بازدید دانشجویان گلسازی پاریس از هلند


به مدت سه هفته، از اواخر ماه مارس تا آوریل، 180 دانش آموز “Ecole Nationale des Fleuristes de Paris” – برترین مدرسه گل فروشی در فرانسه – یک هفته از هلند بازدید خواهند کرد. ماموریت آنها: آشنایی با بخش پیشرو گل شاخه بریده هلندی، دیدن، احساس و بوییدن محصولات و صحبت با متخصصان در مورد آینده.

دانش آموزان کارهایی مانند بازدید از حراج، مرکز عمده فروشی و کوکنهوف را انجام خواهند داد. آنها همچنین از شرکت‌های تولید بازدید خواهند کرد تا ببینند گل‌ها از کجا می‌آیند، چگونه رشد می‌کنند و چگونه با تحولات و نیازهای جدید بازار سازگار می‌شوند. به نمایندگی از Stichting Chryson (جمع پرورش دهندگان و پرورش دهندگان گل داوودی هلندی)، پرورش دهنده Deliflor Chrysanten دانش آموزان را در فرآیند پرورش و دنیای گل های داوودی راهنمایی خواهد کرد.

برای ترویج آماریلیس جمعی (Amaryllis.info)، مجموعه متنوع و متنوع آماریلیس و فرآیند کشت – که توجه زیادی دارد – برای دانش آموزان توضیح داده می شود. شرکت بسته بندی اصلی فرانسوی Clyrton’s نشان می دهد و به آنها اجازه می دهد تا احساس کنند بسته بندی زیبا، کاربردی و پایدار چیست. آژانس بازاریابی Concept Factory – یکی از سازمان دهندگان این سفر – دانش و گرایش های مصرف کننده را برای دانش آموزان گرد هم می آورد.

باز برای تبادل دانش
هفته گذشته اولین گروه 60 نفره در هلند بود. شرکت کنندگان، اعم از دانشجویان فرانسوی و همراهان، و شرکت های هلندی شرکت کننده سوالات زیادی از یکدیگر داشتند. گل فروشی آینده چگونه است؟ اولویت ها، چالش ها و خواسته های آنها چیست؟ گل در هلند چگونه تولید و معامله می شود؟ در مورد ردیابی، کارایی و پایداری چطور؟ مشتریان فردا چه خواهند خرید و چگونه آن را می فروشید؟

چرا در وسط زمستان گل وجود دارد و کار فصلی و شرایط کار چطور؟ جالب ترین مکالمات زمانی رخ می دهد که دانشجویانی را که به طور متوسط ​​25 نفر هستند و افراد حرفه ای و متخصص با تجربه هستند، دور هم جمع کنید. این در بهترین حالت به اشتراک گذاری دانش است: زنده و با یک فنجان قهوه به جای پشت پرده یا بر اساس فرضیات یا پیش داوری ها.

ضد آینده
نسل جدید گلفروشان فرانسوی به دو موضوع بسیار روز علاقه مند هستند: مسئولیت اجتماعی پایدار و محلی و شرکتی. همه شرکت‌های میزبان در این مورد نظر دارند: همه، و به دلایل خوب، فعالانه در یک بخش سالم و مطمئن درگیر آینده هستند. کارشناسان پرشور بینشی در مورد نحوه کار آنها ارائه کردند.

بنابراین، هلند خود را به عنوان یک شریک جهانی و یکپارچه در بخش گلکاری با انگیزه نوآورانه قوی، همکاری و سازگاری بی پایان نشان می دهد. برخی از نظرات دانش‌آموزان فرانسوی که می‌آیند، بسیار متفاوت از آنچه انتظار می‌رفت، بسیار متفاوت، ارزشمند، و فوق‌العاده آموزنده است – اولین گام مهمی برای ارتباط با نسل جدید گل‌فروشان در فرانسه.

