“این یک طعم منحصر به فرد استوایی را به باغ یا منظره اضافه می کند.”


از آنجایی که گیاهان گرمسیری در فضاهای باز در سراسر آمریکای شمالی به روند خود ادامه می دهند، Proven Winners خوشحال است که Heart را به Caladium ‘باران یا درخشش’ Heart® معرفی کند. جان گایدوس از برندگان اثبات شده، “این افزوده بی‌خطر به برنامه Proven Winners Heart to Heart، یک طعم منحصر به فرد استوایی را به باغ یا منظره اضافه می‌کند.” در این مقاله پرسش و پاسخ، او بیشتر در مورد این تنوع و نحوه تناسب آن با بازار توضیح می دهد.

تفاوت بین معرفی جدید و آنچه در حال حاضر در بازار وجود دارد چیست؟
“این تنوع یکی از منحصر به فردترین و متمایزترین کالادیوم هایی است که تا به حال ارائه شده است. قدرت چشمگیر و رنگ برجسته برنزی-صورتی برگ با رگه های سیاه باعث می شود که شکست آن سخت شود.”

این معرفی جدید در کجا قرار می گیرد؟
“در حوزه فروش: افزایش دامنه رنگ شاخ و برگ، قدرت فوق العاده، و عادت رشد مستقیم تر، باران یا درخشش را به یک نقطه نهایی یا نقطه کانونی منطقی در نمایشگر Heart to Heart Caladium تبدیل می کند.”

“در باغ: با تحمل باران قلب به قلب یا درخشش کالادیوم به خورشید و قامت بلند و راست، این گیاه دقیقاً در بیشتر مناظر جا می شود و نقش یک هیجان انگیز را در دستور العمل های ظرف ایفا می کند.”

آیا جایگزین انواع موجود می شود؟
“نه.”

آیا این آیتم جدید جایگزینی است یا گسترش/ادامه یک سری؟
“این افزوده برنامه Heart to Heart Caladium را گسترش خواهد داد.”

آیا در الزامات فرهنگی تفاوت وجود دارد؟
“باران یا درخشش کالادیوم به دلیل سرعت رشد سریع خود در مقایسه با سایر کالادیوم های موجود در این برنامه شناخته شده است و به سرعت از یک لامپ خفته جوانه می زند. هیچ نیاز خاصی برای رشد وجود ندارد؛ با این حال، “باران یا درخشش” یکی از اولین نسخه های Heart to Heart خواهد بود. کالادیوم ها جوانه بزنند و تمام شوند.”

این تنوع چه فرصت های جدیدی را ارائه می دهد؟
“برنامه Heart to Heart Caladium توسط Proven Winners به ​​سرعت در حال گسترش است. رنگ آمیزی چشمگیر و متمایز “Rain or Shine” به راحتی روی نیمکت های پرورش دهندگان و خرده فروشی ها برجسته می شود. تحمل خوب خورشید این تنوع را برای باغبان های خانگی بسیار متنوع می کند. و پرورش دهندگان این کار را انجام خواهند داد. توانایی آن در جوانه زدن و پایان سریع تولید را دوست دارم.”

برای اطلاعات بیشتر:
برندگان اثبات شده
https://www.provenwinners.com/



منبع