آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

این پایه ها در قسمت زیر مبل راحتی قرار می گیرند و به چشم نخواهند آمد. برای همین انتخاب پایه چوبی بیشتر یک مسئله زیبایی شناختی و مرتبط با سلیقه است. مبل های راحتی ال ایتالیایی دارای تنوع بالایی هستند. برای مشاهده و خرید اینترنتی انواع مبل ال جدید می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید. با مراجعه به سایت لکسون می توانید انواع مبل ال جدید را مشاهده کنید و با بهترین قیمت آنها را خریداری کنید. مبل های ال فرانسوی سبک کلاسیک و استیل طراحی می شوند.

تفاوتی ندارد سبک چیدمان سالن شما کلاسیک باشد یا مدرن یا حتی مینیمال در هر صورت این مبل ها بهترین گزینه برای شما خواهند بود. نرمی و راحتی آن­ها هم سبب شده تا به آسانی برای استفاده روزمره از این مبل­ها بهره ببرید. مبل راحتی یکی از مهم ترین فاکتورهای است که در فضای داخلی اتاق نشیمن مورد استفاده قرار می گیرد. مبلی را می‌توان یک مبل مناسب نامید که هم ظاهری بسیار شکیل و زیبا داشته باشد و هم راحتی بسیار مناسبی را برای شما فراهم کند.

  • ویژگی دیگر نشیمن جدا شونده امکان شستشوی این بخش از مبل های راحتی است که با خارج کردن رویه این امکان میسر می‌گردد.
  • نوع پارچه بکار برده شده در این مورد با توجه به سلیقه مشتریان عزیز ساخته می شود.
  • این مبلمان هم جای کمتری را اشغال می‌کنند و هم احساس راحتی و آسایش را در اختیار شما قرار می‌دهند.
  • دوخت های لمسه بسیار ظریف و زیبا، جلوه ای ویژه به جولیا بخشیده است.
  • به هنگام پذیرایی از مهمانان، تماشای فیلم، استراحت و …

البته زیبایی یک مبلمان تنها با وجود کیفیت خوب تکمیل می شود. در این جهت؛ چوب راش، چوب روس، اسفنج 35 کیلویی ویژه یورو لوکس و پارچه ی بسیار با کیفیت برای تولید مبل باکیفیت چستر بلانژ انتخاب شده اند. به دلیل علاقه ایرانی ها به سبک مبل استیل و سلطنتی، مبل ال سلطنتی با طراحی سنتی و کلاسیک صورت گرفت. این نوع مبل هم راحتی مبل ال را دارد و هم زیبایی و جذابیت مبل سلطنتی را در خود حفظ کرده است. بیشتر برای خانه هایی با سبک تجملاتی استفاده می شود.

اگر در خانه فرزند کوچکی دارید، بهتر است رنگ پارچه مبلتان را از بین رنگ‌های چرک‌تابی مانند کاراملی یا فیلی انتخاب کنید تا در اثر شیطنت بچه‌ها مدام کثیف و نامرتب به نظر نرسند. به طور کلی پارچه‌های مبلی یا ساده هستند یا گلدار (منظور از گلدار انواع گلدار، طرح‌دار و راه‌راه است). پارچه‌های ساده برای مبلمانی که قرار است در فضاهای کوچک‌تر چیده شوند، مناسب‌تر هستند و پارچه‌های گلدار هم مناسب فضاهای باز و بزرگ است.

مبل راحتی نیلپر مدل مسینا

مبل ال پاتریس از طراحی ساده و زیبایی برخوردار است که با اشغال کردن کمترین مقدار فضا، بیشترین امکان را جهت نشستن در اختیار قرار می‌دهد. مبل راحتی هشت نفره وارنا ؛ مبل شیک و باکلاس است که از نظر کیفیت، سبک و زیبایی مطابق سلیقه ی فرهنگ ایرانی می باشد. مبل راحتی کلاسیک وارنا، احساس آرامش توأم با کیفیت عالی را به لحظات زیبای استراحت شما در منزل می بخشد. این سرویس مبل راحتی طوری طراحی شده است، که علاوه بر اصول زیبایی شناسی از لحاظ ارگونومیکی نیز کاملاً استاندارد باشد. یکی دیگر از مزایای این محصول، امکان ساخت در رنگ­های مختلف و بر اساس سلیقه­ ی شما است.

سرویس خواب ام دی اف کد۷۵۰۲شامل تخت/پاتختی/دراور/قاب اینه

آف دکور فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون با قیمت ویژه

شما در زمان خرید از سایت آف دکور می توانید علاوه بر رنگ، جنس و نوع پارچه مد نظر خود را نیز انتخاب مبل کاشان کنید. برای انتخاب بهتر می توانید با همکاران ما متخصص ما نیز مشورت نمایید. برای ساخت مبل راحتی از چوب های با کیفیتی مثل چوب سفید، راش و روس گرجستان یا حتی چوب گردو استفاده می شود.

ایران چوب

مبل راحتی جدید و تولید آن یکی از اهداف مهم تولیدی مبل افرا می باشد. در دنیای امروز در موضوع دکوراسیون مانند تمام بخشهای دیگر از جمله صنعت و تکنولوزی همه چیز در حال تغییر و جدید شدن است. به همین دلیل ما نیز در این زمینه همواره مدلهای روز دنیا رصد می کنیم و با توجه به سلیقه مردم عزیز این مبلها را می سازیم. ما همواره به دنبال کسب حداکثر رضایت شما عزیزان هستیم و در این زمینه نهایت تلاشمان را انجام می دهیم. می توانید با چیدمان مبل ال بین اتاق نشیمن و ناهارخوری را خطی بکشید و فضا را از هم جدا نمایید. اصلا نیازی به دیوار هم نبوده و با طراحی دلباز ایت کار را انجام داده اید.

مبل چستر مکانیزم بونتی یکی از محصولات پر طرفدار مجموعه آف دکور است. طرح ساده و دلنشین این کار در کنار دوخت های لمسه بدنه جلوه ی بیشتری به مبل بخشیده است. بونتی با مکانیزمی که دارد راحتی و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد. این مبل یک انتخاب مناسب برای استراحت و گذراندن اوقات شیرین کنار خ.. اصطلاح دیگری که هنگام خرید مبل ممکن است از فروشندگان بشنوید، واژه واحد مبل است. در واقع مبل سه نفره معادل دو واحد، مبل دو نفره معادل یک و نیم واحد و مبل یک نفره معادل یک واحد است.

همانطور که کیفیت بدنه مبل مهم است، پارچه به عنوان تکمیل‌کننده نهایی ساختار آن، نیز از اهمیت بالایی برخودار است. اگر می‌خواهید مبلمان شما زود کثیف نشود، باید محصولی با جنس پارچه خوب خریداری کنید. علاوه بر طرح و رنگ، جنس روکش و بدنه مبل مهم‌ترین بخش آن است. پارچه مبلمان باید به‌گونه‌ای باشند که با نشستن بر روی آن دچار ساییدگی و خراشیدگی نشده و حالت طبیعی خود را از دست ندهند. پارچه‌های کتان، چرم و پشم گزینه‌های خوبی برای روکش هستند، زیرا مقاومت بالایی داشته و حتی روکش‌های چرم قابلیت شستشو دارند.