برنامه باغبانی کالج جامعه مرسر کانتی برنده طلا در نمایشگاه گل فیلادلفیا 2023 با نمایش پایدار ماندگار شد

پروفسور امی ریکو، هماهنگ کننده برنامه باغبانی، علم و پایداری کالج گفت: «این سومین مدال طلای ما از سال 2017 است.

ریکو تصریح کرد که شرکت کالج در نمایش یک کار گروهی عظیم است. ریکو و دانشجویان با استاد کمکی باغبانی دیوید دفرانژ کار کردند و با کارکنان پردیس و باشگاه طراحی گرافیک کالج تحت هدایت اعضای هیئت علمی مائورو زامورا و تینا لاپلاکا استخدام شدند.

کالج جامعه مرسر کانتی نزدیک به یک دهه رقیب نمایشگاه گل فیلادلفیا بوده است. موتیف امسال یک تغییر قابل توجه نسبت به سال های قبل بود.

دانشجویان باغبانی MCCC نیز دو مدال اضافی و یک افتخار افتخاری را به خانه بردند – شکستن رکورد قبلی کالج.

ریکو گفت: “من به دانشجویان و اساتید در برنامه باغبانی افتخار می کنم.” او گفت: «ما سخت کار کردیم و وقتی پنجشنبه شب مرکز همایش پنسیلوانیا را ترک کردیم، احساس خوبی درباره نمایشمان داشتم، اما تا زمانی که داوری به پایان برسد، هرگز مطمئن نیستید.

کمک هزینه 10000 دلاری از بنیاد کالج جامعه شهرستان مرسر، همراه با حمایت انجمن باغبانی پنسیلوانیا و کالج جامعه مرسر کانتی، منابعی را برای ایجاد نمایش پیشگامانه کالج برنده جایزه فراهم کرد.

صفحه نمایش خیره کننده از انتخاب های گیاهی هوشمند با استفاده از گونه های گیاهی بومی تشکیل شده بود. در حول رنگ بنفش، بازدیدکنندگان از نمایشگاه گل با تابلوهای زیبا که کاشت ها را توضیح می دادند، در حالی که در امتداد یک پلکانی بنفش رنگ از میان باغی آرام پر از گیاهان گلدار، فضای سبز، درختان بلند و یک آبشار پر پیچ و خم می چرخیدند، استقبال شد.

ریکو توضیح داد: «رقبای ما برنامه‌های معماری منظر دارند که باعث رقابت سختی می‌شود.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایش گل PHS فیلادلفیا
theflowershow.com



منبع

علاوه بر مدال طلای جایزه در رده آموزش، MCCC مدال نمایش گل انجمن باغبانی شیکاگو را دریافت کرد، که به یک نمایشگاه آموزشی می رود که مهارت و دانش برجسته باغبانی را در یک نمایشگاه گل شناخته شده در سطح ملی نشان می دهد. علاوه بر این، این گروه همچنین جایزه مدال طلای انجمن باغبانی پنسیلوانیا (PHS) را دریافت کرد، که بهترین استفاده از گیاهان مدال طلای PHS را قدردانی می‌کند، و جایزه افتخاری برای جایزه آموزشی PHS Gardening for the Greater Good.

کالج جامعه مرسر کانتی (MCCC) به روند پیروزی خود در سال جاری در نمایشگاه گل فیلادلفیا ادامه داد و مدال طلای بخش “آموزش” را برای نمایش “مجستیک” خود در مرکز کنوانسیون پنسیلوانیا به خانه برد.

ریکو گفت: “برای جایزه مدال طلای PHS، ما در رقابت با هر غرفه‌دار بزرگ دیگری، از جمله آنهایی که خارج از بخش آموزشی بودند، بودیم.”

ریکو گفت: «ما به دنبال چیزی ساده‌تر و پایدارتر رفتیم.

MCCC تنها مؤسسه نیوجرسی بود که در رده آموزش نمایندگی داشت. دانش آموزان با کالج هایی مانند دانشگاه تمپل، دانشگاه دلاور، و دانشگاه دره دلاور و مدارس متوسطه مانند دبیرستان علوم کشاورزی WB و گلخانه مدرسه لیک ساید به رقابت پرداختند.