از کنیا تا جهان: گل‌ها کنار اقیانوس

سیان فلاورز تولید کننده کنیایی گل رز و گل های تابستانی است که شکوفه های آن را به اروپا، ایالات متحده، امارات و استرالیا صادر می کند.

پروازهای کمتری به بازارهای غربی انجام می شد، و فضای داخل هواپیما محدود بود، که تامین فضا برای کل محموله سیان را دشوار می کرد، که منجر به هدر رفتن محصولات می شد. نرخ حمل و نقل هوایی نیز بسیار گران شده بود که بر حاشیه سود تأثیر داشت.

راه حل مرسک
تیم مرسک در کنیا یک راه حل زنجیره سرد انتها به انتها ابداع کرد که حرکت آسان گل های شاخه بریده را از مومباسا به روتردام با کشتی به جای هواپیما تسهیل می کرد.

مقاله را بخوانید: www.maersk.com



منبع

چالش
وقتی همه‌گیری کووید-19 شیوع پیدا کرد، زنجیره‌های تامین سیان فلاورز، به‌ویژه اروپا، تحت تأثیر قرار گرفتند، زیرا دیگر بازیگران این صنعت بودند.

کاپیتان پیتر، دستیار دید دیجیتال اختصاصی مرسک، نظارت از راه دور سطح دما و رطوبت در ظرف را در طول سفر ارائه می دهد و آنها را قادر می سازد تا شرایط کانتینرهای CA را دست نخورده نگه دارند. یکی از مهمترین جنبه های راه حل اقیانوسی و مساعد برای حفظ طراوت گل ها در هنگام رسیدن به مقصد، قابل اطمینان بودن زمان های برنامه ریزی شده اقیانوسی ما است که ما آن را تضمین می کنیم، و همچنین ارائه نرخ های حمل و نقل طولانی مدت که می تواند ثبات مالی سیان را در یک محیط بی ثبات ایجاد کند.