با شریدان هنسن، باغبان یوتا، بر موج کشاورزی سوار شوید

“به طوری که شما می توانید آنچه را که از فروش سبزیجات خود به دست می آورید افزایش دهید. هر چیزی که می تواند فصل را نیز افزایش دهد، بنابراین اگر فضای کافی برای ایجاد یک تونل مرتفع بر روی آن محصول و فصل داریم گسترش دهید تا بتوانید واقعاً تأثیر بگذارید. چه زمانی با محصول خود دارید، و می توانید زودتر یا دیرتر از کشاورز معمولی باشید.

منبع: usu.edu



منبع

هانسن گفت: “مانند چیزهایی که در Monticello یا توسط هر یک از روسای جمهور ما رشد کردند. چیزهایی که به تغذیه کشور ما در ابتدای تاسیس کمک کرد.”

مطمئناً می‌توانید در یک فضای بسیار کوچک در امنیت غذایی خود تأثیر بگذارید. و چیزهایی که پرورش می‌دهید، اگر بخواهید آن‌ها را حفظ کنید، بطری کنید و بطری‌شان کنید، واقعاً می‌توانید در طول فصل به خانواده‌تان غذا بدهید.» گفت هانسن.

گام های دیگری در سطح دولت در حال انجام است. لایحه 390 خانه یوتا، که توسط نماینده مایک کوهلر از واساچ کانتی حمایت می شود، وضعیت کمربند سبز را برای مزارع کوچک زمینی به ارمغان می آورد، که به زمین اجازه می دهد تا بر استفاده کشاورزی فعلی آن، برخلاف ارزش فعلی بازار، مالیات دریافت کند.

شریدان هنسن می‌گوید: «من در واقع 15 سال پرستار بودم و تصمیم گرفتم به جای تمیز کردن، دست‌هایم را کثیف کنم و با مادرم یک مزرعه ارگانیک کوچک در شرق لیتون راه‌اندازی کردم.

خبر خوب این است که هانسن می گوید چندین شهرستان قبلاً این قانون را تصویب کرده اند.

غذا تنها مزیت باغ نیست. با رشد صنعت گل بریده در یوتا، هانسن می گوید که آنها همچنین در حال تحقیق در مورد انواع و میزان گل هایی هستند که می توانند در آن فضا رشد کنند.

“ما با مسائل فضایی مواجه می شویم، به این می پردازیم که چگونه “در این فضا تراکتور بگیرم، چگونه می توانم تراکتور بخرم؟” چیزهای بسیار متفاوتی وجود دارد که به کشاورزی در مقیاس کوچک و خرد کمک می کند و وقتی به کشاورزی نگاه می کنیم آنها را به نوعی ناهنجاری تبدیل می کند.”

“بازده فوق العاده از باغ گل بریده.”

او گفت: “می دانید، این نگاه به نوآوری است، صحبت کردن در اطراف یک میز برای دیدن آنچه که کشاورزان و کشاورزان دیگر انجام می دهند، نحوه برخورد ما با برخی از چالش ها است. این بسیار گوش دادن به یکدیگر و تلاش برای چیزهای جدید است.” هانسن

به نظر می رسد پیشرفت در گفتگوها و نوآوری ها خلاصه می شود. هانسن اشاره می کند که توپ در حال چرخش است و همه ما باید پشت کشاورزان خود بایستیم.

اکثر این کشاورزان غذا را برای جامعه پرورش می دهند و آن را از طریق CSA ها، بازارهای کشاورزان و راه های دیگر توزیع می کنند. کسب درآمد از آن چالش برانگیز است. هانسن می گوید که اکثر آنها شغل دوم دارند.

آنها این کار را به این دلیل انجام می‌دهند که آن را دوست دارند، نه به این دلیل که لزوماً صورت‌حساب‌ها را پرداخت می‌کند، که به عنوان یک کشاورز شرایط سختی است.»

هانسن گفت: “ما همه غذایی را که در محل کشت می شود اهدا می کنیم. این مواد به جمعیت نیازمند در سرتاسر شهرستان دیویس می رسد. بنابراین، ما از نزدیک با بانک های مواد غذایی کار می کردیم.”

