ادای احترام به یادبود دل دماری برپا شد


یک ادای احترام به یادبود از طریق American Floral ایجاد شده است موقوفه (AFE)، تجلیل از دلمار “دل” ارل دماری جونیور، AAF.

دل دماری جونیور در 2 ژانویه 2023 در سن 85 سالگی درگذشت. دل یکی از اعضای قدیمی صنعت با بیش از 60 سال تجربه، یک متخصص تجارت و یک مرد خانواده فداکار بود. او رئیس سندیکای فروش، شرکت بود.

دل یک مالک نسل دوم بود که کسب و کار خانوادگی خود، Syndicate Sales را به اوج جدیدی رساند. در سال 1967 او رئیس شرکت شد که به دلیل چشم انداز و انگیزه کارآفرینی او شروع به کار کرد. در این زمان، محصولاتی مانند Aquapic، Design Bowl و Everlastin’ Baskets سه کالای اصلی پرکاربرد بودند. در سال 1968، دل ظروف Fronzwood، Candelite Cardette و Hoosier Glass را معرفی کرد.

در حالی که خطوط تولید Syndicate تحت هدایت دل همچنان به گسترش و تأثیرگذاری بر تمام بخش‌های صنعت ادامه می‌دهد، او همچنین به دنبال راه‌حل‌های پیشرو برای چالش‌های دیگر، به ویژه کندی غیرضروری در زنجیره تأمین بود. در سال 1981، دل Hurryin’ Hoosier Transport را تشکیل داد، یک سیستم تحویل که تماس مسیر مشتری را با تحویل هفتگی در هر نقطه از ایالات متحده یکپارچه می کرد. این به عمده‌فروش کمک کرد تا با پایین نگه داشتن دلار موجودی و افزایش موجودی، رقابتی باقی بماند.

تحت هدایت دل، Syndicate اولین شرکتی بود که از حمل و نقل بارکد برای افزودن سطح جدیدی از شفافیت، مسئولیت پذیری و کارایی به زنجیره تامین استفاده کرد. دل همچنین Syndicate را تحت فشار قرار داد تا یکی از اولین شرکت هایی در صنعت باشد که سفارش آنلاین را پیاده سازی می کند. در سال 1994، Syndicate شروع به تولید نگهدارنده گل، Aquaplus، و فوم گل، Aquafoam کرد.

دل که در مزارع در میشیگان و سپس خارج از کوکومو، ایندیانا بزرگ شد، اولین طعم کارآفرینی دل زمانی بود که جوجه‌ها را از مزرعه خانوادگی خانه به خانه فروخت. در آن زمان در اواسط دهه 40، پدر دل چهار روز در هفته را به کشاورزی و سه روز در جاده‌ها و فروش ظروف هدیه به گل‌فروشان می‌گذراند. در همین زمان بود که تجارت خانوادگی متولد شد. دل در سال‌های اولیه کار با شرکت، ارزش‌های سرپرستی، سخت‌کوشی و همچنین احترام به مشتریان، طلبکاران و کارمندان را آموخت. او همچنین اهمیت داوطلبی و خدمات اجتماعی را درک و الگوبرداری کرد.

در بازه 10 ساله از اواسط دهه 50 تا اواسط دهه 60، دل از دبیرستان فارغ التحصیل شد، ازدواج کرد، تشکیل خانواده داد، به عنوان نماینده تولیدکنندگان برای چندین شرکت خوب خدمت کرد و از دانشگاه ایندیانا فارغ التحصیل شد. در این زمان، بخش تولیدی کسب و کار ورشکست شده بود، اما بازوی فروش سندیکای فروش باقی ماند. وقتی پدرش در سال 1967 بازنشسته شد، دل رئیس جمهور شد. از آنجا، رشد شرکت به دلیل چشم انداز و انگیزه کارآفرینی دل آغاز شد.

دل در طول کار طولانی خود، تعهدی بی‌نظیر برای بازپرداخت به صنعت گل‌سازی و بنیاد گل‌های آمریکا داشت. دل زمان و انرژی زیادی را برای شرکت در انجمن ها و سازمان ها اختصاص داد.

