این زوج شیکاگو با کمک جوانان محلی زمین های خالی را به مزرعه گل تبدیل می کنند

او می‌گوید دانش‌آموزانی که ملاقات کرد «فوق العاده با استعداد و بسیار باهوش» بودند. آنها فقط “فرصت هایی را که من در دوران رشد داشتم نداشتند.”

بلک‌ول می‌گوید: «ما می‌خواستیم کاری کنیم که نه تنها به جوانان کمک کند، بلکه محیطی را که آنها در آن زندگی می‌کنند تغییر دهد، زیرا نمی‌توان آن را از هم جدا کرد. در ابتدا، این سازمان غیرانتفاعی گل را به صورت عمده به گل فروشی های محلی می فروخت. سپس در سال 2019، این زوج فروشگاه گل شرکت اجتماعی خود را به نام Southside Blooms راه اندازی کردند.

در سال 2014، او و همسرش هانا بونهام بلکول، خانه غیرانتفاعی شیکاگو اکو را تأسیس کردند. این زوج با کمک 150 دلاری یکی از دوستان شروع کردند، یک خانه خاکستری در انگلوود به قیمت 17000 دلار خریدند، آن را بازسازی کردند و در سال 2016 یک برنامه بعد از مدرسه را برای کودکان K-8 شروع کردند. آنها کشاورزی را در حیاط خلوت خود شروع کردند و در سال 2017، دو زمین خالی را در این بلوک خریدند و اولین حمله خود را به کشاورزی تجاری با انرژی خورشیدی آغاز کردند.

مقاله کامل را بخوانید: www.people.com.



منبع

او می‌گوید: «ما واقعاً می‌خواهیم بتوانیم هرچه بیشتر و سریعتر رشد کنیم تا شهرهای داخلی آمریکا تغییر کنند. “این در مورد حذف محله یهودی نشین همانطور که ما می شناسیم است.”

کویلن بلک‌ول می‌خواهد داخل شهر را پر از گل کند. غیرانتفاعی او، ساوت ساید بلومز، در حال حاضر در حال کشاورزی به وسعت 10 هکتار است که زمانی زمین های خالی در شیکاگو بود و اکنون مزارع گل فوق ارگانیک با انرژی خورشیدی هستند. او جوانان در معرض خطر داخل شهر را استخدام می کند تا در گل فروشی مزرعه تا گلدان غیرانتفاعی کار کنند و به ایجاد شغل و زیباسازی جوامع کمک کنند. علاوه بر چهار مزرعه گل در شیکاگولند، آنها یک برنامه آزمایشی در دیترویت و یک مشارکت در گری، ایندیانا دارند – و بلک ول امیدوار است که موفقیت این طرح را در شهرهای سراسر کشور تکرار کند.

مزارع گل هر کدام دارای «پارک های جیبی» هستند که فضای سبز قابل استفاده ای را برای جشن تولد کودکان، کباب های محله و کنسرت ایجاد می کنند. مدل کسب‌وکار اجتماعی غیرانتفاعی که در گل‌فروشی اعمال می‌شود به بچه‌ها مکانی امن برای رفتن بعد از مدرسه، راهی برای کسب درآمد، و مهارت‌های قابل فروش را آموزش می‌دهد. ناگفته نماند که هرجا کاشته شود محیط زیبایی ایجاد می کند.