“اگر به همین منوال ادامه دهیم، بالاخره همه نوبت خود را خواهند گرفت”

در اوایل پاییز امسال، جان رویون از باغبانی گلخانه‌ای درخواست کرد تا صدای خود را به گوش برسد. “چرا هیچ کس کاری نمی کند؟” تکنسین هلندی از خود پرسید که از جمله در تصفیه آب با شرکت JVR Tecmar فعالیت می کند. او ادعا می کند که درخواست تجدید نظر او واکنش های قابل توجهی به همراه داشت، اما از آن زمان تاکنون هیچ چیز واقعاً تغییر نکرده است. “من باید داستان های عالی بشنوم، اما این هدف من نبود. مهم این است که چیزی تغییر کند.”

در این میان، همه «باید» از شر گاز خلاص شوند و گاز روسیه ممنوع است. چنین تحولاتی به شدت به باغبانی گلخانه ای ضربه می زند. غم انگیز است که ببینیم کارآفرینانی که کارهای زندگی خود را در حال شکستن تماشا می کنند. برای تکنسین دردناک است که بسیاری در صنعت او نیز استعفا دهند. به گفته جان، از ژانویه واقعاً هیچ اعتراضی از سوی صنعت وجود نداشته است. در حالی که هرکسی که هنوز در سمت راست این خط باشد، در نهایت اگر سیاست به همین منوال ادامه یابد، نوبت به او نیز خواهد رسید.»

اخیراً یک کشاورز از کانادا به جان به توسعه در خاورمیانه اشاره کرد. در آنجا آب (دریا) را به میدان های خالی گاز و نفت پمپاژ می کنند. پس از اینکه جان این تصاویر را دید، این سوال مطرح شد که آیا این نیز می‌تواند گزینه‌ای برای استخراج گاز در استان گرونینگن هلند بدون خطر زلزله باشد. او این ایده را در یک لحظه تماس در یک سازمان تجاری مطرح کرد و همچنین پست هایی را در مورد آن در لینکدین شخصی خود به اشتراک گذاشت.

شما میل دارید پاسخ بدهید؟ به جان ایمیل بزنید: [email protected]



منبع


جان در گرین تک آمستردام 2022

این تکنسین امیدوار است که باغبانی گلخانه ای همچنان اقدام کند، ترجیحاً همراه با سایر صنایع آسیب دیده مانند نانوایی ها. در حال حاضر دلم برای همبستگی تنگ شده است، در حالی که اتفاقات بسیار عجیبی در بازار رخ می دهد.» جان با اعلام موضع خود و نشان دادن دیدگاه خود، امیدوار است افراد همفکر خود را بیابد. به همراه افرادی که در طول موج یکسان هستند، باید بتوانیم تغییراتی ایجاد کنیم.»

اگر به جان باشد، حداقل وضوح بیشتری از سوی دولت هلند وجود خواهد داشت. بدون شفافیت در مورد سیاست‌ها، کارآفرینان نمی‌دانند در کجا قرار دارند.» اگر هنوز باید از شر گاز و انتشار کمتر خلاص شویم، گرمای زمین گرمایی ممکن است یک گزینه باشد. تکنسین از این واقعیت متعجب است که دولت قیمت گرمای زمین گرمایی را به قیمت بالای گاز مرتبط می کند. اطمینان حاصل کنید که در حال حاضر اگر گاز دیگر مجاز نباشد، گرمای زمین گرمایی ارزان‌تر می‌شود، اما این نیز اتفاق نمی‌افتد.