجکاو است که این گیاه چگونه رشد خواهد کرد؟ رنگ آن واقعا جادویی است.”

هافستد هواریا با 41 امتیاز در رده دوم قرار دارد. به گفته داوران، افراهای نقره ای Begonia Hovaria آنها “یک گیاه کامل عالی است، علائم روی برگ ها زیبا هستند!”

مقام سوم به مرکز گیاهان گرمسیری Van der Arend (34 امتیاز) با Costus Arabicus Variegata می رسد. داوران این گیاه را جدید و جذاب می‌دانند، “رشد فوق‌العاده و عجیب و غریب (دمدمی‌شده)! حس باغبانی سرپوشیده وحشی برای مصرف‌کنندگان دشوار نیست! هر چند در مورد رنگ نظری وجود دارد. بحث هیئت منصفه در مورد برگ های متنوع وجود داشت و بسیاری از مشتریان فکر می کردند که این گیاه قدیمی است.


Richplant BV برنده گل لاله در رده گیاهان آپارتمانی سبز شد


محصول برنده؛ مروارید نیمه شب Geogenanthus Ciliatus.

برنده جایزه گلازن تولپ 2022-2023: گیاهان آپارتمانی گلدار
پنجاه امتیاز و جایگاه شماره 1 برای ارکیده De Hoog با محصول خود Rhynchostylis gigantea Aromatique Evoke. از گزارش هیئت داوران: نوآورانه تجاری (محصول طاقچه). این عطر در دمای مناسب به طرز شگفت انگیزی ملایم و تازه است. این گیاه واقعاً حس گیاهی دارد.

در 2 Orchids اینکا (پرورش دهنده: Anthura). آنها 40 امتیاز برای Impasto Blue دریافت کردند. نظر هیئت داوران: “ظاهر گرم زیبا به دلیل رنگ زیبای بنفش. به خوبی با مجموعه گیاهان آپارتمانی سبز ترکیب می شود. یکی دیگر از مزیت های اضافه شده گلدهی بسیار آسان این گیاه است.”

جایگاه سوم و 36 امتیاز متعلق به Tillandsia Dolce از Stofbergen Plantcompany است. رای هیئت منصفه: “به عنوان یک گیاه جدید نیست، بلکه منحصر به فرد و هم به عنوان یک قطعه مرکزی (منفرد) و هم در ترکیب با سایر گیاهان آپارتمانی سبز. گیاهی زیبا و باشکوه و بسیار ماندگار و زیبا می ماند.”


De Hoog Orchids برنده گلابن Tulp در رده گیاهان آپارتمانی گلدار شد


محصول برنده؛ Rhynchostylis Gigantea Aromatique Evoke

برنده جایزه گلازن تولپ 2022-2023: گیاهان باغ
اعداد 1، 2 و 3 در این دسته بسیار به هم نزدیک بودند. صخره داغ Celosia Hot Topic Reef از Ammerlaan-Sosef BV با 39 امتیاز اول شد. داوران رنگ خاص زیبای آن را تحسین کردند و آن را افزوده ای به محدوده گیاهان باغ دانستند. “گیاه کم ارزش برای باغ و مرزها. واقعاً منظره ای فوق العاده، البته در ترکیب با کاشت مناسب.”

Mandevilla Sundaville Flamingo Pink از Beauty Plants با 38 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. داوران: “گیاه زیبا، ظاهر زیبا، ترکیب رنگ متمایز و زیبا. نگهداری بسیار آسان!”

و با 37 امتیاز، Van Son & Koot با سری Buddleja davidii Butterfly Candy در جایگاه سوم قرار گرفت. نظر هیئت داوران: “فشرده، مکمل طیف شکوفه‌های بزرگ. قرار گرفتن در یک تصویر باغ معاصر که در آن تنوع زیستی نقش مهمی ایفا می‌کند. برای بالکن و باغ کوچک، این تنوع زیستی را به شهر می‌آورد.”


Ammerlaan-Sosef BV برنده گلابن Tulp در رده گیاهان باغی شد


محصول برنده؛ Reef موضوع داغ Celosia

برنده جایزه گلزن تولپ 2022-2023: مفاهیم
کاشی سبز توسط پرورش دهنده Griffioen با 45 امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت! هیئت داوران: “فصول مختلف به زیبایی در این گنجانده شده است. ترجمه ای معاصر از کاشی بیرون از گیاه! و ظاهر تازه و جوان بسته بندی آن را برای این روز و عصر مناسب می کند. جالب اینجاست که این مفهوم به شهرداری نیز تبدیل شده است. و برای خرده فروشی.”

در رتبه دوم: Orchid Growers با Terra Phalaenopsis Floriclone Snowflake (39 امتیاز). به نقل از یکی از داوران: “به نظر من این جدید است و زیبایی طبیعت را نشان می دهد.” سایر نظرات گزارش داوران: بازار هدف کوچک. واقعا ریشه ها را آزاد می کند. احساس گیاه شناسی، و نگهداری آسان برای مصرف کنندگان. داستان سرایی گم شده است. ترجمه به طبقه مغازه چگونه است؟

ترکیب Lundager’s Smylieplant Happy در گلدان + پوشش گلدان سوم شد (32 امتیاز). به گفته داوران، این ترکیب عالی بین ابزار و گیاه است. بخش هدیه فوق العاده سرگرم کننده.


گریفیون در بخش مفاهیم برنده جایزه گلابن Tulp شد


محصول برنده؛ کاشی سبز

تازه ها
نوآوری‌ها و نوآوری‌ها برای بخش گل‌کاری ما بسیار مهم هستند. در تمام طول سال، ما از تولیدکنندگان می‌خواهیم که برای گلس لاله درخواست دهند تا محصولاتشان توجهی را که شایسته آن است جلب کنند. این نوآوری ها به دستیابی و حفظ موقعیت متمایز در بازار (بین المللی) کمک می کند. پس از دو دور رای‌گیری، هیئت داوران حرفه‌ای می‌توانند در جریان نمایشگاه تجاری Aalsmeer موارد جدید را ببینند و برندگان امسال را مشخص کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com



منبع