اعضای HTA در RHS Chelsea 2023 روی صحنه می روند

اعضای انجمن صنفی باغبانی (HTA) قرار است بازدیدکنندگان را در نمایشگاه مورد انتظار RHS Chelsea Flower Show 2023 که از سه شنبه، 23 مه تا شنبه، 27 می 2023 آغاز می شود، خیره کنند و محوطه بیمارستان سلطنتی چلسی را به تبدیل می کند. پناهگاه باغ های الهام بخش

با پایداری و رشد آینده ای سبزتر در قلب تجارت خود، اعضای HTA تمام تلاش خود را برای ایجاد یک غرفه تجاری برای تجلیل از باغبانی بریتانیا انجام می دهند. غرفه پر جنب و جوش HTA یک فضای دعوت کننده خواهد بود که توسط استعدادهای رویایی اعضای انجمن منظره سازان حرفه ای (APL) JJH، Radial Landscapes، Bushy Business، و توسط London Stone، Composite Prime، Provender Nurseries، Oase، Growing Revolution، ایجاد شده است. Bury Hill Top Soil، Landscape Plus، Country Supplies، DURA ID، سیستم های بررسی، Weather It و Arbor Landscape Solutions.

APL شامل شرکت های معتبر چشم انداز است که باغ ها را در سراسر بریتانیا طراحی، ساخت و نگهداری می کنند. فرآیند بازرسی دقیق برای پیوستن به APL یکی از سخت‌ترین‌ها در صنعت است که بالاترین استانداردهای ممکن را از هر عضو تضمین می‌کند و این بدان معناست که منظره‌سازان APL در میان بهترین‌های کشور هستند. به عنوان یک انجمن، ما به نحوه عملکرد آنها و پروژه های خارق العاده ای که ایجاد می کنند بسیار افتخار می کنیم.

فرن بارنز، مدیر عامل HTA افزود: “ما به اعضای خود و پروژه های خارق العاده ای که آنها ایجاد می کنند بسیار افتخار می کنیم. من واقعا مشتاقانه منتظر جشن باغبانی محیط زیست بریتانیا با اعضای خود هستم تا صنعت خلاق و پویا خود را برای بازدیدکنندگان در یکی از معتبرترین نمایشگاه ها برجسته کنیم. نمایش گل در جهان.”



منبع

یک بار دیگر، اعضای APL و HTA نیز مرزهای طراحی باغ را تحت فشار قرار خواهند داد زیرا آنها برخی از باغ های اصلی را در RHS چلسی طراحی و می سازند. باغ‌ها با بالاترین استانداردها نگهداری می‌شوند و RHS معیارهای دقیقی را برای اطمینان از اینکه شیوه‌های پایدار در مرکز قرار می‌گیرد، معرفی می‌کند. این فقط در مورد زیبایی نفس گیر نیست. اکنون باغ ها بر اساس سازگاری با محیط زیست مورد قضاوت قرار خواهند گرفت که منعکس کننده تقاضای رو به رشد برای باغبانی پایدار است.

فیل ترمین، مدیر کل APL، گفت: “بسیاری از اعضای APL ماه ها را صرف برنامه ریزی و هفته ها برای ساختن برخی از بزرگترین باغ های نمایشی در کشور برای نمایشگاه گل امسال چلسی RHS کرده اند. فوق العاده است که HTA و APL در سال 2023 آنجا خواهند بود. برای حمایت از آنها و بقیه صنعت. آرزوی موفقیت برای همه کسانی که در نمایشگاه امسال شرکت می کنند.”

پس از نمایش، پایداری دوباره مورد توجه قرار خواهد گرفت زیرا HTA جاذبه‌های ستاره‌ای روی غرفه را تغییر خواهد داد. تماشا کنید که گلدان‌ها، گابیون‌ها، دیوارهای زنده، عرشه‌ها و آب‌نماها زندگی جدیدی فراتر از نمایش پیدا می‌کنند. گیاهان ارتجاعی که در کیفیت نمایش باقی می مانند، هدف جدیدی در باغ APL در نمایشگاه گل RHS همپتون کورت پیدا می کنند و همچنان به حمایت از پایداری و استانداردها ادامه می دهند. گیاهان باقی‌مانده در پایان نمایش برای همه افراد اطراف آماده می‌شود و تمام عواید به نفع خیریه Greenfingers است. این شانس شماست که بخشی از جادوی نمایش را به خانه بیاورید و در عین حال از یک هدف ارزشمند حمایت کنید.