باشگاه تجاری Fresh Park Venlo در حراج و نمایشگاه گیاهان زینتی 2.0 تحقیق می کند

عرضه محصولات زینتی در حال کاهش است و قیمت های بالای انرژی نیز باعث تغییر شده است. محصولات تشنه انرژی مانند گل های گلخانه ای (رز) و گیاهان گرمسیری، به ویژه، تحت بیشترین فشار هستند. مدیر حراج Cees Hoekstra انتظار دارد شکاف هایی در بازار ظاهر شود و تولیدکنندگان دیرتر کاشت می کنند و باعث می شود تولید دیرتر وارد بازار شود. سطح زیر کشت (زیر شیشه) دست نخورده باقی می ماند. تاکنون تعداد کمی از تولیدکنندگان متوقف شده اند و اگر متوقف شوند، شرکت عمدتاً توسط یک تولید کننده دیگر تصاحب می شود. Cees Hoekstra انتظار دارد در آینده کاهش یابد. همچنین به این دلیل که مصرف محصولات گیاهی زینتی در هلند، آلمان، فرانسه و (با سرعت کمتر) انگلیس رو به کاهش است. مصرف کنندگان نیز بیشتر و بیشتر با نگاه انتقادی و آگاهانه به این بخش نگاه می کنند و آن را در ملاحظات خرید خود لحاظ می کنند. گل ها و گیاهان چقدر پایدار هستند؟

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

چالش‌های گل‌کاری با چالش‌های موجود در بخش محصولات تازه تفاوتی ندارد: افزایش شدید هزینه‌ها برای نیروی کار، انرژی و مواد خام، پایداری، و مصرف‌کنندگان مهم با اعتماد مصرف‌کننده پایین.

در سال آینده، Veiling Rhein-Maas انتظار دارد که محصولات بیشتری قبل از ساعت حراج ارائه شود، زیرا هنوز قراردادهای چند بعدی منعقد نشده است. همه چیز به تقاضا بستگی دارد. مصرف کننده ای که کمتر خرج می کند، برای فضا و شادابی و رنگ چه چیزی باید دریغ کند؟ سیس می‌گوید: «این می‌تواند بهترین سال تاریخ باشد، یا همه ما می‌توانیم در ناودان قرار بگیریم.

در انتهای جاده، که از طریق یک تونل قابل دسترسی است، Cash&Carry FloraZON قرار دارد، جایی که پنج کارآفرین در 59000 متر مربع (29000 متر مربع گل و 30000 متر مربع گیاهان باغ) گل های تازه و آخرین روند دکوراسیون را ارائه می دهند. Cash&Carry FloraZON توسعه مطلوبی برای Veiling Rhein-Maas است که مشتاق خریداران بزرگ است که به آن اجازه می دهد کارآمدتر و ارزان تر عمل کند. این حراج نرخ ها را برای خریداران کوچکتر افزایش داده است.
نقطه قوت مرکز cash&carry راحتی خرید برای گلفروشان است که می توانند در سطح دسته گل از آنجا خرید کنند. این مرکز هفت روز در هفته از ساعت 5.30 صبح تا 8 شب باز است و دقیقاً همان ساعات اولیه و دیرهنگام ساعات اوج مصرف در مرکز است.


مدیر حراج Veiling Rhein-Maas Cees Hoekstra

چالش های فراوان همراه با عدم قطعیت های فراوان در بازار، پیش بینی ها را دشوار می کند. پس از یک سال فوق‌العاده خوب در سال 2021، زمانی که مصرف‌کنندگان گل و گیاه زیادی در زمان کرونا خریدند، Veiling Rein-Maas انتظار دارد که سال را با گردش مالی 400 میلیونی به خوبی به پایان برساند و هزینه‌های میانجی‌گری افزایش یابد و گردش مالی ساعت حراج تقریباً ثابت بماند. .

بخش گل و گیاه نیز در کشور حراج در حال تجمیع است. مدل‌های تجاری جدید در حال حاضر در ساختمان حراج قدیمی FloraHolland Venlo در حال رشد و شکوفایی هستند. Businessclub Fresh Park Venlo به آنجا رفت تا نگاهی بیندازد و در مورد چالش‌های موجود در زمان بحران در گل‌کاری و نسخه 2.0 نمایشگاه: نمایشگاه تجارت روزانه بیاموزد.

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.



منبع


Lex Ebus در مورد نحوه عملکرد سیستم خنک کننده صحبت می کند

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

برای گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.

توسعه‌دهنده پروژه، پرورش‌دهنده و کارآفرین Lex Ebus نوآوری‌هایی را در FloraZON نشان داد، از جمله سیستم خنک‌کننده با سقف دوتایی. این اجازه می دهد تا هوای سرد از طریق سوراخ های سقف جریان یابد. هیچ تهویه‌ای انجام نمی‌شود، و این باعث می‌شود دمای نمد بسیار بالاتر از دمای واقعی ۷ درجه سانتی‌گراد باشد، که خرید/کار کردن در آنجا را بسیار دلپذیرتر می‌کند. او همچنین در مورد همکاری نزدیک شرکت خود و پرورش دهندگان صحبت کرد. Ebus می تواند نوآوری ها و انواع جدید را برای آنها تا گل فروشی آزمایش کند.

Veiling Rhein-Maas یک سرمایه گذاری مشترک بین Landgard و Royal FloraHolland است و در 29 نوامبر 2010 به منظور دستیابی به تطابق بهتر بین عرضه و تقاضا، برای دستیابی به توسعه پایدارتر قیمت و کاهش هزینه تاسیس شد. این تنها حراج گل و گیاه را در قلب Euregion ایجاد کرد که به شبکه های Landgard و Royal FloraHolland متصل است.

مولفه سوم بازدید از نمایشگاه تجارت روزانه بود که گامی نوآورانه در روشی است که شرکت ها در خانه، دکوراسیون و مهمان نوازی می توانند خود را به مشتریان B2B معرفی کنند. این یک طبقه نمایشگاهی خواهد بود که به طور همزمان محل ملاقات غرفه داران و بازدیدکنندگان در 350 روز سال است. تمام معایب یک نمایشگاه معمولی حذف می شود. Lex Ebus “بدون هزینه پارکینگ، اتوبوس های شلوغ ترانسفر، بدون هزینه ورودی یا قیمت های پذیرایی بالا، فقط استقبال از الهام گرفتن و خرید در زمانی که بازدید کننده می تواند تصمیم بگیرد. نمایشگاه تجارت روزانه هفت روز در هفته (350 روز در هر شب) باز است.” به ما گفت. بازدیدکنندگان می توانند از یک غرفه (بدون سرنشین) بازدید کنند و از یک برنامه برای اسکن و سفارش محصولاتی که می خواهند بخرند استفاده کنند. در قلب نمایشگاه تجارت روزانه، ستون مهمان نوازی خواهد بود، جایی که تجربیات و نوآوری ها در کانون توجه قرار خواهند گرفت. علاوه بر این، ساختمان حراج قدیمی، با اتاق حراج هنوز دست نخورده خود، رویدادهای گروه های (بزرگ) و نمایشگاه های تجاری در حال تغییر را در خود جای می دهد.


هارم ون رایج در مورد تحولات آینده در تجارت منصفانه روزانه صحبت می کند