“یک شرکت جدید با 70 سال سابقه”

برای اطلاعات بیشتر:
جناپ کانادا
51 Sass Road
چتم، ON N7M 5J4
تلفن: 519-351-6867
[email protected]
www.genapcanada.com



منبع

“از طراحی تا تحقق یک راه حل، ما می توانیم فرآیندها را در داخل کنترل کنیم، و ما را قادر می سازد تا بالاترین کیفیت را تضمین کنیم. تامین منابع محلی ما به این معنی است که ما نه تنها از اقتصاد کانادا حمایت می کنیم، بلکه زمان تولید را نیز کاهش می دهیم. عرضه محصولات ما. این به ما این امکان را می دهد که در عین تولید محلی، جهانی فکر کنیم.”

تیم Genap Canada توضیح می دهد: “ما معتقدیم که همه مشارکت ها به اشتراک دانش، همکاری و ارتباطات باز نیاز دارند.” “ترکیب نقاط قوت و تخصص ما محصولات ما را افزایش می دهد و به ما این امکان را می دهد که اطمینان حاصل کنیم که تمام محصولات ارسال شده از کارخانه ما با استانداردهای کانادا مطابقت دارند و برای بازار کانادا مناسب هستند. از طریق مشارکت ما با Genap در هلند، ما از طریق مهندسی، طراحی و سال ها پشتیبانی می شویم. تجربه فروش.”

بر خلاف Genap کانادا، شرکت های جدیدی وجود ندارند که بتوانند بگویند با بیش از 70 سال تجربه ثابت شده پشتیبانی می شوند.

در دسامبر 2022، Genap Canada راه اندازی شد، یک شرکت جدید در انتاریو، کانادا، که مخازن فولادی، آستر مخازن، و آسترهای حوضچه را تولید می کند که بر بخش باغبانی متمرکز است.

“این تجربه به این معنی است که ما چرخ را دوباره اختراع نمی کنیم، فقط چیزهایی را امتحان می کنیم یا در حین پیش می رویم آن را درست می کنیم. به این معنی است که همه محصولاتی که می فروشیم و به مشتریان خود ارسال می کنیم با بالاترین کیفیت هستند، آزمایش شده و آزمایش شده اند. و فرآیندهای موجود از ابتدا تا انتها از مشتریان ما پشتیبانی می کنند.”