الزامات فنی جدید روشنایی باغبانی راه اندازی شد

کریستینا هالف پنی، مدیر اجرایی و مدیر اجرایی DLC، “از زمانی که DLC اولین QPL را برای روشنایی باغبانی کارآمد در سال 2018 ایجاد کرد، صنعت CEA به طور پیوسته رشد کرد، که با افزایش تقاضا برای مواد غذایی تولید شده در سراسر سال محلی و همچنین قانونی شدن گسترش کشت حشیش تقویت شد.” گفت. «نیازمندی‌های فنی روشنایی باغبانی ما از تمایل صنعت برای پایداری پشتیبانی می‌کند و از زمان راه‌اندازی QPL شاهد افزایش 17.5 درصدی در میانگین کارایی محصولات فهرست‌شده بوده‌ایم. V3.0 گام بعدی در حمایت ما از محصولات و شیوه های کارآمد انرژی در CEA است.

با پیش‌بینی رشد صنعت CEA آمریکای شمالی تا سال 2026 به 8 میلیارد دلار، روشنایی باغبانی به یکی از سریع‌ترین بخش‌های بار الکتریکی در حال رشد برای بسیاری از شرکت‌ها تبدیل شده است. در سطح جهانی، کشاورزی داخلی به طور متوسط ​​به 38.8 کیلووات ساعت برای تولید یک کیلوگرم محصول برداشت شده نیاز دارد. در برابر این پس زمینه، وزارت انرژی ایالات متحده توصیه کرده است که تولیدکنندگان آمریکایی نورپردازی خود را به تمام فناوری LED تغییر دهند، مصرف برق را تا 34 درصد کاهش دهند و تقریباً 350 میلیون دلار صرفه جویی در اپراتورها داشته باشند.

V3.0 تغییرات متعددی را در پاسخ به نظرات ذینفعان دریافت شده پس از انتشار پیش‌نویس خط‌مشی در مارس گذشته در بر می‌گیرد. اینها شامل اصطلاحات کاربردی تجدید نظر شده برای اطمینان از وضوح و همسویی بهتر با نامگذاری و شیوه های صنعت است. تعاریف و نام‌گذاری تجدیدنظر شده با توجه به قابلیت‌های کاهش نور و قابلیت کنترل؛ و پشتیبانی از انتخاب یک محصول مشابه برای آزمایش نظارت بیش از یک بار در صورتی که حداقل دو سال بین انتخاب ها گذشته باشد.

برای اطلاعات بیشتر:
کنسرسیوم نورپردازی طراحی
www.designlights.org



منبع

DLC اطلاعات بیشتری را طی یک وبینار در 14 دسامبر در ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی ارائه خواهد کرد.

مفاد سیاست V3.0 عبارتند از:

  • افزایش (برای اولین بار از زمان راه اندازی برنامه نورپردازی باغبانی) آستانه اثربخشی فوتون فتوسنتزی (PPE) محصولات QPL. این افزایش 21 درصدی نسبت به آستانه PPE قبلی، مبنایی را برای روشنایی باغبانی مبتنی بر LED تعیین می‌کند که 35 درصد بالاتر از پربازده‌ترین گزینه غیر LED (لامپ 1000 واتی دو طرفه سدیمی با فشار بالا) است.
  • معرفی الزامات برای گزارش اطلاعات کاربردی محصولات فهرست شده برای اینکه برنامه های کارآمد و کاربران QPL بینش بیشتری نسبت به محصولات فهرست شده داشته باشند، از جمله الزامی برای ابعاد محصول و تصاویر نماینده برای انتشار در Hort QPL.
  • معرفی الزامات قابلیت کنترل در سطح محصول – از جمله قابلیت کاهش نور برای برخی از چراغ‌ها و لامپ‌های جایگزین با برق AC و DC، و گزارش جزئیات کنترل‌پذیری اضافی – برای فعال کردن عملکرد اضافی و صرفه‌جویی در انرژی، ارتقای قابلیت همکاری و ایجاد زمینه‌ای برای تقاضای آینده. تلاش های واکنش؛
  • معرفی یک خط مشی تست نظارت که به موجب آن DLC به طور فعال اعتبار داده ها و سایر اطلاعات ارسال شده به DLC را نظارت خواهد کرد.

کنسرسیوم DesignLights (DLC) نسخه نهایی نیازمندی‌های فنی نورپردازی باغبانی نسخه 3.0 خود را اعلام کرده است، که کارایی را افزایش داده و حداقل پایه عملکرد اضافی را برای چراغ‌های LED، لامپ‌ها و کنترل‌های مورد استفاده در صنعت کشاورزی در حال رشد محیط کنترل‌شده (CEA) ایجاد می‌کند. V3.0 با تاریخ اجرایی پیشنهادی 31 مارس 2023، یک خط مشی تست نظارتی را با هدف محافظت از یکپارچگی و ارزش DLC ها فهرست محصولات واجد شرایط باغبانی (QPL) برای همه ذینفعان.

را DLC ها الزامات فنی باغبانی برای ترویج فناوری کارآمد انرژی در تاسیسات CEA طراحی شده است و صنعت را به سمت رشد پایدار همراه با تلاش‌های کربن‌زدایی هدایت می‌کند.

سیاست جدید افزایش می دهد DLC ها برنامه روشنایی باغبانی، تنوع محصول قابل توجهی را برای پرورش دهندگان تجاری داخلی فراهم می کند و فرصت های پس انداز را افزایش می دهد. یک منبع آنلاین قابل جست‌وجو و قابل فیلتر که مقایسه سیب به سیب بیش از 1075 محصول LED باغبانی را به کاربران ارائه می‌دهد، QPL باغبانی در دو سال گذشته افزایشی 16 برابری داشته است. حداقل دوجین شرکت آب و برق آمریکای شمالی از اپراتورهای CEA می‌خواهند که از محصولات QPL برای مشوق‌های بهره‌وری انرژی استفاده کنند و سایرین الزامات فنی DLC را در برنامه‌های خود گنجانده‌اند. دو ایالت با مقررات بهره وری انرژی ویژه شاهدانه (ماساچوست و ایلینویز) یک مسیر انطباق را از طریق DLC ها QPL باغبانی.