اولویت های صنعت را به واشنگتن بیاورید

«روزهای اقدام کنگره هر سال چیز جدیدی را به ارمغان می آورد – ملاقات های جدید [legislators]جودی مک شان، AAF، از McShan Florist در دالاس، می گوید، در مورد جنبه های مختلف صنعت و مسائل جدیدی که آشکار می شوند، آشنا می شوند. «بسیار عالی است که ببینیم آنچه ما هر سال برای آن درخواست می کنیم چگونه پیشرفت می کند و چگونه اقدامات ما واقعاً به کنگره و کارکنان آن کمک می کند تا بفهمند ما از کجا آمده ایم. این به آن‌ها کمک می‌کند تا مسائل را با دید جدیدی ببینند.»

در 20 تا 21 مارس، متخصصان گل از سراسر کشور، کنگره جدیدی را در مورد این اولویت‌های صنعت در طول روزهای اقدام کنگره انجمن گل‌فروشان آمریکایی آموزش خواهند داد – و در حین انجام آن، دیدگاه خودی نسبت به واشنگتن دی سی را تجربه خواهند کرد.

امسال، افزایش بودجه برای FNRI، USDA و شرکای دانشگاهی‌اش را قادر می‌سازد تا فن‌آوری‌های سیستم‌های هواپیمای بدون سرنشین (UAS) را برای کمک به تولیدکنندگان گل‌کاری در شناسایی آفات و بیماری‌ها، نظارت بر تنش‌های غیرزیستی و حتی استفاده از محصولات کشاورزی و محصولات حفاظتی دنبال کنند.

در safnow.org بیشتر بخوانید



منبع

مسائل – و “پرسش” SAF
سطح بودجه جدید را برای ابتکار تحقیقات گل و گیاه (FNRI) حفظ کنید. دسامبر گذشته، کنگره لوایح هزینه های مالی-2023 را تصویب کرد و یک میلیون دلار افزایش برای FNRI در نظر گرفت – افزایش بودجه ای که اعضای SAF در طول CAD سال گذشته درخواست کردند. این برنامه حیاتی خدمات تحقیقات کشاورزی (ARS-USDA) برای رسیدگی به مشکلات آفات و بیماری ها، مقابله با چالش های تغییرات آب و هوا و افزایش کارایی شیوه های تولید کار می کند.