اخبار از Royal FloraHolland: لجستیک آنطور که در نظر گرفته شده نیست



منبع

Ruud Knorr، CCO Royal FloraHolland: “بر اساس اطلاعات ما، اختلالی به این بزرگی قبلاً در تاریخ تعاونی رخ نداده است. به ویژه در زمانی که برای اعضا، پرورش دهندگان و خریداران ما چالش برانگیز است تا به تجارت به عنوان یک شرکت تعاونی ادامه دهند. در نتیجه بحران انرژی، قطع برق به این بزرگی بسیار سخت است. واضح است که خود RFH نیز علاقه دارد که روند روزانه را تا حد امکان روان نگه دارد، چه در حال حاضر و چه در آینده. به همین دلیل است که ما دائماً مشتاق هستیم. اطمینان از عملکرد صحیح و بهبود سیستم‌های ما. چنین تاخیر بزرگی در حراج چیزی نیست که اعضای ما و مشتریان ما باید از ما انتظار داشته باشند. شرایط ناراحتی و مشکلات.”

خدمات لجستیک در سه محل صادرات ما آن چیزی نیست که ما می خواهیم و مشتریان ما باید از ما انتظار داشته باشند. ما به خوبی درک می کنیم که این برای مشتریانمان چه معنایی دارد. Leendert-Jan Plaisier، مدیر ارشد اجرایی Royal FloraHolland: “این من را بسیار ناراحت می کند. این نه تنها برای من بلکه برای همکارانم در MT و برای همه کسانی که به طور دائم یا موقت یا به عنوان اوج کمک در تدارکات ما کار می کنند صدق می کند.” متن کامل پیام را در ویدیو مشاهده کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
رویال فلورهلند
www.royalfloraholland.com

اختلال فنی عمده هفته گذشته در سیستم KOA (خرید از راه دور) در Royal FloraHolland باعث تاخیر، ناراحتی و هزینه های اضافی برای اعضای ما، سایر تامین کنندگان، خریداران و خود Royal FloraHolland شد. حراج چند ساعت دیرتر از همیشه شروع شد. این سرویسی نیست که Royal FloraHolland مخفف آن است و شما باید به عنوان یک عضو و مشتری از آن انتظار داشته باشید. با توجه به مقیاس این اختلال در سراسر کشور، همراه با تاخیر بسیار طولانی در تحویل در آن روز، Royal FloraHolland علاوه بر عذرخواهی قبلی، یک غرامت یکباره برای تولیدکنندگان و خریداران ارائه می‌کند.