برنامه EnviroCrops – یک ابزار پشتیبانی تصمیم برای بخش زیست توده

در حال حاضر حدود 10000 تا 20000 هکتار از محصولات زیست توده چند ساله در بریتانیا کاشته می شود. کمیته تغییرات آب و هوایی (CCC) بیان می کند که برای دستیابی به اهداف خالص صفر، بریتانیا به 700000 هکتار از محصولات زیست توده تا سال 2050 نیاز دارد.

آنچه شرکای پروژه می گویند:
“تمرکز تجاری برنامه EnviroCrops به کشاورزان کمک می کند تا در صندلی رانندگی قرار گیرند و به آنها امکان دسترسی به اطلاعات با کیفیت خوب و به روز برای اطمینان از اینکه می توانند بهترین تصمیم را برای کسب و کار خود بگیرند. با ساختن این سیستم با مشاوران و مشاوران مشهور Jon Swain، NFU Energy گفت: این سیستم به بهترین وجه توسعه یافته و مرتبط در بازار خواهد بود و می تواند به تبدیل محصولات زیست توده از گزینه های حاشیه ای به برندگان واقعی کمک کند.

بیشتر محصولات زیست توده برای انرژی زیستی کشت می‌شوند و در نیروگاه‌ها یا دیگ‌های گرمایش کوچک‌تر استفاده می‌شوند. بسیاری دیگر از بازارهای نوظهور و بالقوه پرسودتر برای محصولات زیست توده، از جمله بیوکامپوزیت ها، بستر حیوانات، بیوچار، علوفه و داروها وجود دارد.

این پروژه توسط موسسه Agri Food and Biosciences (AFBI) با پشتیبانی از دو انرژی در مشاوره کشاورزی هدایت می شود: Crops for Energy و NFU Energy، و یک شرکت توسعه نرم افزار، Calvium.

BEIS گفته است: “تسریع انرژی‌های تجدیدپذیر خانگی مانند زیست توده، بخش مهمی از پایان دادن به وابستگی ما به سوخت‌های فسیلی گران و فرار است. این سرمایه‌گذاری 37 میلیون پوندی دولت از نوآوری در سراسر بریتانیا حمایت می‌کند، مشاغل را افزایش می‌دهد و در عین حال امنیت انرژی بیشتر را برای سال‌ها تضمین می‌کند. آمدن.”



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی NFU
024 7669 6512
www.nfuenergy.co.uk

برنامه EnviroCrops به عنوان منبع مرکزی اطلاعات بی‌طرفانه در مورد محصولات زیست توده در قالبی با دسترسی آسان، رایگان یا کم هزینه و کاربرپسند در نظر گرفته شده است که کشاورزان، مدیران زمین و مشاوران را قادر می‌سازد تا تصمیمی آگاهانه در مورد کاشت بگیرند. و بازاریابی محصولاتی مانند بید، میسکانتوس، صنوبر، اکالیپتوس و کنف.

محصولات زيست توده عبارتند از: بيد با چرخش کوتاه (SRC)، اکاليپتوس جنگلداري چرخش کوتاه (SRF)، علف انرژي زا Miscanthus و کنف. این محصولات سریع رشد، پرمحصول هستند و در مزارع متراکم تا 20000 بوته در هکتار رشد می کنند. اکثر گزینه ها چند ساله هستند و پس از برش به سطح زمین دوباره رشد می کنند. میسکانتوس سالانه، بید SRC هر سه سال یکبار و SRF از 8 سال به بعد برداشت می شود.

پروژه برنامه وب EnviroCrops 1.57 میلیون پوند بودجه از BEIS از طریق برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده (BFI) دریافت کرده است.

گیاهان زیست توده چند ساله در حین رشد، کربن را جدا می کنند – نه تنها در ساقه بلکه در ریشه و خاکشان. در حال حاضر، مکانیسم رسمی برای بهره مندی کشاورزان از کربن جدا شده توسط محصولات زیست توده در زمین هایشان وجود ندارد.

چرا زیست توده؟
برنامه نوآوری مواد اولیه زیست توده یک برنامه 36 میلیون پوندی است که از طریق پورتفولیوی خالص صفر خالص 1 میلیارد پوندی وزارت راهبردهای تجاری، انرژی و صنعتی تامین می شود و هدف آن تسریع تجاری سازی فناوری ها و فرآیندهای نوآورانه انرژی پاک در طول دهه های 2020 و 2030 است.