برادران استلک آنتوریوم را بدون ذغال سنگ نارس کشت می کنند

Stolk Brothers از دیرباز یکی از نام‌های بزرگ آنتوریوم بوده است. مهد کودک در Bergschenhoek، هلند، گیاهان را در هشت هکتار شیشه پرورش می دهد و خود را در بازار متمایز می کند، در میان دیگران، با طیف گسترده و طیف گسترده ای از اندازه های گلدان. از سال 2012، دیوید و پیتر استولک این شرکت را اداره می کنند.

حدود 25 سال پیش، برادران استولک یکی از اولین تولیدکنندگان گیاهان گلدانی بود که از عوامل کنترل بیولوژیکی در کشت خود استفاده کرد و اکنون، این پرورش دهنده هلندی یکی از اولین کسانی است که آنتوریوم گلدانی را کاملاً بدون ذغال سنگ نارس پرورش می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
برادران استولک
Hoeksekade 111b
2661 JL Bergschenhoek
T. +31 (0) 10 529 62 22
[email protected]
www.stolkbrothers.nl





منبع

(استخراج ذغال سنگ نارس CO2 زیادی آزاد می کند. به همین دلیل است که ما در StolkBrothers سخت کار کرده ایم تا تمام آنتوریوم های خود را #بدون ذغال سنگ نارس رشد دهیم. از ابتدای سال 2023، ما تمام محدوده خود را بدون ذغال سنگ نارس تحویل می دهیم. برای جشن گرفتن این نقطه عطف، ما یک ویدیو!)


دیوید و پیتر استولک

Bij de winning van veen komt veel CO2 vrij. Daarom hebben wij als StolkBrothers er hard aan gewerkt om al onze anthuriums #بدون ذغال سنگ نارس te kweken. Sinds start van 2023 leveren we ons hele assortiment Uit Zonder Veen. Om deze mijlpaal te vieren hebben we een video gemaakt! 🎥 pic.twitter.com/XC03InU6CO

– پیتر استولک (@StolkBrother) 16 مه 2023

استخراج ذغال سنگ نارس CO2 زیادی آزاد می کند و علاوه بر آن، عرضه به پایان می رسد زیرا زمانی تمام می شود. به خصوص در مناطقی که ذغال سنگ نارس زیادی استخراج می شود، در سال های اخیر بیشتر و بیشتر به موضوع تبدیل شده است. در کشوری مانند بریتانیا، در حال حاضر حتی ممنوعیت استخراج ذغال سنگ نارس وجود دارد. با این حال، به طور سنتی، به طور گسترده ای در محصولات متعدد استفاده می شود، زیرا دارای خواص زیادی است که آن را برای این منظور مناسب می کند. به عنوان مثال، آب و مواد مغذی را به خوبی نگه می دارد و از این نظر، به زبان مهد کودک، «بخشنده» است و «حافظه» خوبی دارد.

دیوید و پیتر هنگامی که یک تور راهنما در گلخانه خود دریافت کردیم، به ما می‌گویند: «ما قبلاً می‌دانستیم که امکان رشد آنتوریوم بدون پیت برای مدتی طولانی وجود دارد، ما حدود پنج یا شش سال است که روی آن کار می‌کنیم. کمی گران‌تر است و در ابتدا، نیازی به تغییر وجود نداشت. اما به تدریج، این موضوع بیشتر و بیشتر در دستور کار اجتماعی قرار گرفت و ما به این نتیجه رسیدیم که زمان آن رسیده است که تغییر را انجام دهیم.”

با جایگزین‌ها، شما به ناچار برخی از آن ویژگی‌ها را قربانی می‌کنید و این موضوع آن را چالش‌برانگیزتر می‌کند. آنها می گویند: “شما باید آن را از نزدیک تماشا کنید، این نکته اصلی است.” و اگر تمام کارهای دیگر را به درستی انجام دهید، کیفیت یا زمان کشت تحت تأثیر قرار نمی گیرد. حتی نمی توان گفت که آنها بدون ذغال سنگ نارس رشد می کنند.