با بودجه جدید اتحادیه اروپا، پلارگونیوم و پوانستیا در اروپای شرقی تقویت می شود

به لطف اخیراً برنده شدن دور جدیدی از بودجه اتحادیه اروپا، سال 2023 شاهد راه اندازی کمپین ترکیبی PfE و SfE EU به ارزش حدود 1 میلیون یورو خواهیم بود. برای اولین بار شش کشور جدید اروپای شرقی را هدف قرار خواهد داد: بلغارستان، کرواسی، جمهوری چک، مجارستان، رومانی و اسلواکی.

کمپین‌های PfE و SfE از طریق بودجه اصلی صنعت، در حال حاضر در ۲۲ کشور اروپایی اجرا می‌شوند و هدف آن حمایت از تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و بخش وسیع‌تر باغبانی، تقویت ثبات و رشد صنعت است. به این ترتیب، تیم‌های کمپین از آوردن این کمک مالی به شش کشور جدید برای اولین بار هیجان زده هستند.

  • اعضای پرورش دهنده SfE عبارتند از: Dümmen Orange، Selecta one، Syngenta Flowers و Beekenkamp Plants.
  • اعضای پرورش دهنده PfE عبارتند از: Dummen Orange، Elsner PAC، Florensis، Selecta one و Syngenta Flowers.
  • آژانس های علاقه مند می توانند از طریق یک فرآیند آنلاین از طریق این فرم درخواست برای مناقصه اقدام کنند: https://form.jotform.com/pfesfe/2023-26-eu-tender
  • آخرین مهلت مناقصه 4 ژانویه 2023، ساعت 5 بعد از ظهر CET است.
  • آژانس های منتخب نهایی در فوریه 2023 اطلاع رسانی خواهند شد.
  • برای هر گونه سوال، با تیم پروژه از طریق [email protected] تماس بگیرید
  • لطفاً توجه داشته باشید که ارتباطات در شبکه PfE / SfE به زبان انگلیسی خواهد بود.

Pelargoniums و Poinsettia محصولات مهمی برای صنعت سبز در سراسر اروپا هستند. هر دوی آنها گیاهان زینتی فصلی هستند که مکمل یکدیگر هستند، زیرا وقتی فصل پوانستیا به پایان می رسد، فصل پلارگونیوم شروع می شود و بالعکس. بخش بزرگی از باغبانان اروپا هر دو گیاه را تولید می‌کنند و به دلیل ویژگی‌های آن‌ها، اغلب در اروپا تولید و به فروش می‌رسند.



منبع

برای اطلاعات بیشتر:
ستاره برای اروپا
www.starsuniteeurope.eu
یوتیوب

آژانس های روابط عمومی و بازاریابی در هر یک از کشورهای هدف برای شرکت در کمپین با ارائه پیشنهاد دعوت به مناقصه می شوند. این پروژه به آژانس‌هایی با تخصص‌هایی مانند محصولات سبک زندگی مصرف‌کننده، گل‌ها و گیاهان و/یا پروژه‌های تبلیغاتی با بودجه اتحادیه اروپا نیاز دارد.

  • کمپین جدید به مدت سه سال، از 1 مارس 2023 تا 28 فوریه 2026 اجرا خواهد شد.
  • کل بودجه موجود از طریق فرصت مناقصه 120000 یورو برای هر کشور است.

ابتکار ستارگان برای اروپا (SfE) به مدت 20 سال از فروش poinsettia در سراسر اروپا از طریق روابط عمومی و بازاریابی حمایت می کند، در حالی که کمپین خواهر آن Pelargonium for Europe (PfE) در سال 2016 راه اندازی شد تا همین کار را برای پلارگونیوم ها انجام دهد. در طول سال‌های گذشته، آن‌ها بودجه اتحادیه اروپا را به عنوان پروژه‌های انفرادی به دست آورده‌اند که امکان افزایش فعالیت‌ها و تأثیرگذاری در کشورهای هدف را فراهم می‌کند.

هدف این پروژه ترویج و تضمین فروش بلندمدت پونستیا و پلارگونیوم با هدف قرار دادن مصرف کنندگان نهایی و حمایت از تجارت سبز است. این کمپین شامل فعالیت‌های تبلیغاتی مانند روابط عمومی، همکاری‌های رسانه‌ای، بازاریابی دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی، پشتیبانی بازاریابی برای خرده‌فروشان، و مواد نقطه‌فروش است.