بایگانی بهترین کتاب کمک آموزشی دوم دبستان فروشگاه اینترنتی کتاب شرق | ketabko

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت http://ketabko.com.

در کتاب آموزش مهارت‌های شنیداری، دیداری، نوشتاری (پیش دبستان) به سه حواس بینایی، شنوایی و لامسه توجه شده است. حواسی که در مسیر یادگیری و خواندن و نوشتن کودکان در دوره دبستان بسیار مهم و تعیین کننده‌اند. کتاب آموزش مهارت‌های شنیداری، دیداری، نوشتاری (پیش دبستان)، تالیف لیلا عظیمی، راهنمای کودکانی است که در مقطع پیش دبستانی، نیازمند کسب مهارت‌هایی هستند که حواس پنج‌گانه آن‌ها را تقویت می‌کند. آموزش درست‌نویسی و درست‌خوانی در اول دبستان، نقش مهمی در بهبود این مهارت‌ها در آینده تحصیلی دانش‌آموزان ایفا می‌کند. از املا یا دیکته اول دبستان به‌عنوان روشی برای تثبیت آموزش حروف و کلمات، تقویت دست ورزی و درست‌نویسی واژه‌ها استفاده می‌شود. درست‌نویسی و درست‌خوانی مکمل یکدیگرند، چراکه درست خواندن مستلزم توجه به کلیه‌ی نکات نوشتاری است.

  • رویکرد این کتاب تقریبا همانند کتاب خیلی سبز است و سطح آن نیز برای تمامی دانش آموزان کلاس اول مناسب است.
  • کتاب شاه‌کلید اول دبستان کلاغ سپید، مرجعی استاندارد و دربردارندۀ تمامی مباحث کتب درسی پایۀ اول دبستان است.
  • امکان خرید کتاب درسی و کمک درسی با تخفیفات ويژه و ارسال سریع در یونیکتاب وجود دارد.
  • اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.
  • تصاویر و طراحی جذاب و رنگی کتاب بر محبوبیت این اثر در بین دانش‌آموزان می‌افزاید.

آگاهی درون هجایی، دومین سطح از مهارت آگاهی واج شناختی به شمار می‌رود که کودکان درسنین 3 تا 5 سالگی به آن دست می‌یابند. مجموعه آموزشی خوشه با تمرینات متنوع و هدف دار منبع مناسبی در امر گسترش آموزش عملی است که به اولیا نیز در جهت آموزش کودکان کمک شایانی خواهد کرد. فراگیری علوم​تجربی به دانش​آموزان کمک می‌کند تا روش​های شناخت دنیای اطراف خود را بهبود بخشند. کتاب دیکته شب اول دبستان، به تالیف فرزانه زنبقی، بهترین راه برای بالابردن نوشتن و صد البته از نوع درست، در کودکان است.

کتاب فارسی (خوانداری) چهارم دبستان

همچنین ارسال سفارشات برای دوستانی که در خارجج از شهر تهران زندگی می کنند به صورت پست سفارشی و پیشتاز صورت می پذیرد. تمرینات متنوع و طرح‌ها و تصاویر جذاب این کتاب، موجب ترغیب دانش‌آموزان به یادگیری و مانع از خستگی و دل‌زدگی می‌گردد. کتاب کار املای اول خیلی سبز، املانویسی را به یکی از دروس آسان اول ابتدایی تبدیل کرده است. تمرینات گوناگون کتاب نظیر کلمه‌سازی، وصل کردنی، متن‌خوانی و… موجب افزایش مهارت، دقت و تمرکز دانش‌آموز می‌گردد. طراحی زیبا و تصاویر رنگی و جذاب این کتاب موجب افزایش اشتیاق و جذب دانش‌آموزان اول ابتدایی می‌گردد.

کتاب کمک درسی دروس طلایی دوازدهم رشته انسانی

با ورود کودکان به مقطع اول دبستان تقریبا مهم‌ترین گام زندگی آنها به سمت پیشرفت برداشته می‌شود. کودکان در این سن تا حدودی از دنیای کودکانه‌ی خود خارج شده و پا به دنیای آموزش و یادگیری می‌گذارند. از آنجایی که مقطع اول دبستان پایه‌ی اصلی دیگر دوره‌های تحصیلی است، بسیار دوران جدی و حساسی بوده و بهتر است از تهیه‌ی هر گونه ابزار کمک آموزشی برای پیشرفت و رشد فرزندتان دریغ نکنید. یکی از بهترین و محبوب‌ترین وسیله‌های کمک آموزشی در میان دانش آموزان و حتی معلمان کتاب های کمک درسی اول دبستان است.

کتاب کار فارسی اول دبستان خیلی سبز اثر خانم معصومه نیکفال آذر می‌باشد. فارسی اول ابتدایی، اولین گام آشنایی دانش‌آموز با زبان فارسی و آموزش خواندن و نوشتن است. آموزش اصول صحیح نگارش زبان فارسی نیز به‌اندازۀ آموزش خواندن و نوشتن اهمیت دارد. استفاده از کتاب‌های کمک‌آموزشی مفید و کاربردی توسط آموزگاران و والدین می‌تواند به بهبود کیفی و کمی فرایند یادگیری دانش‌آموزان کمک کند.

کتاب کمک درسی فارسی دبستان،‌ کمک به تقویت روخوانی، آموزش الفبا و نگارش کودکان

بایگانی بهترین کتاب کمک آموزشی دوم دبستان فروشگاه اینترنتی کتاب شرق | ketabko