دل از سال 1992 تا 1993 رئیس AFE و یکی از حامیان قدیمی بود. تعهد او به موقوفه در طول دهه ها ادامه داشت.

دل و خانواده اش صندوق خانواده دل دماری را از طریق AFE تأسیس کردند. او در سال 2015 برنامه کارآموزی بازرگانی را بر اساس صندوق خانواده تأسیس کرد. از طریق این برنامه، او میراثی را برای حمایت از نسل بعدی دانشجویان بازرگانی در صنعت گل ایجاد کرد. دانش‌آموزان در دوره‌های کارآموزی خود تجربه مستقیمی کسب می‌کنند و پس از تکمیل برنامه، می‌توانند واجد شرایط یکی از چهار بورسیه تحصیلی سالانه 2500 دلاری شوند که همه اینها به لطف حمایت دل است.

دل دماری نسبت به خانواده، دوستان، تجارت و صنعت گل و گل فداکاری و عشقی داشت که هیچ حد و مرزی نداشت. لبخند دل اتاق را پر کرد و خنده اش قلبت را پر از گرمی کرد. او آزادانه و بی پایان از خود گذشت. او از بسیاری جهات و جاهای بسیار متفاوتی ایجاد کرد. من بسیار مفتخرم که بگویم دل دوست عزیز من بود و دلم برای او تنگ خواهد شد.»

رهبری و خدمات او در سایر سازمان‌های صنعتی نیز انجام شد، به‌ویژه به‌عنوان رئیس انجمن گل‌فروشان آمریکا (SAF) از 1981-1983 و به‌عنوان خزانه‌دار و مدیر انجمن عرضه‌کنندگان گلفروشی و گل‌فروشی عمده‌فروشی (WF&FSA). او جایزه شایستگی موسسه آمریکایی طراحان گل، جایزه خدمات ممتاز Leland T. Kintzele WF&FSA را دریافت کرد، به عنوان تاجر عمده فروش GLFA انتخاب شد و در تالار مشاهیر SAF و WF&FSA معرفی شد.

علاوه بر صنعت گل، خدمات دل به جامعه خود متنوع و قابل توجه بود. او در شورای مشورتی شهردار کوکومو، هیئت امنای سمفونیک کوکومو، هیئت مشاوران IUK خدمت کرد و در سال 1985 جایزه صدراعظم IUK را دریافت کرد. در طول سال ها، او همچنین به عنوان رئیس اتاق بازرگانی، راه متحد هوارد خدمت کرد. شهرستان، مردان Y، و کمیته پیشرفت کشور هاوارد. در سال 2013، او در تالار افسانه های انجمن تاریخی هاوارد کانتی معرفی شد. در سال 2016، اعضای هیئت مدیره به عنوان اهداکننده اصلی در یک گروه اصلی از اهداکنندگان که از تاسیسات جدید کوکومو YMCA حمایت می‌کنند، از دل با نامگذاری این ساختار به نام YMCA خانواده Delmar E Demaree تقدیر کردند. از سال 2020-22، او به عنوان عضو هیئت مدیره بنیاد Songbook در مرکز هنرهای نمایشی در Carmel، IN خدمت کرد.

زمانی که دل به صنعت گل و جامعه خود خدمت نمی کرد، از بودن در کنار خانواده اش بسیار غرور می کرد. از او پنج فرزندش، تریپ، لورا (رئیس سابق AFE)، جان، آن و سارا، 16 نوه، و همسرش، لیبی، به یادگار مانده است.

جزئیات خدمات دل را می توانید در اینجا بیابید، جایی که می توانید گل نیز بفرستید. علاوه بر این، می‌توانید برای ارج نهادن به میراث دل در بازپرداخت از طریق ادای احترام به یادبود Del Demaree سهمی داشته باشید. کمک های مالی قابل انجام است آنلاین اینجا یا با ارسال چک با این فرم به:

موقوفه گل آمریکایی
c/o ادای احترام یادبود دل Demaree
610 Madison Street, Ste. 101، PMB 803
اسکندریه، VA 22314



منبع