یک زن 24 ساله تاورانگا برنده جایزه گل‌فروش جوان و پرورش دهنده گل سال NZ شد.

در sunlive.co.nz بیشتر بخوانید



منبع

برد سام به دنبال رقابتی دو روزه در اواخر هفته گذشته در کرایست چرچ بود. او اکنون به نمایندگی از صنعت خود (گل‌فروش و پرورش دهندگان گل NZ Incorporated) در فینال بزرگ باغبان جوان نیوزیلند سال در اوکلند در ۷ و ۸ نوامبر خواهد رفت.

در طول مسابقات هفته گذشته که در دانشگاه لینکلن برگزار شد، رقبا در شش دسته قضاوت شدند. اینها شامل: یک پروژه نوآوری. ارزیابی رهبری؛ مهارت های کامپیوتری پیشرفته؛ و دانش گل، شاخ و برگ و گیاهان گلدانی.

Te Puna blooms بزرگ‌ترین مزرعه ادریسی در نیوزیلند است که شکوفه‌ها و تکثیر گیاهان کمی را می‌فروشد. بیش از 20 سال است که در حال اجرا است و در سالهای بعد به سام در طول تحصیلات دانشگاهی خود اشتغال به تعطیلات ارائه می دهد.

سامانتا سرل و شریکش جیمز آکلند، مالک و اداره کننده Te Puna Blooms هستند، تجارتی که به گیاهان ادریسی اختصاص دارد که برای بازارهای داخلی و بین المللی موجود است.

مصاحبه پایداری و گفتارسازی نیز بخشی از ارزیابی بود. شرکت کنندگان وظیفه داشتند یک سخنرانی سه دقیقه ای در مورد اینکه آیا روندهای جدید و فعلی گل یک محصول پایدار و تجاری قابل دوام برای پرورش دهندگان گل NZ برای برآورده کردن تقاضای مشتری هستند ارائه دهند.

یک زن 24 ساله تاورانگا با عشق به ادریسیا برنده مسابقه گلفروش جوان و پرورش دهنده گل سال NZ شد.