همراه با محصولات باغ تظاهرات خوراکی آنها که انواع منحصر به فرد محصولات مناسب با آب و هوا و خاک یوتای شمالی را به نمایش می گذارد، این مرکز 8000 تا 9000 پوند کمک می کند. غذای تازه سالانه

راهبردهای دیگری که به این کشاورزان کمک می‌کند شامل توسعه تجهیزات مکانیزه کوچک‌تر مانند سمپاش‌های کوچک‌تر برای میوه‌ها و روش‌های آسان‌تر برای کشت در فضاهای تنگ است، بنابراین هنگام کاشت فشرده، به جای داشتن ردیف‌هایی با فضای پیاده‌روی در بین هر کدام، چهار یا پنج ردیف. ردیف ها ممکن است با هم له شوند.

شریدان هنسن استادیار باغبانی در دانشگاه ایالتی یوتا است. او بر کشاورزی شهری متمرکز است.

هانسن می‌گوید: «چیزهایی مانند بریدن بسیار زیاد یک منطقه با استفاده از تریلی عمودی. هر کاری که می‌توانیم برای ورود بیشتر به آن فضا انجام دهیم.

با در نظر گرفتن امنیت غذایی، هانسن و باغبانان چیره دست در مرکز از تکنیک های تخصصی برای افزایش محصول باغ استفاده می کنند.

هانسن نبض خود را در صحنه مزرعه محلی دارد. او به سازماندهی کنفرانس مزارع شهری و کوچک کمک می کند و با بسیاری از کشاورزان در مقیاس خرد کار می کند، یعنی پنج هکتار یا کمتر. او می گوید که این مزارع چالش های منحصر به فردی دارند.

و داره نتیجه میده این باغ حدود 5000 پوند محصول دارد. سبزیجات هر سال

مزرعه الهام بخش او شد تا به مدرسه بازگردد و حرفه باغبانی را دنبال کند، که در نهایت او را به مرکز گیاه شناسی USU در کیزویل رساند – سالانه 30000 تا 50000 نفر از این مرکز بازدید می کنند.

آنها همچنین یک برنامه کشاورزی با حمایت جامعه را آغاز کردند و محصولات خود را در بازارهای کشاورزان محلی فروختند. طاقچه آنها پرورش میراث و سبزیجات مهم تاریخی بود.

با توجه به صرفه جویی در مصرف آب، هیدروپونیک و سیستم های بازیافت آب آن را به یکی از روش های کشاورزی تبدیل می کند که شتاب بیشتری پیدا می کند و هانسن می گوید که این روش مقرون به صرفه تر می شود.

در جایی که هزینه روشنایی LED کاهش یافته است، رشد با نور مصنوعی نسبت به سال های گذشته مقرون به صرفه تر است.

“کشاورزان ما اخیراً در مصرف آب به نوعی شکست خورده اند، و من می خواهم همه بدانند که کشاورزان ما تمام تلاش خود را برای صرفه جویی در مصرف آب انجام می دهند، و اگر زمانی بود که به حمایت ما نیاز داشتند، این از بازارهای آن کشاورزان دیدن کنید، زیرا این امر تفاوت بزرگی در زندگی آنها، زندگی خانواده‌هایشان ایجاد می‌کند، و آنها بسیار سخت کار می‌کنند، و اگر می‌توانستم به همه یک چیز بگویم، حمایت از کشاورزانمان بود.”

در آنجا، او باغ تظاهرات شهری را راه اندازی کرد، یک باغ 1/8 هکتاری که برای به حداکثر رساندن تعداد سبزیجات و میوه هایی که در یک فضای کوچک رشد می کنند، طراحی شده است.

هانسن گفت: “مالیات بر سطح زمین فقط نجومی است و به همین دلیل است که ما بسیاری از کشاورزان خود را از دست می دهیم.”

هانسن می‌گوید، یکی از راه‌های مبارزه با آن و بهره‌برداری بیشتر از این همه کار دستی که برای کشاورزی در چنین مقیاس کوچکی لازم است، این است که محصولات خاص با ارزش مانند گیاهان و انواع محصولاتی که معمولاً در آن‌ها زیاد نمی‌بینید، پرورش دهید. بازار متوسط ​​کشاورزان، مانند انواع منحصر به فرد سیر و کاهو، گوجه فرنگی ارثی، انجیر…