گل داودی دلیفلور
تولید کننده گل داودی، Deliflor، به سختی می تواند زنجیره تولید سریعتر و بهتری داشته باشد. ربات‌ها و دست‌های انسان، قلمه‌های تازه را ریشه‌دار می‌کنند و گل‌های داوودی جوان ظرف چند ساعت در گلخانه هستند. پس از ده تا 14 روز، آنها در تولید کنندگان در سراسر هلند تولید می شوند. باب پرسون، مدیر بازار می‌گوید: “هر سال، حدود 15 گونه برتر جدید از 400000 هیبرید ما به بازار عرضه می‌شود. مقاومت در برابر بیماری، مقاومت بهبود یافته، ماندگاری طولانی‌تر، و البته رنگ‌ها و شکل‌های جدید در قلب فعالیت‌های انتخابی ما هستند.” .

“من کنجکاو هستم که دانش‌آموزان به ویژگی‌ها و کیفیت‌های مختلف گل چگونه امتیاز می‌دهند. بین دو تا هفت سال طول می‌کشد تا تنوع جدیدی به بازار عرضه شود، بنابراین باید مطمئن شویم که انتخاب‌های درستی انجام می‌دهیم.” Deliflor و دیگر پرورش دهندگان و پرورش دهندگان گل داوودی بنیاد کرایسون را تشکیل می دهند. آنها با هم نظرسنجی بازار و مصرف کننده انجام می دهند، از نزدیک روندها را دنبال می کنند و کمپین تبلیغاتی «Just Chrysanthemum» را اجرا می کنند. این نشان می دهد که فرصت های زیادی برای امتیاز دهی با گل های داودی در میان مصرف کنندگان وجود دارد.

ون ماروییک آماریلیس
در همان نزدیکی، لیزا و آرنو ون ماروییک به مدت ده سال شش نوع آماریلیس پرورش داده اند. این ساقه هایی که با دقت مرتب شده اند به سراسر جهان صادر می شوند. “پایدارتر، تمیزتر، و سرگرم کننده تر” این است که چگونه آنها تصمیم می گیرند تا کسب و کار خود را آینده نگرتر کنند. منبع انرژی آنها مثال خوبی است: با استفاده از سیستم CHP و پنل های خورشیدی، گرمای تابستان را برای زمستان و سرمای زمستان را برای تابستان ذخیره می کنند.

جدیدترین ابتکار آنها بسته بندی 100٪ کاغذی است. لیزا اذعان می‌کند: “این ضایعات زیادی روی کف منطقه بسته‌بندی باقی می‌گذارد، اما به جای هزاران ورقه پلاستیکی که در سرتاسر انبار انباشته شده‌اند. کانال‌های رسانه‌های اجتماعی ما به ما دسترسی مستقیم به مشتریان نهایی خود در فروشگاه‌های گل فروشی می‌دهند. با این حال، من از دانش‌آموزان می‌پرسم که واقعاً چه می‌خواهند و چه فکر می‌کنند.»

کلایرتون
تولید کننده بسته بندی، کلایرتون، 20 سال است که با یک استراتژی پایداری روشن نوآوری کرده است و همچنین حضور دارد و “پارفیت لمسی” را به این رویداد اضافه می کند. این شرکت با تامین مواد اولیه در اروپا و روکش ها و بسته بندی های تولید شده در فرانسه در این زمینه پیشگام است. دایان گوپی، هلند فروش، چندین آستین جدید نشان می‌دهد که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد آنها را نیز احساس کنند.

او می گوید: «هر دسته گلی سزاوار ارائه و محافظت متفاوت است. حرکت به سمت گل‌های محلی و محیط‌زیست نیاز به بسته‌بندی پایدارتر بدون غفلت از احساس، رنگ‌ها و بافت مورد نیاز دارد. دایان در پایان می‌گوید: “ما برای اختراع و آزمایش مواد جدید سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنیم و معتقدیم که مردم در آینده به آن‌ها فضا و توجه بیشتری خواهند کرد. نسل جدید گل‌فروشان نقش کلیدی در این امر ایفا می‌کنند.”

منبع: Concept Factory



منبع