ایده گلخانه خورشیدی برنده مسابقه دانشجویی Schneider Go Green شد

داوران به تمام فینالیست ها به دلیل کار برجسته، ارائه های روشنگر و انرژی بسیار زیادی که نشان دادند تبریک گفتند. آنها اظهار داشتند که “راه حل برنده تیم GreenOverMorrow مدیریت بهینه انرژی را با مدل کسب و کار خدمات اشتراک ترکیب می کند و به طور بالقوه می تواند تولید غذای پایدارتر را نه تنها در مراکش بلکه در سایر نقاط جهان باز کند.”

لیست کامل فینالیست ها را می توانید در اینجا مشاهده کنید. برای جزئیات بیشتر در مورد مسابقه، از جمله نحوه پیش ثبت نام برای رویداد 2023، به gogreen.se.com بروید.

هیئت داوران، متشکل از مدیران ارشد Schneider Electric و AVEVA، به‌ویژه تحت تأثیر کاربرد راه‌حل برنده و اشتیاق نشان داده شده توسط تیم برنده برای تأثیر مثبت بر کشاورزی در منطقه خود قرار گرفتند.

برای اطلاعات بیشتر:
اشنایدر الکتریک
www.schneider-electric.com



منبع

تعهدات پایداری اشنایدر الکتریک، از جمله تعهدات مرتبط با پرورش نسل بعدی، اینجا هستند، و اطلاعات بیشتر در مورد پایداری در AVEVA را می‌توانید در اینجا بیابید.

Schneider Go Green اولین بار در سال 2011 توسط Schneider Electric راه اندازی شد و اکنون با همکاری شرکت نرم افزار صنعتی AVEVA اجرا می شود، Schneider Go Green در دهه گذشته به سرعت گسترش یافته است. تنها در سال 2022، بیش از 22200 دانش آموز از 200 کشور برای این رویداد ثبت نام کردند و بیش از 3700 ایده های نوآورانه را ارائه کردند که در پنج دسته مسابقه قرار می گرفت: دسترسی به انرژی، خانه های آینده، زنجیره تامین جهانی آینده، شبکه های شبکه آینده، رمزگشایی از آینده.

تیم GreenOverMorrow به رهبری ابیر ورزگان، هاجر ورزگان، و عمران درهی، این عنوان را به خاطر راه حل خودکار گلخانه ای خود دریافت کرد: راه حل XaaS (همه چیز به عنوان یک سرویس) با استفاده از پنل های خورشیدی در کنار شبکه و مجهز به اینترنت اشیا و هوش مصنوعی. داده های محصول برای کاهش تلفات انرژی، صرفه جویی در آب و کاهش انتشار کربن.

اشنایدر الکتریک، یک شرکت تحول دیجیتال مدیریت انرژی و اتوماسیون، تیم GreenOverMorrow از مراکش را به عنوان برنده مسابقه Schneider Go Green اعلام کرد، مسابقه سالانه ای که از دانشجویان دانشگاه از سراسر جهان دعوت می کند تا ایده های خود را برای نوآوری هایی که می تواند به پاک کردن جهان کمک کند به اشتراک بگذارند. ، فراگیرتر و پایدارتر.

تیم برنده، که دانشجویان دانشگاه ENSAM کازابلانکا و دانشگاه پلی تکنیک محمد ششم در بن گویریر هستند، 10000 یورو جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. هفت تیم دیگر که هر کدام نماینده منطقه متفاوتی بودند، به دور نهایی مسابقات راه یافتند. همه شرکت‌کنندگان راهنمایی دریافت کردند تا به آنها کمک شود تا ایده‌های خود را تنظیم کنند و به داوران ارائه دهند.

Charise Le، مدیر ارشد منابع انسانی Schneider Electric گفت: «با چالش‌های زیادی که اکنون سیاره زمین با آن مواجه است، هم محیطی و هم اجتماعی، همه ما باید به ایجاد تأثیر مثبت کمک کنیم. «تغییر همیشه نباید با انفجار بزرگ و از بالا به پایین باشد. در واقع، نوآوری هایی مانند این، هدفمند، مردمی و در مقیاس کوچک، اما همچنین جسورانه و تاثیرگذار، بخش مهمی از راه حل کلی هستند. این وظیفه ماست که به آنها کمک کنیم تا به واقعیت تبدیل شوند.»