آموزش نقاشی کت نوار (گربه سیاه دختر کفشدوزکی)

بازماندههای تمدن باستانی از قبیل موهنجودارو و هاراپا و تاکسیلا تا بخشهای تپهای هیمالیا همه جهانگردانی را به خود جذب انواع لباس گربه سیاه میکنند. در این کشور انواع ویژگیهای طبیعی از سواحل شنی مردابی و باتلاقهای دارای حرا در ساحل جنوبی گرفته تا جنگلهای معتدل و مرطوب حفاظت شده و قلمروهای یخی کوههای (هیمالیا) قراقوروم، هندوکش در شمال همگی به چشم میخورند. تمدن دره سند در اواسط هزاره دوم پیش از میلاد دچار انحطاط شد و پس از آن تمدن ودابی پدید آمد که در بیشتر شمال هند و پاکستان گسترده شد. تیپهای مختلف توپخانه در ارتش از پیش به گسترده شدن میزان مهمات نظامی پاکستان کمک کردهاند. نیروی هوایی ارتش پاکستان نیز دارای ۱۴۱۴ فروند جنگنده و هواپیما، ۵۳۵ فروند هلیکوپتر و ۱۴۸ فرودگاه عملیاتی است. افزایش فرایند جهانی شدن تأثیر فرهنگ غربی را افزایش داده و اکنون پاکستان رتبه ۴۶ را در ایندکس جهانی شدن دارا است. قوم بلوچ این اتفاقات را به دست عوامل دولت پاکستان میداند. تنشهای نظامی در جنگ کارگیل که پاکستان و هند در سال ۱۹۹۹ با آن مواجه بودند، با یک کودتای نظامی دنبال شد که در این کودتا ژنرال پرویز مشرف توانست قدرت اجرایی را به دست گیرد. با یک خط خمیده و بلند شانه های کت نوار را بکشید.

آموزش نقاشی کت نوار (گربه سیاه در لیدی باگ) به صورت گام به گام در اختیار شما قرار گرفته است تا بتوانید این شخصیت کارتونی دوست داشتنی را طراحی کنید. روابط این کشور با هند پس از آغاز مذاکرات صلح در ۲۰۰۲ رو به بهبودی است. کارتونی که با شخصیت ها و قهرمان های دوست داشتنی اش خیلی معروف شده است. با چند خط کوتاه جزئیات لباس گربه سیاه را بکشید تا نقاشی کت نوار شما شکل حرفه ای تری پیدا کند. اگر با کشیدن گربه سیاه علاقه پیدا کردید که انواع دیگر گربه ها را هم بکشید می توانید آموزش نقاشی گربه و ۶۰ الگوی نقاشی گربه را در سایت ما دنبال کنید. پاکستان بعد از استقلال در ۱۴ اوت ۱۹۴۷ (همزمان با هند) اما همچنان بهطور رسمی مستقل نشده بود تا اینکه در ۲۳ مارس ۱۹۵۶ بهطور رسمی مستقل شد و اسکندر میرزا به عنوان اولین رئیسجمهور هر دو بخش پاکستان غربی و شرقی (بعدها بنگلادش) برگزیده شد و در سال ۱۹۵۸ با کودتایی توسط ژنرال ایوب خان (۶۹-۱۹۵۸) برکنار شد. هر دو کشور بهطور جداگانه بخشهایی از این منطقه را اداره میکنند و این مناطق توسط خط کنترل از هم جدا شدهاند.

قسمت داخلی هر گوش را هم با یک خط منحنی مشخص کنید. برای هر کدام از گوش ها باید یک مثلث منحنی رسم کنید که با دو خط منحنی محصور می شود. و آستین های او را با خطوطی به سمت پایین رسم کنید. برای کشیدن گردن کت نوار باید دو خط کوتاه و خمیده را از پایین سر رسم کنید. در بین این دو خط دو خط دیگر بکشید تا یقه لباس درست شود. در زیر یقه یک دایره بکشید و داخل آن را به شکل زیر طراحی کنید. موقع کشیدن چشم ها خطوط را به آرامی به اطراف چشم بکشید. گوش های کت نوار را بالای سرش بکشید. حالا به انتهای آموزش نقاشی کت نوار رسیده ایم و می توانید نقاشی تان را رنگ آمیزی کنید. امیدواریم که از این آموزش خوشتان آمده باشد. در این مرحله از آموزش نقاشی کت نوار به سراغ نقاب و لبهای او می رویم. نقاشی کت نوار را از صورتش شروع می کنیم. استاد فو حلقه ای به نام Cat Miraculous داد که به کمک آن می تواند به گربه سیاه یا کت نوار تبدیل شود. حالا به سراغ کشیدن موهای گربه سیاه می رویم.

برای کشیدن هر یک از دسته های مو از یک جفت خط منحنی استفاده کنید که در یک نقطه به هم می رسند. برای چشم ها هم از همین خطوط باید کمک بگیرید. به کمک خطوط منحنی موها را در قسمت بالایی سر محصور کرده و دسته های مو را به صورت بافت در بیاورید. سپس به کمک چند خط دیگر فرم بینی و دهان و چانه او را بوجود بیاورید. در سراسر هند و پاکستان مخصوصاً جامو و کشمیر تب جنگ بالا گرفت و به اولین مناقشه کشمیر (۱۹۴۸) منتهی شد که در آن پاکستان و هند هر یک قسمتهای عظیمی از کشمیر را تصرف کردند. ثبات اجتماعی پس از اینکه رحیم الدین خان به عنوان مجری حکومت نظامی که آغاز آن در سال ۱۹۷۷ بود منصوب شد. ضیاء الحق چهارمین رئیسجمهور نظامی شد. از زمان استقلال، جمهوری فدرال پاکستان دورههای رشد نظامی و اقتصادی و همچنین بیثباتی را هنگام جدا شدن بنگلادش از خود، گذراندهاست. تحت رهبری نظامی محمد ضیاءالحق پاکستان سیاست خود را از سیاست سکولار بریتانیایی جدا کرد و به سوی شریعت و دیگر قوانین اسلام پایه تغییر موضع داد.